Tryb Overdrive w grze Cyberpunk 2077 RTX Path Tracing pojawi się 11 kwietnia


CD Projekt RED ujawnił na GDC 2023, że tryb RTX Path Tracing Overdrive w grze Cyberpunk 2077 zostanie uruchomiony 11 kwietnia. Będzie częścią Cyberpunk 2077 Update 1.62 i przyniesie kilka ulepszeń, w tym RTX Path Tracing, ulepszenia wydajności ray tracingu i najprawdopodobniej ogólne ulepszenia rozgrywki.

Chociaż dokładne szczegóły dotyczące aktualizacji 1.62 do gry Cyberpunk 2077 nie zostały ogłoszone, CD Projekt RED mówił o funkcjach śledzenia ścieżki podczas konferencji „Cyberpunk 2077” RT: Overdrive – Bringing Path Tracing into the Night City (prezentowane przez firmę NVIDIA)” GDC 2023 sesja odbyła się wcześniej. Wcześniej CD Projekt RED mówił także o wsparciu dla Shader Execution Ordering, a także o kilku innych ulepszeniach gry.

CD Projekt RED i NVIDIA ujawniły już niektóre aktualizacje, które pojawią się w trybie RT Overdrive, w tym:

  • NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI) zapewnia każdemu neonowi, latarni ulicznej, reflektorowi samochodowemu, billboardowi LED i telewizorowi dokładne oświetlenie i cienie oparte na ray tracingu, kąpiące się obiekty, ściany, przejeżdżające samochody i pieszych w dokładnym kolorowym oświetleniu;
  • Pośrednie oświetlenie i odbicia oparte na ray tracingu odbijają się teraz wielokrotnie w porównaniu z pojedynczym odbiciem w poprzednim rozwiązaniu. Rezultatem jest jeszcze dokładniejsze, realistyczne i wciągające globalne oświetlenie, odbicia i autorefleksje;
  • Odbicia oparte na ray tracingu są teraz renderowane w pełnej rozdzielczości, co jeszcze bardziej poprawia ich jakość;
  • Ulepszone, bardziej oparte na fizyce oświetlenie eliminuje potrzebę stosowania jakichkolwiek innych technik okluzji.

CD Projekt RED i NVIDIA rozmawiały również o wsparciu dla Shader Execution Ordering (SER), które również powinno pojawić się wraz z następną aktualizacją. Optymalizuje obciążenie procesora graficznego, umożliwiając wydajne oświetlenie ze śledzeniem ścieżki, a według firmy NVIDIA, grupując wątki shaderów, które wykonują podobne zadania, oraz wykorzystując SER do optymalizacji wywołań DispatchRays w grze Cyberpunk 2077, przyspieszyło całkowity czas pracy procesora graficznego o około 42 procent.

SER, wraz z niedawno zaktualizowaną obsługą DLSS 3, z których oba są dostępne tylko na procesorach graficznych NVIDIA Ada Lovelace, sprawiają, że takie rzeczy są w ogóle możliwe.

Jak wspomniano, aktualizacja Cyberpunk 2077 1.62 powinna przynieść dodatkowe ulepszenia rozgrywki, ale wszystkie oczy są zwrócone na tryb RT Overdrive z RTX Path Tracing. Niestety CD Projekt RED ani NVIDIA nie ujawniły żadnych nowych zwiastunów pokazujących RTX Path Tracing, ale miejmy nadzieję, że 11 kwietnia jest tuż za rogiem.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bounsweet

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bounsweet Niedziela, 19 maja, od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w...

Porzucenie iFixit ujawnia dużą zmianę w możliwości naprawy iPada Pro M4

Zrzut ekranu Dzięki do rozbiórek I badania trwałości (zginania)., dowiadujemy się wiele o konstrukcji nowego, ultracienkiego iPada Pro. Teraz ludzie z iFixit to...

Pierwszy załogowy start Blue Origin od 2022 r.: gdzie oglądać

Minęło ponad półtora roku, odkąd rakieta New Shepard firmy Blue Origin uległa awarii w trakcie lotu, i ponad dwa lata od ostatniego lotu...
Advertisment