Apple Music sponsoruje pokaz Super Bowl w przerwie między meczami pośród sportu


Snoop Dogg występuje na pokazie przerwy Super Bowl w 2022 roku. | Zdjęcie: Michael Owens/Getty Images

Apple Music będzie sponsorem programu Super Bowl, który odbędzie się w lutym, zastępując długoletniego sponsora Pepsi. W komunikat prasowyNFL podaje, że ponad 120 milionów ludzi obejrzało w lutym tego roku pokaz Super Bowl LVI w przerwie meczu, w którym występowali Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige i Kendrick Lamar. The New York Times raporty że NFL kupował umowę sponsorską za około 50 milionów dolarów, chociaż dokładne warunki sfinalizowanej umowy nie zostały podane do wiadomości publicznej.

Umowa pojawia się, gdy Apple i inni operatorzy usług przesyłania strumieniowego coraz częściej szukają sportu jako źródła wzrostu. Apple już podpisał umowy na transmisję Major League Baseball oraz Major League Soccer gry na Apple TV Plus, podczas gdy rywal Amazon …

Kontynuuj czytanie…



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pierwszy załogowy start Blue Origin od 2022 r.: gdzie oglądać

Minęło ponad półtora roku, odkąd rakieta New Shepard firmy Blue Origin uległa awarii w trakcie lotu, i ponad dwa lata od ostatniego lotu...

Ten modder udowadnia, że ​​wszystko jest lepsze z podłączonym ekranem GBA SP

Czy kiedykolwiek patrzyłeś na Nintendo DS i pomyślałeś, że byłoby fajniej, gdyby górny ekran został zamieniony na Game Boy Advance SP? A...

Po prostu kupić nowego iPada Pro? Oto 10 akcesoriów, które poprawią wrażenia

To świetny czas na bycie użytkownikiem iPada Pro. The najnowszego iPada Pro model jest wyposażony w najbardziej zaawansowany chip Apple w historii,...
Advertisment