Żyjemy w złotym wieku elektrycznych rowerów towarowych


To świetny czas na zakup elektrycznego roweru cargo.

Istnieje nie tylko mnóstwo świetnych, niedrogich modeli, które właśnie zostały wypuszczone z asortymentu naprawdę interesujących firm, ale także rośnie liczba stanów oferujących zachęty dla ciekawskich kupujących, które mogą pomóc jeszcze bardziej obniżyć koszty.

Wydaje się, że branża i rząd jednocześnie obudziły się do ogromnego potencjału e-rowerów cargo w zakresie zastąpienia podróży samochodem i poprawy środowiska, i szczerze mówiąc, nadszedł czas.

Powszechnie znana jest supermoc e-rowerów cargo, która ratuje planetę i społeczność. Pokazano im zmniejszyć zależność od samochodu, oszczędzaj ludziom pieniądze, zmniejszyć emisję dwutlenku węglaI przyspieszyć czas dostawy dla firm. To prawdopodobnie wyjaśnia, dlaczego są tak cholernie popularne, sprzedaż w szybszym klipie niż tradycyjne rowery, a nawet inne modele zelektryfikowane.

Powszechnie znana jest supermoc e-rowerów cargo, która ratuje planetę i społeczność

Właśnie dlatego każda firma pod słońcem potyka się o siebie, aby wypuścić nowe e-rowery cargo. Tylko w ciągu ostatniego miesiąca widzieliśmy nowe modele wprowadzone przez starszych producentów rowerów, takie jak wędrówka I Specjalistycznea także nowsze marki skierowane bezpośrednio do konsumentów, takie jak Aventon, Rowery Rad PowerI Lectric.

Reklama

W miarę jak coraz więcej marek pojawia się w przestrzeni, efekty domina dla cen i rynku wtórnego rosną. Rowery stają się tańsze, więcej używanych rowerów trafia do sprzedaży, a e-rowery cargo są ogólnie bardziej dostępne i bardziej eksponowane, co z kolei ma pozytywny wpływ na infrastrukturę i ogólne ograniczenie podróży samochodowych.

Według Puneetha Meruvy, starszego współpracownika w Trucks VC i autora naprawdę świetnie Koło zamachowe biuletyn to wszystko na temat wtórnego rynku e-rowerów. (Poważnie, to świetny biuletyn. Powinieneś się na to zapisać.)

Weźmy pod uwagę tę migawkę ze stycznia 2022 r., w której rowery towarowe stanowiły tylko 2,77 procent używanych e-rowerów opublikowanych w Craigslist w tym miesiącu. Nie jest to duża kwota, ale wyprzedza ona lawinę aktywności, którą widzieliśmy w ciągu ostatnich kilku miesięcy, kiedy to nowe, tańsze modele trafiły na rynek.

Wymiary używanych e-rowerów sprzedawanych w głównych regionach USA od stycznia 2022 r
Obraz: Koło zamachowe

Według Meruvy, producenci rowerów zwracają uwagę na kilka istotnych kwestii dotyczących e-rowerów cargo; przede wszystkim jeździ się na nich znacznie częściej niż na innych typach e-rowerów. Meruva odkrył, że używane rowery towarowe mają średni przebieg 766,5 mil, prawie dwa razy więcej niż rowery dojeżdżające do pracy, sportowe lub wyczynowe.

Inną interesującą kwestią, na którą warto zwrócić uwagę, jest to, że ten wzrost zainteresowania e-rowerami cargo nie jest prowadzony przez starsze firmy rowerowe, ale raczej marki skierowane bezpośrednio do konsumentów, które od samego początku opracowały strategię marketingową ukierunkowaną na nie-rowerów i stara się nawrócić ich do świata jednośladów za pomocą szerokiej gamy modeli użytkowych i inspirowanych ładunkiem.

Średni przebieg używanych e-rowerów wymienionych w głównych regionach USA od stycznia 2022 r., w podziale na format
Obraz: Koło zamachowe

„Kiedy spojrzysz na marki DTC, takie jak Rad Power czy Aventon i kilka innych, ich motocykle zorientowane na użyteczność zawsze tradycyjnie radziły sobie naprawdę dobrze, ponieważ te marki zaczynały od sprzedaży ludziom, którzy nigdy wcześniej nie jeździli na motocyklach” – powiedział mi Meruva . „Podczas gdy Specialized lub Trek sprzedają rowery elektryczne ludziom, którzy już jeździli na rowerze szosowym w spandeksie”.

Starsi producenci rowerów zmagali się bardziej z pytaniem, jak bardzo podkreślić potencjał zastąpienia podróży samochodem. Dla większości z tych firm nigdy nie było to głównym przesłaniem i ma sens, że nie przyjęliby go tak szybko, jak marki DTC. To konfrontacyjne, zwłaszcza że politycy i media załamują ręce nad „wojna z samochodami” — jakby samochodów nie było tocząc wojnę z rowerzystami i pieszymi przez dziesięciolecia wcześniej.

„Te marki zaczynały od sprzedaży ludziom, którzy nigdy wcześniej nie jeździli na rowerze”

Oczywiście pomaga to, że elektryfikacja i przewożenie wielu ciężkich ładunków są z pewnością idealnie dopasowane. Jeśli kiedykolwiek próbowałeś dźwigać parę dzieci lub zakupy warte kilkaset dolarów na nieelektrycznym rowerze towarowym, nie jest to łatwe. Ale włóż akumulator i przyzwoity silnik z tylną piastą, a te sprawy staną się tak proste, tak bezwysiłkowe, że zastanawiasz się, dlaczego w ogóle korzystałeś z samochodu.

„Kiedy myślisz o ludziach, którzy naprawdę myślą o jeździe na rowerze ze względu na użyteczność, a nie tylko dlatego, że jest to zabawne. Potrzebujesz tego typu funkcji” – powiedział Meruva. „I tak myślę, że już czas. Szczerze mówiąc, jestem trochę zaskoczony, że wiele z tych firm zajęło tak dużo czasu wypuszczeniem rowerów cargo, ale jestem tym naprawdę podekscytowany. ”



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Dzięki temu stojakowi na telefon w stylu Game Boy MagSafe jest dobry

MagSafe nie jest standardem szczególnie kontrowersyjnym, ale słyszałem ludzie na to narzekają. Denerwują się, ponieważ ładowanie nie jest tak wydajne jak stary...

Błąd YouTube Music pokazuje czarny ekran na iPhonie

Niektórzy użytkownicy YouTube Music na iOS borykają się obecnie z błędem polegającym na otwieraniu aplikacji na czarnym ekranie na niektórych kontach Google i...

Nowe przepisy UE dotyczące prawa do naprawy nakładają na firmy obowiązek naprawy Twojego urządzenia po wygaśnięciu gwarancji

Unia Europejska oficjalnie przyjęła nowy zestaw zasady prawa do naprawy zaprojektowane, aby zachęcić ludzi do naprawy uszkodzonych urządzeń, a nie do ich wymiany....
Advertisment