Zwiastun Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin pokazuje klasyczne RTS-y


Gra planszowa Warhammer i strategiczne gry wideo mają długą, czasem owocną, czasem szkodliwą relację, a kolejny crossover jest w drodze.

Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin, „zmodernizowane podejście do klasycznego RTS-a”, zostało ogłoszone podczas prezentacji Warhammer Skulls w czwartek. Frontier Developments, zespół za nimi Elita: niebezpieczna, Ewolucja świata jurajskiegoI RollerCoaster Tycoon, współpracował z Wiek Sigmara I Warhammera 40 000 twórca Games Workshop, aby wprowadzić grę na komputer z systemem Windows (za pośrednictwem Steam i Epic Games Store), PlayStation 5 i Xbox Series X „wkrótce”.

Krainy ruin odbędzie się w Krainie Ghur, zwanej inaczej Krainą Bestii. To „dziki i dziki” plan egzystencji, który pojawił się po zniszczeniu Warhammer Fantasy Bitwa planszowa gra wojenna akcja toczy się w 2015 roku. Jej historia jest pisana we współpracy z Gavinem Thorpe, długoletnim projektantem w Games Workshop i autorem kilku książek w Kolekcja powieści i powieści graficznych Black Library.

Jak w „klasycznych” grach RTS typu Starcraft, Dowodzić i podbijaćI Era imperium, Krainy ruin kładzie duży nacisk na kontrolowanie kluczowych lokacji na mapie, gromadzenie zasobów i atakowanie wrogich stanowisk dowodzenia z lotu ptaka.

Frontier ma planowane wydanie czterech frakcji, z których tylko dwie zostały ujawnione: nadludzcy Stormcast Eternals i przebiegły Orruk Kruleboyz. Podczas niedawnej prezentacji za zamkniętymi drzwiami Polygon obejrzał fragment drugiej misji kampanii gry, w której toczyła się bitwa między dwiema frakcjami. Gracz, dowodzący Wiecznościowcami, miał dostęp do bohaterów Sigrun, Iden i Demechrios, a także do zróżnicowanej listy nadludzkich jednostek.

Zdobywając „tajemnicze kanały”, gracz przechodził przez drzewo technologiczne Patronów, odblokowując coraz potężniejsze jednostki (w tym anihilatorów, prokuratorów i strażnika burzowych smoków) i pokonał Kruleboyz na mapie. Bitwa wydawała się intensywna, choć nieco powolna. Ostatnie gry strategiczne czasu rzeczywistego zawierały „przerwa taktyczna” opcja zwiększenia przystępności bez poświęcania intensywności, ale okaże się, czy Krainy ruin pójdzie w ich ślady.

Frontier nie ogłosił jeszcze daty premiery Krainy ruinlub daty planowanych beta testów dla wielu graczy. Będzie to pierwsza wyprawa studia w przestrzeń strategii czasu rzeczywistego, która pomimo tego spadła popularność od „złotego wieku” filarów z początku XXI wiekubył włączony gorąca passa ostatnich lat. Krainy ruin będzie pierwszą grą wideo osadzoną w Wiek Sigmara wszechświat od 2021 roku Warhammer Age of Sigmar: Storm Groundsolidny, ale niezapomniany XCOM.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Recenzja Rebel Moon 2: The Scargiver: płaskie linie franczyzy Netflix

Zeszłego grudnia Rebeliancki Księżyc, część pierwsza: Dziecko ognia była wypełniona malowaną po numerach operą kosmiczną Zacka Snyderamaksymalistyczne kolory. Rozstawiony jako...

Możesz kupić odnowiony Steam Deck za prawie połowę zniżki

Nie często widzimy doskonały przenośny komputer do gier, taki jak Pokład parowy w promocji prawie o połowę taniej, ale dzisiaj jest twój...

Dune: Part Two, Rebel Moon Part Two, and every new movie to watch

Greetings, Polygon readers! Each week, we round up the most notable new releases to streaming and VOD, highlighting the biggest and...
Advertisment