Zuckerberg z Meta patrzy w przyszłość reklam generowanych przez sztuczną inteligencję


Meta, spółka dominująca Facebooka, WhatsApp i Instagrama, poinformowała o przychodach w drugim kwartale wynoszących 39,1 mld dolarów, co oznacza wzrost o 22% w porównaniu z pierwszym kwartałem.

Firma poinformowała, że ​​koszt uzyskania przychodów wzrósł o 23%, co wynikało przede wszystkim z wyższych kosztów infrastruktury i kosztów związanych z zapasami w dziale zestawów słuchawkowych do rozszerzonej rzeczywistości, Reality Labs.

W swoim przygotowanym wystąpieniu dyrektor generalny Mark Zuckerberg omówił jak sztuczna inteligencja (AI) rozwijała produkty Meta„Kiedyś reklamodawcy przychodzili do nas z konkretną grupą odbiorców, do której chcieli dotrzeć, np. z określoną grupą wiekową, regionem geograficznym lub zainteresowaniami. W końcu doszliśmy do punktu, w którym nasz system reklamowy mógł lepiej przewidzieć, kto będzie zainteresowany, niż sami reklamodawcy” – powiedział.

Podczas gdy agencje reklamowe tradycyjnie tworzyły reklamy, patrząc w przyszłość, powiedział: „Reklamodawcy będą mogli nam po prostu powiedzieć, cel biznesowy i budżeta my zrobimy resztę za nich. Będziemy tam docierać stopniowo, z czasem, ale myślę, że to będzie bardzo ważna sprawa”.

Omawiając znaczenie open source w Meta, Zuckerberg powiedział: „Zajmujemy się tworzeniem najlepszych doświadczeń dla konsumentów i reklamodawców. Aby to zrobić, musimy mieć dostęp do wiodącej infrastruktury technologicznej i nie być ograniczani przez to, co pozwolą nam robić konkurenci. Ale te modele to ekosystemy, nie są to po prostu odizolowane fragmenty oprogramowania, które możemy sami rozwijać.

„Jeśli więc chcemy, aby wokół naszych modeli rozwijał się najbardziej solidny ekosystem narzędzi, ulepszeń wydajności, optymalizacji krzemu i innych integracji, potrzebujemy, aby były szeroko wykorzystywane przez deweloperów w całej branży. Gdy już będziemy wiedzieć, że będziemy mieć dostęp do wiodących modeli, jestem pewien, że będziemy w stanie budować najlepsze doświadczenia społecznościowe i reklamowe”.

Reklama

Zuckerberg powiedział, że narzędzia typu open source, takie jak PyTorch I Reagować otrzymał znaczące wsparcie ze strony przemysłu, co przyniosło korzyść Meta. „To podejście zawsze działało dla nas i spodziewam się, że zadziała również tutaj” — dodał.

Patrząc poza niedawne wprowadzenie Meta Duży model językowy Llama 3 (LLM)powiedział: „Ilość obliczeń potrzebnych do wyszkolenia Llamy 4 będzie prawdopodobnie prawie 10 razy większa niż ta, której użyliśmy do wyszkolenia Llamy 3, a przyszłe modele będą się dalej rozwijać. Trudno przewidzieć, jak [much capacity we’ll need]„, ale wolałbym zaryzykować budowanie potencjału zanim będzie to potrzebne, niż żeby było za późno, biorąc pod uwagę długi czas realizacji nowych projektów infrastrukturalnych”.

Zapytana o czas zwrotu inwestycji w AI, dyrektor finansowa Meta, Susan Li, powiedziała: „W naszej podstawowej pracy nad AI nadal stosujemy podejście oparte na zwrocie z inwestycji. Nadal widzimy wysokie zwroty, ponieważ ulepszenia zarówno zaangażowania, jak i skuteczności reklam przełożyły się na wzrost przychodów, a dla nas sensowne jest kontynuowanie inwestycji w tym obszarze”.

Przyglądając się generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI), dodała: „Nie spodziewamy się, aby nasze produkty GenAI stały się znaczącym motorem przychodów w 2024 r., ale mamy nadzieję, że z czasem otworzą nowe możliwości generowania przychodów, które pozwolą nam wygenerować solidny zwrot z inwestycji, a jednocześnie udostępnić jako oprogramowanie open source kolejne generacje Llama”.

Komentując wyniki Meta, wiceprezes i dyrektor ds. badań Forrester Mike Proulx powiedział: „Zgodnie z oczekiwaniami Meta miała silny kwartał, mimo że Reality Labs odnotowało drugą co do wielkości stratę operacyjną od dwóch lat. W tym momencie wydaje się rozsądne, aby Meta zmieniła swoje ambicje metawersum na znacznie węższe skupienie i odcięła się od produktów takich jak Horizon”.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Raport: Apple w aktywnych negocjacjach dotyczących praw do formuły 1 w USA w USA

Apple jest aktywne, aby nabyć prawa do nadawania sportu Formuły 1 na własnej platformie serwisowej streamingowej za pośrednictwem aplikacji Apple TV, zgodnie z...

Pobieranie próbek Koxia UFS ver. 4.1 Wbudowane urządzenia pamięci flash

Koxia Corporation, światowy lider w Memory Solutions, ogłosiła dziś, że zaczęła próbkować nowe Universal Flash Storage (UFS) Ver. 4.1 Wbudowane urządzenia pamięci, wzmacniając...

Asus ogłasza imprezę prezentów z okazji 30 lat kart graficznych

Asus ogłosił dzisiaj Okrzyki do 30 lat impreza prezentowa z okazji 30. rocznicy wydania pierwszej karty graficznej. Przez trzy dekady użytkownicy na całym...
Advertisment