W tej reklamie telewizyjnej nie zobaczysz żadnych nowych funkcji rozgrywki ani sprzętu na PlayStation 5, ale uzyskasz poczucie poziomu immersji, który Sony stara się osiągnąć dzięki technologii nowej konsoli. Wyświetlane działania i dźwięk mówią o nowym kontrolerze oraz o tym, jak działają wyzwalacze adaptacyjne i haptyczne sprzężenie zwrotne. Ciągle słyszymy, że dobrym przykładem połączenia tych wszystkich elementów jest rysunek cięciwy, który widzimy w reklamie.
W post na bloguSony dzieli się dalszymi spostrzeżeniami na temat krótkich momentów w reklamie i twierdzi, że dźwięk wskazuje, w jaki sposób Tempest 3D AudioTech na PlayStation 5 zapewni wielokierunkowy dźwięk.
Firma Sony podała również przykłady wykorzystania haptycznego sprzężenia zwrotnego w grze Spider-Man: Miles Morales. Kontroler powie graczowi, z którego kierunku nadchodzą ataki. Atak Moralesa Venom Punch również powoduje pęknięcie bioelektryczne od lewej strony kontrolera do prawej.
Teraz musimy tylko wiedzieć, kiedy zdobędziemy ten kontroler i konsolę i ile to będzie. Nie mogą się dłużej powstrzymywać przed mówieniem nam tych rzeczy. Proponowana świąteczna premiera jest tuż za rogiem.