Zelda: Echoes of Wisdom łączy klasyczną Zeldę z nowoczesnymi pomysłami: praktyczne


Po godzinie, Legenda Zeldy: Echa Mądrości wydaje się oferować wszystko, co uczyniło dwie ostatnie gry Zelda świetnymi, wyobrażając sobie dekady sprawdzonych i prawdziwych mechanik gry przez nowy pryzmat. Wymaga kreatywności gracza Oddech Dzikiego I Łzy Królestwa i łączy ją z klasyczną przygodą z perspektywy góry, znaną z Legend of Zelda, z ogromnym światem i mnóstwem staroświeckich lochów do eksploracji.

Podgląd wielokąta Echa mądrości w sierpniu na imprezie Nintendo w Nowym Jorku. Biorąc pod uwagę krótki czas spędzony z grą, jest to z pewnością jedna z naszych najbardziej oczekiwanych gier tej jesieni.

Nasz praktyczny czas z Echa mądrości zaczyna się na początku gry, kiedy księżniczka Zelda zostaje aresztowana i uwięziona(!) z podejrzeniami, że jest odpowiedzialna za katastrofalne wydarzenie nękające Hyrule. Dziwne pęknięcia otwierają się w całym królestwie, a król i jego częsty obrońca Link zaginęli. Podobnie jak wielu obywateli Hyrule.

W jej celi dowiadujemy się, że głównym sposobem interakcji Zeldy z Echa mądrościŚwiat gry ‘s jest z jej Tri Rod, magiczną różdżką, którą otrzymuje od ducha o imieniu Tri. Za pomocą Tri Rod, Zelda może tworzyć kopie obiektów, takich jak stoły, łóżka i głazy, lub potwory, a następnie przywoływać odtworzenia zwane Echoes. Nieożywione obiekty, takie jak słoiki i skały, można kopiować, po prostu używając Tri Rod w ich pobliżu. Ale aby skopiować wrogiego potwora, gracze muszą najpierw pokonać jednego. Gdy to zrobisz, wszystkie te Echoes trafią do stale rozszerzającego się notatnika.

Oczywiście, echa łóżka są przydatne jako platformy — ale możesz też na nich spać, aby przywracać serca.
Obraz: Nintendo

Przedmioty, które Zelda kopiuje, mogą mieć wiele zastosowań. Stoły, pudełka i ozdobne krzewy są przydatne do budowania schodów lub tymczasowych mostów do pokonywania przeszkód. Drewniana skrzynia służy również jako urządzenie do pływania, a krzewy można podpalić, a następnie przeciągnąć do innych obiektów, aby je podpalić. Łóżko może służyć jako prowizoryczny most i miejsce, w którym Zelda może spać, aby odzyskać trochę zdrowia. Nawet echo potwora może służyć wielu celom; pająk zwany Strandulą może stworzyć linę z jedwabiu, po której Zelda może się wspinać. Ten jedwab jest również łatwopalny, co może prowadzić do kreatywnych (i destrukcyjnych) rozwiązań zagadek.

Reklama

Rzeczy, które Zelda może przywołać jako echa, są regulowane przez moc jej Tri Rod. Na początku gry ma ona trzy ładunki. Przywołanie prostego obiektu, takiego jak skała lub Keese — wersja nietoperza z serii — zużywa tylko jeden ładunek. Coś potężniejszego, takiego jak Moblin dzierżący włócznię, zużywa dwa ładunki. Silny rycerz Darknut zużywa trzy. Tri Rod Zeldy stanie się potężniejszy z czasem, ale nie było jasne, w jaki sposób zdobywa więcej ładunków na podstawie naszego czasu praktycznego.

Zelda ma tylko kilka opcji ofensywnych na początku gry. Na początku walczyłem z wieloma potworami, tworząc skały i rzucając nimi w moich wrogów. Następnie skopiowałem Zol (śluz) i Rope (węża) i wysłałem ich Echa na pole bitwy, aby walczyły za mnie. W pewnym momencie nauczyłem się, jak stworzyć Echo kolczastego jeżowca, a następnie złapałem go i dźgnąłem Darknuta w plecy, gdy był zajęty walką z innym potworem, którego przywołałem. Moja siła bojowa potworów szybko rosła, dając mi zróżnicowany zestaw obiektów i stworzeń do mojej dyspozycji.

Zelda trzyma kamień nad głową, podczas gdy Mobliny walczą na zrzucie ekranu z gry The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

[Ken Watanabe voice] Niech walczą…
Obraz: Nintendo

Oprócz zdolności kopiowania i wklejania Tri Rod, magiczna różdżka Zeldy może również łączyć ją z obiektami. Kiedy Zelda łączy się z czymś, to porusza się wraz z nią. Łączenie jest pomocne w tworzeniu prowizorycznych tarcz lub popychaniu obiektów i potworów. Odwrotnie, Zelda może również używać mocy zwanej Odwrotnym Łączeniem, dzięki której Zelda porusza się zgodnie z obiektem, takim jak unosząca się platforma lub pająk wspinający się po ścianie.

Bond może być również używany w bitwie. Jednym z Echa mądrościWczesne walki z bossami to starcie z tym, co wydaje się być opętanym Linkiem — lub magiczną rekonstrukcją Linka. (Echo, być może?) Zelda musi użyć Bonda, aby przywiązać się do Hylian Shield Linka i wyrwać mu ją z rąk, aby był podatny na ataki. Jednak gdy tarcza Linka zniknie, Zelda może przywołać wszelkiego rodzaju potwory, aby go pokonać.

Gdy Zelda pokona tego mrocznego Linka, zyska potężną nową umiejętność: Forma szermierzaco skutecznie ją zmienia do Link na krótko. W formie Swordfighter, Zelda może ciąć mieczem, aby rozwalać przeszkody lub wykonywać cięcie obrotowe, aby walczyć z grupą wrogów. Forma Swordfighter pozwala Zelda skakać wyżej, co bez wątpienia przyda się w wyzwaniach platformowych. Opcja włączenia formy Swordfighter Zeldy jest zarządzana przez zasób znany po prostu jako energia, która nie wydaje się być zbyt obfita, na podstawie tego, w co graliśmy.

Na zrzucie ekranu z gry The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom widać, jak mroczny Link wyskakuje w powietrze z mieczem gotowym do ataku na Zeldę

Ładne umiejętności walki mieczem, Link. Byłoby szkoda, gdyby ktoś je ukradł…
Obraz: Nintendo

Zelda może zwiększyć swoje umiejętności dzięki koktajle spożywcze — mechanika, której nie mieliśmy okazji wypróbować podczas naszego czasu praktycznego, ale która była promowana w zwiastunach — oraz przypinki i akcesoria, które może nosić. Jednym z takich akcesoriów była przypinka w kształcie serca; gdy ją nosi, więcej serc pojawi się podczas rozbijania przedmiotów lub przecinania wysokich chwastów.

Wszystkie umiejętności Zeldy, akcesoria i jej notatnik pełen przedmiotów i stworzeń, które może kopiować, łączą się, tworząc ogromną liczbę możliwości rozgrywki. Hyrule (i jego alternatywna rzeczywistość Still World) jest pełna małych zagadek do rozwiązania i skarbów, których zdobycie wymaga kreatywnych rozwiązań. Są też podziemne lochy do eksploracji: Te, które widzieliśmy podczas naszego czasu praktycznego, były klasycznymi pudełkami z zagadkami Legend of Zelda, pełnymi zamkniętych pomieszczeń, ukrytych kluczy i wyzwań środowiskowych, z których niektóre można rozwiązać na wiele sposobów.

Legenda Zeldy: Echa Mądrości może nie mieć tak ogromnego zasięgu jak ostatnie gry 3D Zelda, ale wydaje się, że ma podobnie kreatywna rozgrywka i elastyczność gracza. Gra się w nią jak w klasyczną grę Legend of Zelda, łącząc oldschoolowe rozwiązywanie zagadek i eksplorację lochów z pomysłowością, co daje magiczne połączenie stylów. Pierwsza samotna przygoda Zeldy już teraz wydaje się zwycięska.

Nintendo wyda Legenda Zeldy: Echa Mądrości na Switchu 26 września.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Czy broń autonomiczna sprawi, że ludzie staną się biernymi uczestnikami wojny?

Przez całą historię ludzie zawsze stosowali nowe technologie, aby uzyskać przewagę w wojnie. Obecny pośpiech narodów na całym świecie w celu opracowania i...

Czas premiery 6. sezonu MW3 w strefie czasowej EDT, PDT, BST i CEST

Oprócz standardowego dodania nowej broni i skórek sklepu, dostępnych jest wiele nowych map Nowoczesna wojna 3oraz The Haunting, coroczne wydarzenie Halloween w Call...

Halide otrzymuje wsparcie dla sterowania kamerą; także ekran blokady

Z Sterowanie kamerą przycisk jeden z głównych elementów funkcji iPhone'a 16 skład, deweloper Lux ogłosił, że Halogenek aplikacja będzie mogła z tego skorzystać. Będziesz...
Advertisment