Zapowiedź WrestleQuest: bohaterowie figurek piszą list miłosny do rasslin’


Nie popełnij błędu, cały sens inwestowania czterech lat w rozwój Zapasy Quest to dlatego, że Mega Cat Studios chciało stworzyć staromodną, ​​turową grę fabularną, taką jak oryginał Final FantasyLub Przyziemnylub serii Dragon Quest.

Ale to nie znaczy, że Mega Cat po prostu wykorzystuje atrakcyjność gier wideo pro wrestlingu z łatwiejszą do opracowania pętlą rozgrywki; w środku jest dużo dziecięcej miłości do supergwiazd z lat 80. i 90 Zapasy Quest, zbyt. A jest ich 30 z prawdziwego życia — jak Jake the Snake Roberts, Diamond Dallas Page i przede wszystkim Macho Man Randy Savage.

„Jesteśmy hardkorowym miastem sportowym” — powiedział założyciel Mega Cat, James Deighan, o Pittsburghu, gdzie dorastał i gdzie mieści się studio. „Przyjaciele, rodzina, współpracownicy przychodzili, aby kłócić się o mecz Steelersów, pingwiny lub piratów, mój tata był bardziej fanem Bruno Sammartino”, mistrz pierwotnego Światowa Federacja Wrestlingu z lat 60-tych i 70-tych.

„Myślę, że rzeczywiście obserwował, jak ta branża budzi się do życia” — powiedział Deighan o swoim ojcu. Deighan i młodszy z jego sześciu braci urodzili się później w życiu jego taty, po pięćdziesiątce. „Niektóre z moich ulubionych wspomnień z dzieciństwa dotyczą wrestlingu. Pamiętam więcej z moich zapaśniczych zabawek” niż z innych sportów.

Powoduje to nieoczekiwane zmarszczki Zapasy Quest‘s historia. Postacie – 12 z nich grywalnych, 400 z nich to NPC i około 30 z tych prawdziwych, oldschoolowych bohaterów z ostatnich 40 lat – to wszystkie figurki akcji. Niektórzy nawet nie są zapaśnikami. Świat, w którym żyje główny bohater „Muchacho Man”, to fantastyczna kraina zabawek, taka, jaką gimnazjalista rozkładałby na podłodze w sypialni i mieszał w chwalebnych crossoverach, niekanonicznych rzutach.

Reklama

„Coś, co nas mocno zainspirowało, to fakt, że wielu z nas dorastało bez mnóstwa rzeczy” – powiedział Deighan dla Polygon. „Czasami postacie GI Joe i He-Man są na ringu z Hulkiem Hoganem i ta walka się rozgrywa, co ostatecznie zainspirowało ten rodzaj wszechświata WrestleQuest”.

W Zapasy Quest, którego premiera nastąpi 8 sierpnia na wszystkich urządzeniach poza urządzeniami mobilnymi, gracze odkrywają krainę fantasy usianą siłowniami, arenami, a nawet świątyniami legend minionych lat. Walka odbywa się na ringu (zwykle) i odbywa się zgodnie ze znaną rytmem turowym, z ruchami zapaśniczymi i punktami akcji, które zwinnie zastępują zaklęcia i manę. Wykonaj szczególnie niszczycielski ruch z górnej liny, a plastikowe ramię faceta może wyskoczyć. Bez obaw, po prostu przykleja go z powrotem.

„To część żartobliwej fantazji” — powiedział Deighan. „To, co zainspirowało grę, to ten sam sens, te dwie zabawki będą po prostu mocno uderzać w ten pierścień. A później jeden z nich w szatni, może odwraca twarz do tyłu, bo jest zabawką.

„To wszystko jest częścią tego, dlaczego chcieliśmy przede wszystkim tworzyć gry i dlaczego stworzyliśmy Mega Cat” – dodał. „Jako ktoś, kto ma ogromny szacunek dla gier RPG, chcieliśmy się upewnić, że jesteśmy gotowi zaangażować się w coś, w co naszym zdaniem fani chcieliby zagrać, i czas potrzebny na zbalansowanie i dostosowanie czegoś, co ma tak wiele treści. To ogromne wyzwanie projektowe”.

Zapasy Quest jest największą grą, jaką próbowało jego 11-letnie studio, powiedział Deighan. Wiele z dotychczasowych życiorysów Mega Cat to projekty na zlecenie, niektóre z nich wykorzystywały licencjonowane nieruchomości (ostatnio, Renfield: Przynieś własną krewA Ocaleni wampirzy-podobnie na podstawie filmu Nicolasa Cage’a). Te doświadczenia dały Mega Cat pewną strukturę do pracy, gdy zbliżali się do menedżerów i posiadłości prawdziwych gwiazd wrestlingu. Ale nadal było to dla nich zachętą do podpisania koncepcji wyjścia.

„Rozmowa z Jake the Snake nie jest tym samym doświadczeniem, co rozmowa z zespołem marki Hasbro i agentem licencyjnym” — zachichotał Deighan.

Początkowo większość zapaśników i ich agentów była zainteresowana tylko warunkami umowy. „Większość z nich nie była szczególnie podekscytowana rodzajem gry ani jej szczegółami” — powiedział Deighan. Ale on i Mega Cat znaleźli wspólny język w dyskusjach z takimi osobami jak Page i Jeff Jarrett, na początku ich kampanii mającej na celu pozyskanie supergwiazd.

„Prawie każdy zapaśnik w grze musiał mieć swój własny niezależny tor [wrestling] zacznij – powiedział Deighan. „W wielu przypadkach ci ludzie mają 50, 60 i 70 lat. I nie wiedzą, czym są gry indie, ale na pewno wiedzą, czym jest indie wrestling. Myślę, że niektórzy z nich czuli się tak, jakby nas wspierali i byli częścią tego rodzaju podróży, ponieważ wiedzieli, że to duże ryzyko dla zespołu i prawdziwy list miłosny. Wiele razy zainspirowało to ich do wyjątkowych rozmów, podzielenia się własnymi problemami, które mieli w swojej podróży, kiedy byli na początku, co jest całkiem możliwe”.

Sentyment listu miłosnego można znaleźć w całym tekście Zapasy Quest, nawet jeśli konstrukcja typu „zabawki i rabusie” jest bardziej środkiem niż celem, mówiąc twórczo. Punkt Zapasy Quest, zawsze było najpierw zrobić turową, imprezową, fabularną grę RPG. Ale gdy Deighan i jego koledzy z Mega Cat skupili się na swojej pracy w ciągu ostatnich czterech lat, wciąż znajdowali rzeczy do świętowania ze swojego dzieciństwa i fandomów. W rezultacie tworzą grę, którą zawsze chcieli stworzyć, i wykorzystują do tego cenne wspomnienia z dzieciństwa.

„Treść gry była bardziej inspirowana miłością do gier JRPG i zapasów niż najlepszym planem komercyjnym” – powiedział Deighan. „Prawdopodobnie jest to gra, która mogłaby mieć 30% swojego ostatecznego rozmiaru i opłacalna. Powodem, dla którego tak wielu ludzi pracowało nad tym przez kilka lat, był właśnie ten cel. Jak mierzymy sukces Zapasy Quest nie jest sprawą czysto komercyjną. To prawdopodobnie trzeci lub czwarty gol.

Zapasy Quest premiera 8 sierpnia na Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One i Xbox Series X.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Furiosa, prequel Mad Max: Na drodze gniewu, już wygląda niesamowicie

Czas wrócić na Drogę Furii w poszukiwaniu Walhalli w nowym wydaniu Spinoff Mad Maxa, Furiosa. W czwartek prequel otrzymał swój...

Najlepsza podklasa Druida, atuty i przewodnik budowy BG3

Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The druid to klasa rzucająca, która koncentruje...

Najlepsza podklasa myśliwca BG3, osiągnięcia i przewodnik po budowie

Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The Wojownik Jest the archetypowa klasa walcząca...
Advertisment