Aktualizacja: Beyoncé ujawniła na swoim Instagramie, do czego służył zwiastun: długo oczekiwany akt renesansu 2 ma już datę premiery.
Bileter mógł wystąpić na scenie podczas Super Bowlwystęp w przerwie meczu w Las Vegas, ale to Beyoncé przyprawia wszystkich o zawrót głowy.
Gwiazda popu nawiązała współpracę z Verizon handlowy na początku drugiej połowy, kiedy firma zajmująca się łącznością bezprzewodową, reprezentowana tutaj przez zawsze przezabawnego Tony’ego Hale’a, rzuciła jej wyzwanie, aby włamała się do Internetu – oczywiście w celu pokazania niezawodności sieci Verizon.
W tym celu Beyoncé wykonuje montaż akrobacji reklamowych, w tym ogłaszając swój udział w programie BOTUS (Beyoncé ze Stanów Zjednoczonych) i wzbijając się w gwiazdy, by zostać pierwszą popową gwiazdą występującą w kosmosie. Ale żaden z nich nie może spowodować awarii usługi Verizon.
Jako ostatni akcent Beyoncé mówi: „OK, są gotowe. Porzuć nową muzykę. Co oczywiście spowodowało, że fani i cały internet zastanawiali się… czy Beyoncé rzeczywiście niespodziewanie wypuściła nową muzykę za pośrednictwem reklamy Verizon?
Do spekulacji, że może pojawić się coś nowego, dochodzą krążące w ciągu ostatnich kilku tygodni pogłoski, że Beyoncé otrzyma rezydenturę w Las Vegas Sphere — a czy jest lepszy sposób na drażnienie tego niż nowa piosenka zaprezentowana podczas Super Bowl w Las Vegas?
Okazuje się, że ujawnienie to nie było natychmiastową nowością, ale raczej datą premiery jej długo oczekiwanego Renaissance Act 2: 29 marca. Ogłoszenie zawierało pełny zwiastun nowej muzyki.