Zamówienia przedpremierowe na iPhone’a 15 wzrosły o 10-12% na iPhone’a 14 – analiza śledzenia


iPhone’a 15 Zamówienia w przedsprzedaży znacznie wzrosły w stosunku do zamówień z zeszłego roku iPhone’a 14 według nowego raportu analityków.

Wedbush twierdzi, że odnotowuje o około 10–12% więcej zamówień przedpremierowych na tegoroczną linię iPhone’ów 15 niż w tym samym okresie ubiegłego roku – i to nie jedyna dobra wiadomość dla Apple…

Choć tylko Jabłko ma rzeczywiste liczby, analitycy i firmy zajmujące się badaniem rynku korzystają z różnych metod szacowania wielkości sprzedaży. Jednym z powszechnych sposobów jest rekrutacja paneli konsumentów, którzy otrzymują niewielką opłatę, aby umożliwić firmom skanowanie ich e-maili w poszukiwaniu potwierdzeń zakupów.

WedBush twierdzi, że jego własna analiza pokazuje, że zamówienia przedpremierowe iPhone’a 15 wzrosły o co najmniej 10% rok do roku, a najdroższy model w ofercie radzi sobie jeszcze lepiej.

Mieszanka jest mocno nastawiona na iPhone’a 15 Pro/Pro Max, przy czym Pro Max jest wyjątkowo silny w USA, Chinach, Indiach i niektórych częściach Europy. Jest to wyraźny pozytyw dla Apple, ponieważ ASP będą głównym czynnikiem sprzyjającym Cupertino w tym cyklu iPhone’a 15, przy czym spodziewamy się, że ASP będzie w przedziale ~925 USD i wzrośnie o około 100 USD w ciągu ostatnich 12–15 miesięcy, biorąc pod uwagę duże zmiany modeli Pro Mix .

Chociaż same liczby są oczywiście ważne, średnia cena sprzedaży (ASP) może również mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe Apple. Im większy odsetek osób kupujących najdroższy model, tym więcej pieniędzy Apple zarobi nawet przy tej samej liczbie sprzedaży jednostkowej.

Reklama

Jako kolejny dowód firma podaje wydłużenie czasu wysyłki dwóch modeli Pro.

Czasy dostaw/wysyłek dla różnych modeli iPhone’a 15 Pro/Pro Max przesunęły się teraz na koniec października i początek listopada, a iPhone 15 ma trafić do sprzedaży w sklepach Apple Store/sprzedaż detaliczna w piątek, 22 września. iPhone 15 Max wygląda jak przezroczysty wyróżnia się w tym cyklu.

Porównania rok do roku są tutaj bardzo trudne, ponieważ w zeszłym roku dostawy były bardzo ograniczone z powodu zakłóceń związanych z Covid-19.

Wedbush twierdzi, że zamówienia w Indiach wyglądają szczególnie dobrze, ponieważ w gospodarkach wschodzących nadal rośnie klasa średnia. Mimo to Chiny również wyglądają dobrze najnowsza propaganda rządowa.

Uważamy, że w Indiach liczba zamówień w przedsprzedaży wzrosła o blisko 25% rok do roku, a także wygląda dobrze na rynku, co jest szczególnie ważne w Chinach, które pozostają liderem i centrum ulicy, biorąc pod uwagę niedawne hałasy dochodzące z regionu. Wierzymy, że wzrost udziału w rynku w Chinach ze strony Apple w przypadku iPhone’a 15 utrzyma się na stałym poziomie pomimo rosnącego sceptycyzmu ulicy.

Analityk Daniel Ives twierdzi, że wydłużające się cykle aktualizacji, które w przypadku iPhone’ów sięgają obecnie czterech lat, oznaczają, że aż 250 milionów właścicieli iPhone’ów na całym świecie ma dobry moment na zakup nowego iPhone’a.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Perplexity debiutuje w oparciu o sztuczną inteligencję centrum informacji wyborczych

Firma zajmująca się wyszukiwaniem sztucznej inteligencji Perplexity testuje, czy używanie sztucznej inteligencji do udostępniania kluczowych informacji dotyczących głosowania to dobry pomysł, za pomocą...

Kupując Pixelmatora Apple mógł w końcu naprawić jedną z moich największych skarg na iPada

W piątek Pixelmator, firma stojąca za wieloma popularnymi aplikacjami do edycji zdjęć na platformy Apple, ogłoszony że Apple je przejmie. Chociaż niektórzy ludzie...

Czy Alarmo Nintendo może uruchomić Dooma? Założę się, że tak

Dokładnie to zrobił haker GaryOberNicht, który niedawno wymyśliłem jak aby uruchomić niestandardowe oprogramowanie sprzętowe w Alarmo, jak pokazano na filmie wysłane do Mastodona...
Advertisment