T-Mobile wkrótce wprowadzi w życie nową politykę prywatności, która pozwoli jej udostępniać określone rodzaje informacji o klientach reklamodawcom zewnętrznym. Od 26 kwietnia 2021 r. Wszyscy klienci zostaną automatycznie zapisani do nowego programu, jak zauważony przez Dziennik Wall Street. Klienci, którzy nie chcą uczestniczyć w programie, będą musieli ręcznie zrezygnować, używając swoich kont ” .
Nowa polityka T-Mobile nie różni się od AT&T lub . Jest to jednak historia dla byłych klientów Sprint. T-Mobile przyznaje w swoim ogłoszeniu o zmianie polityki, że Sprint zaoferował podobną opcjęw usługi zamiast rezygnacji.
Nowa polityka zawiera takie same przepisy, jak AT&T i Verizon, dotyczące udostępniania danych użytkownika zewnętrznym marketerom w celu zapewnienia bardziej odpowiednich reklam. Firmy twierdzą, że udostępniane przez nie dane nie ujawniają tożsamości poszczególnych klientów i nie udostępniają informacji związanych z urządzeniem lub usługą dziecka.
Chociaż nosiciele sprawiają, że ta praktyka brzmi tak samo, jest to coś, przed czym ludzie stają się coraz bardziej nieufni. W odpowiedzi firmy takie jak Google są pracują nad tym, aby ich praktyki gromadzenia i udostępniania danych były mniej uciążliwe.
Jeśli nie interesuje Cię udostępnianie przez operatora danych o Tobie reklamodawcom, łatwo jest zrezygnować z tych usług. Klienci AT&T mogą zrezygnować z udostępniania danych stronom trzecim, uzyskując dostęp do swoich kont . Podobnie klienci Verizon mogą tego, co nazywa się „Odpowiednia reklama mobilna”.