Z raportu wynika, że ​​Apple TV+ zmienia strategię filmową na bardzo przypominającą Netflix


Dziś debiut Apple TV+ Wilkiktóry miał swoje pierwotne plany teatralne nagle odwołane. Aby uczcić tę okazję, Bloomberga opublikował raport szczegółowo opisując nową strategię filmową Apple w przyszłości. I brzmi to bardzo podobnie do podejścia Netflixa.

Nowy plan: tanie filmy TV+ i rzadkie hity kinowe

Od premiery usługi Apple TV+ w 2019 r. firma Apple zyskała uznanie dzięki kilku swoim filmom. Szczególnie, CODA był pierwszym tytułem z serwisu streamingowego, który zdobył Oscara za najlepszy film.

W ciągu ostatnich kilku lat Apple przestawił się z produkcji nagród artystycznych na rzecz zwiększania budżetu. Zabójcy Kwiatowego Księżyca, Napoleon, ArgyleI Poleć mnie na Księżyc wszyscy zdobyli szerokie premiery kinowe. Żaden nie odzyskał kosztów produkcji, a niektóre zakończyły się całkowitą klapą.

Nic więc dziwnego, że Apple ma nową strategię filmową, opisaną poniżej.

Thomas Buckley i Lucas Shaw, piszący dla Bloomberga:

Apple będzie teraz skupiać się na kręceniu kilkunastu filmów rocznie, z których większość będzie produkowana za mniej niż 100 milionów dolarów, jak twierdzą osoby zaznajomione z planami firmy, które prosiły o anonimowość, gdyż nie były upoważnione do wypowiadania się w wewnętrznych sprawach. Oznacza to, że zobowiązanie Apple do wydawania 1 miliarda dolarów rocznie na filmy nie ulegnie zmianie, ale zmieni się plan filmowy firmy i strategie wydawnicze – twierdzą ludzie. Apple nadal będzie dążyć do jednej lub dwóch dużych zmian kinowych rocznie, wprowadzając filmy wyjątkowo zatwierdzane do wyższych budżetów, takie jak F1. Ale filmy lubią Wilkiza który Clooney i Pitt zarobili łącznie dziesiątki milionów dolarów, będzie sprzedawany jako tytuł do transmisji strumieniowej, a nie do kin.

Reklama

Podsumowując, wygląda na to, że Apple zamierza wziąć pod uwagę podręcznik Netflixa.

Zamiast inwestować duże środki w premiery kinowe, firma będzie zamiast tego produkować większość swoich filmów do przesyłania strumieniowego.

Prawdopodobnie nadal będą dostępne ograniczone przez tydzień okna kinowe, takie jak Wolfs, ale to wyłącznie w celu rywalizacji o nagrody i uszczęśliwienia Hollywood.

Ogólnie rzecz biorąc, nową strategię Apple dotyczącą filmów można podsumować w następujący sposób:

  • 1-2 duże teatralne huśtawki rocznie, którym towarzyszą większe budżety
  • Ale przede wszystkim tańsze wydania Apple TV+ dla zdecydowanej większości nowych filmów

Wersja 9to5Mac

Chociaż kina mogłyby skorzystać z zastrzyku pieniędzy od wielkich technologii, myślę, że jest to właściwe posunięcie dla firmy.

W epoce po pandemii wszyscy jesteśmy bardziej niż kiedykolwiek przyzwyczajeni do oglądania filmów w domu. Premiery filmów muszą być szczególnie atrakcyjne, aby zapewnić znaczną sprzedaż biletów.

Co sądzisz o nowej strategii filmowej Apple? Daj nam znać w komentarzach.

Do dalszej lektury:

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

PSA: iOS 18.0.1 zawiera dwie kluczowe poprawki zabezpieczeń, zaktualizuj je teraz

Oprócz kilku znaczących poprawek błędów i ulepszeń wydajności, dzisiejszy iOS 18.0.1 I Aktualizacje iPadOS 18.0.1 zawiera także parę ważnych poprawek bezpieczeństwa. Mówi Apple...

Disney Imagineer chce, aby jego niesamowity, wysuwany miecz świetlny stał się zabawką

Myślę, że firma chciałaby to zrobić. I myślę, że Josh D'Amaro, nasz facet numer dwa, nasz szef Disney Parks, powiedział to na publicznym...

Rhythm FPS Metal: Hellsinger VR w cenie 29,99 dolarów z nowymi funkcjami

Metal: Hellsinger to pierwszoosobowa strzelanka rytmiczna zawierająca elementy strzelanek roguelike i boomer, osadzona w heavy metalowej ścieżce dźwiękowej z udziałem największych nazwisk metalowego...
Advertisment