Najnowsze badanie klientów telekomunikacyjnych z ASCI zostało opublikowane i – pomimo rosnących cen i spowolnienia w branży – podsumowanie jest takie, że usługi przesyłania strumieniowego są nadal popularne.
Prawie każda usługa strumieniowego przesyłania wideo monitorowana przez ASCI poprawiła swój wynik zadowolenia klientów w porównaniu z rokiem poprzednim, a Apple był jednym z największych wzrostów. Wynik w 2024 r AppleTV+ uplasowało się na poziomie 79, w porównaniu z 76 w badaniu sprzed roku.
Procentowa zmiana w przypadku Apple TV+ wynosi 4%, co odpowiada wzrostowi oglądalności odnotowanemu przez Sling TV i ESPN+. Crackle był największym filmem, zyskując 7% z oceną 75.
Rozwój usługi Crackle być może odzwierciedla trendy branżowe, zgodnie z którymi klienci powstrzymują wydatki uznaniowe i preferują tanie i bezpłatne alternatywy do korzystania z treści, nawet jeśli oznacza to oglądanie reklam.
W tej ankiecie Apple TV+ zajmuje czwarte miejsce. Amazon Prime Video prowadzi z 82, Peacock z 80, YouTube Premium z 80, następnie Apple TV+ z 79 – razem z Hulu, Netflix i Sling TV. Max i Paramount+ uzyskały 78 punktów, a Disney+ 77.
Jeśli chodzi o to, gdzie ludzie oglądają, telewizor inteligentny jest nieoczekiwanie najpopularniejszym urządzeniem do korzystania z usług przesyłania strumieniowego, a na drugim miejscu znajdują się smartfony mobilne.
Chociaż Apple w dalszym ciągu nie podaje konkretnych danych dotyczących oglądalności ani abonentów swoich usług, znaczny wzrost zadowolenia użytkowników z usługi Apple TV+ świadczy o rosnącym zainteresowaniu rozszerzającym się katalogiem oryginalnych programów telewizyjnych i filmów Apple. Tutaj możesz zobaczyć wszystko, co będzie dostępne w Apple TV+.
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.