YouTube wprowadza do telewizji niemożliwe do pominięcia 30-sekundowe reklamy


Oglądanie YouTube na telewizorze stanie się bardziej frustrujące, jeśli nie płacisz za unikanie reklam. Jak ogłoszono o godz Marka YouTube w środę, YouTube wkrótce doda 30-sekundowe reklamy niemożliwe do pominięcia do najskuteczniejszych treści oglądanych na podłączonych telewizorach.

YouTube twierdzi, że widzowie zobaczą pojedynczą 30-sekundową reklamę zamiast dwóch kolejnych 15-sekundowych reklam, co nie oznacza, że ​​te krótsze reklamy znikną całkowicie. 30-sekundowe reklamy będą dostępne dla reklamodawców za pośrednictwem YouTube Wybierz, wyselekcjonowana platforma reklamowa, która jest kierowana do pięciu procent najlepszych treści YouTube. YouTube twierdzi, że 70 procent wyświetleń w YouTube Select pochodzi z telewizorów, co czyni go idealną platformą dla dłuższych reklam.

YouTube testuje również reklamy, które pojawią się w wstrzymanych filmach

„Coraz więcej widzów ogląda YouTube na największym ekranie w swoim domu” — powiedział dyrektor generalny YouTube, Neal Mohan, podczas wydarzenia Brandcast (widziane przez Różnorodność). „Widzowie — zwłaszcza młodsi — nie rozróżniają już rodzaju treści, które oglądają”.

YouTube ogłosił również, że rozpocznie testowanie reklam, które pojawiają się, gdy widz zatrzyma film na podłączonym telewizorze. Jest to podobne do funkcji wstrzymania reklamy wprowadzonej przez Hulu kilka lat temui został nazwany przez YouTube „wstrzymaniem wrażeń”. Sądząc po przykładowym obrazie opublikowanym przez Tydzień reklamywstrzymane reklamy YouTube będą wyświetlane jako baner wokół filmu i można je usunąć, wybierając przycisk „odrzuć”.

YouTube nie poinformował, kiedy którakolwiek z tych zmian — 30-sekundowe reklamy niemożliwe do pominięcia i reklamy wstrzymane — zostanie wprowadzona, ale dotarliśmy do szczegółów i zaktualizujemy je, jeśli otrzymamy odpowiedź.

Reklama

Wczorajsze ogłoszenia są następstwem niedawnej rozprawy z blokerami reklam przez platformę hostingu wideo. W zeszłym tygodniu YouTube ujawnił, że tak eksperymentowanie z wyskakującymi komunikatami z informacją „Blokowanie reklam jest niedozwolone w YouTube”, zachęcając widzów do subskrybowania YouTube Premium, aby oglądać filmy bez reklam.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Monkey Man, „Każdy oprócz Ciebie” w serwisie Netflix i każdy nowy film do obejrzenia

Witamy czytelników Polygon! Co tydzień podsumowujemy najciekawsze nowości w serwisach streamingowych i VOD, wyróżniając największe i najlepsze nowe filmy, które...

Sennheiser poprawia wrażenia dźwiękowe w nowym Morgan Plus Four

Sennheiser Mobility kontynuuje współpracę rozpoczętą od wprowadzenia na rynek modelu Morgan Plus Four w 2022 r., a obecnie obejmuje najnowszy model Morgan Plus...

Kii Audio zaprezentuje nowy głośnik bezprzewodowy Kii Seven w High End w Monachium

Kii Audio zaprezentuje swój nowy, kompaktowy bezprzewodowy system muzyczny Kii Seven podczas wystawy High End Show 2024 w Monachium. Będzie to w...
Advertisment