Xbox wprowadza Muse: generatywny model AI do rozgrywki


W prawie każdym zakątku naszego życia szum o AI nie można zignorować. Ma przeznaczenie rewolucjonizować sposób, w jaki pracujemy, uczymy się i gramy. Dla tych z nas zanurzonych w świecie gier – czy to gracze czy twórcy – pytanie to nie tylko sposób, w jaki AI zmieni grę, ale jak zapali nowe możliwości.

W Xboxie piekliśmy się z AI, aby ulepszyć (i więcej zabawy!) Dla graczy i twórców gier. Chcemy wprowadzić więcej gier większej liczbie osób na całym świecie i zawsze pozostać wiernym kreatywnej wizji i artyzmu twórców gier. Uważamy, że generatywna sztuczna inteligencja może zwiększyć tę kreatywność i otworzyć nowe możliwości. Z przyjemnością ogłosimy generatywny przełom sztucznej inteligencji, opublikowany dzisiaj w czasopiśmie Natura I Ogłoszone przez Microsoft ResearchTo pokazuje ten potencjał do otwarcia nowych możliwości – w tym możliwość udostępnienia starszych gier przyszłym pokoleniom graczy na nowych urządzeniach i na nowe sposoby.

Przedstawiamy Muse, generatywny model AI do ideacji rozgrywki

We współpracy z Xbox Game Studios Teoria NinjaMicrosoft Research opracował światowy i ludzki model akcji (WAM) o nazwie Muse: pierwszy tego rodzaju generatywny model sztucznej inteligencji przeszkolony w grze wieloosobowej teorii Ninja, Bleeding Edge. Teoria Ninja i Microsoft Research mają siedzibę w Cambridge, co ułatwiło współpracę i doprowadziło do wykorzystania przewagi krwawienia w tych badaniach.

To, co jest przełomowe w Muse, jest szczegółowe zrozumienie świata gier 3D, w tym Game Physics i sposób, w jaki gra reaguje na działania kontrolera graczy. Umożliwia to modelowi spójną i różnorodną rozgrywkę renderowaną przez sztuczną inteligencję, pokazując główny krok w kierunku generatywnych modeli AI, które mogą wzmocnić twórców gier.

Microsoft Research początkowo postanowił zbadać, w jaki sposób generatywne modele AI mogą wspierać nowe doświadczenia, koncentrując się na opracowywaniu możliwości AI, które mogłyby umożliwić twórcom gier naopituowanie i rozszerzenie ich pracy na nowy sposób. Aby to osiągnąć, przeprowadzili wywiady z 27 globalnymi twórcami gier – od Indii do AAA Game Studios – aby upewnić się, że badania zostały ukształtowane przez ludzi, którzy ich używają. Aby umożliwić innym zespołom badawczym i twórcom gier na eksplorację modelu i eksperymentowanie z jego możliwościami, Muse, jego wagami, próbkami i interfejsem interaktywnym są teraz dostępne Azure AI Odlewnia.

Co oznacza Muse dla gier

Reklama

Chociaż jest jeszcze wcześnie, te modelowe badania przekraczają granice tego, co naszym zdaniem było możliwe. Już używamy Muse do opracowania grywalnego modelu AI w czasie rzeczywistym przeszkolonym w innych grach pierwszej strony i widzimy potencjał tej pracy, aby pewnego dnia przynieść korzyści zarówno graczom, jak i twórcom gier .

Dziś niezliczone klasyczne gry związane ze starzejącym się sprzętem nie można już odtwarzać większości ludzi. Dzięki temu przełomowi badamy potencjał, aby Muse odebrał starsze gry katalogowe z naszych studiów i optymalizacji ich pod kątem dowolnego urządzenia. Uważamy, że może to radykalnie zmienić sposób zachowania i doświadczania klasycznych gier w przyszłości i udostępnienia ich większej liczbie graczy.

Wyobrażanie sobie, że ukochane gry utracone z czasem i rozwój sprzętu można pewnego dnia odtwarzać na każdym ekranie z Xboxem, jest dla nas ekscytująca możliwość. Kolejną okazją, którą badamy, jest to, w jaki sposób Muse może pomóc drużynom grającym prototypowanie nowych doświadczeń w rozgrywce podczas procesu twórczego i wprowadzać nowe treści – tworzenie graczy, które już kochają i umożliwiają naszym programistom wprowadzenie nowych doświadczeń, a nawet umożliwić uczestniczyć w uczestnictwie proces tworzenia.

Stworzymy dla osób do uczestnictwa w tej eksploracji, zaczynając od krótkich interaktywnych doświadczeń związanych z grą AI, abyś mógł przymierzyć Laboratoria Copilot bardzo wkrótce. Jest jeszcze tyle do odkrycia, a my nie możemy się doczekać, aby podzielić się więcej.

Podejście Xboxa do generatywnej AI
Xbox od dziesięcioleci jest innowacje w sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, w tym w współpraca Dzięki Microsoft Research – najlepiej pracując nad znalezieniem sposobów na zachwycenie graczy i wykorzystanie nowych możliwości komputerowych, aby ożywić kreatywne wizje. Chociaż sztuczna inteligencja nie jest nowa w grach, obserwujemy teraz przyspieszenie generatywnych badań AI, zarówno w ramach Microsoft, jak i w całej społeczności technologicznej. Uważamy, że ważne jest, aby ukształtować, w jaki sposób te nowe przełamy generatywne AI mogą wspierać naszą społeczność branżową i gier w sposób współpracy i odpowiedzialny.

W przypadku Xbox twórcy gier zawsze będą centrum naszych ogólnych wysiłków AI. Uważamy, że istnieje miejsce na tradycyjne rozwój gier i przyszłe generatywne technologie AI, które służą jako rozszerzenie pracy twórczej i oferują nowe doświadczenia. W ramach tego umożliwiliśmy kreatywnym liderom tutaj na Xbox, aby zdecydować o użyciu generatywnej sztucznej inteligencji. Nie będzie ani jednego rozwiązania dla każdej gry lub projektu, a podejście będzie oparte na kreatywnej wizji i celach każdej drużyny.

Co naprzód: doświadczenia AI z Xbox
Patrząc w przyszłość, skupiamy się na tym, jak AI może rozwiązać bariery i tarcia w grze i rozwijanie gier. Oznacza to, że wcześniej podzielimy się naszymi innowacjami produktowymi AI, zapewniając graczom i twórcom możliwości eksperymentowania z nowymi funkcjami i możliwościami AI. To pozwala nam upewnić się, że nasze innowacje AI rozwiązują prawdziwe problemy i dodają nowej wartości do tworzenia lub zabawy na Xbox.

Aby opracować narzędzia używane w sposób, który przynosi korzyści wszystkim, nasza innowacja będzie nadal budowana na naszym zaangażowaniu Odpowiedzialna AI oraz zaangażowanie w opracowywanie rozwiązań AI kierowanych sześcioma zasadami: uczciwość, niezawodność i bezpieczeństwo, prywatność i bezpieczeństwo, włączenie, przejrzystość i odpowiedzialność.

W tym roku możesz spodziewać się bardziej ekscytujących ogłoszeń o tym, jak używamy sztucznej inteligencji, aby wzmocnić pozycję twórców gier i zapewnić najlepsze możliwe wrażenia z graczy na wszystkich urządzeniach. Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej aktualizacji przed GDC 2025 na Xbox Wire i naszym Centrum zasobów AI Gdy nadal kształtujemy przyszłość gier obsługiwanych przez AI.

Chcesz usłyszeć więcej? Sprawdź rozmowę z Philem Spencerem, dyrektorem generalnym Microsoft Gaming, Dom Matthews, szefem teorii Ninja i Katja Hofmann, starszym głównym badaczem i liderem zespołu wywiadu gry, o dzisiejszych wiadomościach:



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Zaoszczędź 25% na rocznej subskrypcji Humble Choice z naszym kodem promocyjnym

Skromny wybór nie ma wystarczającej miłości. Ta usługa subskrypcji od tych samych osób odpowiedzialnych za skromne pakiety serwuje rotacyjny katalog darmowych gier DRM,...

PSA: Apple potwierdza trwającą awarię Apple Music

Jeśli masz problem z dostępem do Apple Music, nie jesteś sam. Apple twierdzi, że jego usługa przesyłania strumieniowego muzyki ma obecnie awarię i...

Nvidia ogłasza komputery osobiste DGX Spark i DGX Station

Nvidia zaprezentowała dziś Nvidia DGX Superkomputery AI zasilane przez platformę Nvidia Grace Blackwell. DGX Spark-Formerly Project Digits-i DGX Station, nowy wysokowydajny superkomputer Nvidia...
Advertisment