Po umożliwieniu użytkownikom zakupu subskrypcji X Premium umożliwiającej wyświetlanie się na górze sekcji odpowiedzi, platforma mediów społecznościowych uruchomiła teraz nowe menu umożliwiające użytkownikom sortowanie odpowiedzi za pomocą bardziej tradycyjnych opcji.
Funkcja została udostępniona wczoraj na iOS i Web. Choć jest to niewielka funkcja, jest bardzo doceniana. Jeśli masz dość wszystkich użytkowników z niebieskim znacznikiem wyboru, którzy spamują nieistotną treścią w odpowiedziach, aby zdobyć wyświetlenia i zaangażowanie, to masz szczęście!
Dzięki temu nowemu menu możesz sortować według najbardziej istotnych, najnowszych i najbardziej lubianych. Najbardziej istotne prawdopodobnie będzie oparte na tym, kto płaci najwięcej za X/Twitter, podczas gdy najnowsze i najbardziej lubiane są dość oczywiste.
Niestety, wybrane ustawienie sortowania odpowiedzi nie jest zapisywane, więc będziesz musiał je ponownie wybrać za każdym razem, gdy wyświetlisz nowego tweeta. Niezależnie od tego, jest to krok naprzód w uczynieniu sekcji odpowiedzi faktycznie użyteczną.
Przypomnijmy, że po tym, jak Elon Musk przejął Twittera w 2022 r., uruchomił nowa wersja Twitter Blue (teraz nazywany X Premium) za 8 USD/miesiąc, co dałoby użytkownikom niebieski znacznik wyboru i awans na szczyt sekcji odpowiedzi. W 2023 r. uruchomiono X Premium+ za 16 USD/miesiąc, z jeszcze większym wzrostem odpowiedzi niż standardowy X Premium.
Był to rzeczywiście system typu „płać, aby wygrać”, co spowodowało, że wiele osób wykorzystywało go do autopromocji w sekcji odpowiedzi pod popularnymi tweetami.
FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.