Wywiad z CIO: Sasha Jory, Hastings Direct


Rozwinęła ją Sasha Jory Umiejętności przywódcze IT na szeregu stanowisk w największych firmach finansowych. Dołączyła do ubezpieczyciela Hastings Direct w 2019 r., a w styczniu 2023 r. została dyrektorem ds. IT. Jako członek zespołu wykonawczego firmy raportuje do dyrektora generalnego i jest odpowiedzialna za strategię technologiczną, dostawy i operacje.

„Hastings zapewnił mi wyjątkową szansę” – mówi, wspominając czas spędzony w firmie. „Objąłem stanowisko głównego dyrektora ds. technologii cyfrowych i zmian. Ta rola zapewniła mi pełny, kompleksowy zakres zarządzania zmianami w całej firmie i nadzorowania ich.”

Jory twierdzi, że szeroki zakres jest niezwykły. Większość firm, w których pracowała, zajmowała się testowaniem dzielonym, analizą biznesową i inżynierią. Międzyorganizacyjny charakter jej roli cyfrowego przywódcy oznaczał, że spędzała dużo czasu na zarządzaniu interesariuszami i negocjacjach z wieloma stronami, aby wszystko urzeczywistniło się.

„To stanowisko obejmowało całą gamę sytuacji i czułam, że to struktura, której mogę użyć, aby dokonać dużych zmian” – mówi. „Struktura oznaczała, że ​​mogliśmy skupić się na zmianach, wydajności i sprawić, że wszystko działo się naprawdę, bardzo szybko”.

Jory twierdzi, że umiejętność prowadzenia elastycznej transformacji jest ważna, ponieważ Hastings ma odważną ambicję bycia najlepszym i największym ubezpieczycielem cyfrowym w Wielkiej Brytanii. Mówi, że w miarę rozwoju firmy udało jej się utrzymać mentalność startupu.

„Nasz apetyt na ryzyko związany z próbowaniem nowych rzeczy i byciem innowacyjnym jest fantastyczny” – mówi. „I tak dla kogoś takiego jak ja Hastings dał szansę, która wydawała się zbyt dobra, aby ją przepuścić”.

Reklama

Podejmować decyzje

Gdy Jory zaczęła wywierać swój wpływ, pojawiły się nowe możliwości. W ciągu pierwszych czterech lat pracy w Hastings stało się jasne, że organizacja musi wyraźnie skoncentrować się na innowacjach, aby realizować swój program cyfrowy, oraz na klientach, aby mieć pewność, że znajdują się w centrum działań operacyjnych. To połączenie skupienia się na innowacjach i klientach miało konsekwencje dla Jory’ego.

„Podjęto decyzję o podziale dyrektora operacyjnego [operations] działać w tych dwóch obszarach” – mówi. „Moja koleżanka, Julie Taylor, została dyrektorem ds. klientów i dyrektorem operacyjnym. I zostałem CIO, co oznaczało, że przejąłem dane, CISO [security] i dyrektor ds. technologii [technology] światy i kontynuowałem cyfrowy świat zmian, którym zarządzałem wcześniej.”

„Prawdopodobnie trzeba być nieco szalonym, żeby kochać pracę w technologii. Porusza się bardzo szybko i nigdy się nie wyłącza. Jesteś dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w tygodniu i musisz być dostępny i gotowy na wszystko, co może się wydarzyć. Nie ma dwóch takich samych dni – i chyba to sprawia mi największą przyjemność”

Sasha Jory, Hastings Direct

Prawie cały rok na stanowisku CIO i Jory cieszy się ze swojego rozszerzonego stanowiska, pomimo wyzwań, jakie ze sobą niesie.

„Prawdopodobnie trzeba być nieco szalonym, żeby kochać technologię” – mówi. „Porusza się bardzo szybko i nigdy się nie wyłącza. Jesteś dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w tygodniu, więc musisz być dostępny i gotowy na wszystko, co może się wydarzyć.

Jednak Jory zdaje sobie również sprawę, że nieustanna praca CIO oznacza dużą różnorodność w miejscu pracy. „Nie ma dwóch takich samych dni – i chyba to sprawia mi największą przyjemność” – mówi.

„Mam fantastyczny zespół. Uwielbiam je rozwijać i hodować. A to ma kluczowe znaczenie, ponieważ technologia zmienia się tak bardzo, że trzeba inwestować w swoich ludzi. Bardzo ważne jest, aby pokazać swoim ludziom możliwości i pomóc im je wykorzystać, ponieważ przyjęcie zmian może być dość przerażające”.

Jedna rzecz, która pozostaje aktualna we wszystkich obszarach pracy Jory’ego, to trwały charakter transformacji. Jej zespół jest odpowiedzialny za realizację wielu projektów. Jako CIO widzi wszystkie inicjatywy, także te „czerwone, utknięte i zepsute”.

„Musisz podejmować wiele decyzji, aby pomóc ludziom posunąć sprawy do przodu. Wprowadzamy także wiele innowacji. Mamy mnóstwo sztucznej inteligencji [AI], czyli najważniejsza rzecz, o której wszyscy mówią. Przyglądamy się także automatyzacji i uczeniu maszynowemu” – mówi.

„Ta rola daje mi możliwość skupienia się na ludziach, stabilności technologii, usługach dla klientów i współpracowników, a następnie na innowacjach i nadążaniu za tym, co dzieje się na rynku”.

Zmiana jazdy

Chociaż innowacje technologiczne mogą przybierać różne formy, Jory twierdzi, że transformacja cyfrowa dla Hastings oznacza przede wszystkim skupienie się na technologii cyfrowej.

„Musimy zapewnić naszym klientom możliwość przeprowadzania z nami transakcji w dowolny sposób” – mówi. „Niezależnie od tego, czy do nas dzwonią, czy dokonują z nami transakcji za pośrednictwem kanału cyfrowego, te podróże muszą się udać – muszą przebiegać bezproblemowo i bez wysiłku dla klienta”.

„Musimy umożliwić naszym pracownikom pracę w sposób cyfrowy. Nie chcemy, aby pracownicy mieli trudności z zalogowaniem się do wielu systemów, znajdowaniem danych w różnych miejscach, a następnie robili wszystko w powolny, staromodny sposób”

Sasha Jory, Hastings Direct

Jory twierdzi, że skuteczna transformacja cyfrowa nie polega tylko na zapewnianiu doskonałych usług klientom zewnętrznym. Użytkownicy wewnętrzni również muszą mieć możliwość korzystania z technologii – zwłaszcza jeśli mają móc obsługiwać klientów w najlepszy możliwy sposób.

„Musimy umożliwić naszym pracownikom pracę w sposób cyfrowy” – mówi. „Nie chcemy, aby pracownicy mieli trudności z zalogowaniem się do wielu systemów w celu znalezienia danych w różnych miejscach, a następnie wykonywali czynności w powolny, staromodny sposób. Sukces polega na kształtowaniu wewnętrznie właściwej mentalności i motywowaniu się do bycia sobą najpierw w chmurze, z obsługą chmury i cyfrowy w istocie.”

Dokonano już znacznego postępu. Jory mówi, że podróż, jaką odbyła ze swoim zespołem w Hastings przez ostatnie cztery lata, była „fenomenalna”.

„Odziedziczyliśmy firmę, która w dużej mierze działała lokalnie i znajdowała się na początku swojej drogi w środowisku cyfrowym, gdzie duża część IT została zlecona stronom trzecim” – mówi.

„W tym czasie przenieśliśmy się w 100% do chmury. Przeprowadziliśmy migrację całej naszej starszej technologii, niezależnie od tego, czy są to nasze platformy podstawowe, czy platformy danych. Zmieniliśmy doświadczenia naszych współpracowników pod względem komputerów stacjonarnych i doświadczeń w pracy, a także umożliwiliśmy im większą świadomość cyfrową”.

Jory twierdzi, że jej zespół wprowadził już nowe możliwości w zakresie uczenia maszynowego i automatyzacji, a teraz przygląda się sztucznej inteligencji. „To były wspaniałe cztery lata, podczas których dokonaliśmy ogromnych zmian” – mówi.

Konsumowanie danych

Oczywiście wykorzystanie transformacji cyfrowej – oraz zupełnie nowego pakietu systemów i usług – może być kosztownym przedsięwzięciem. Przejście na chmurę zapewnia elastyczność w budowaniu IT na żądanie, ale wiąże się także z nowym modelem wydatków. Aby rozwiać niektóre z tych obaw, Jory twierdzi, że Hastings ma strategię skupiającą się na „zdrowym spożywaniu”.

„Przejście do chmury to nie to samo, co działanie lokalne z dużymi rachunkami za infrastrukturę, które amortyzuje się przez wiele lat, co zwykle wiąże się ze znanymi kosztami. Kiedy przejdziesz do chmury, Twoje koszty mogą się radykalnie zmienić, ponieważ są to wszystkie wydatki operacyjne, a nie kapitałowe” – mówi.

Na przykład Hastings nie przechowuje żadnych danych na swoich starszych platformach i w 100% przeniósł się na nie Oparta na chmurze platforma danych firmy Snowflake. Jory prowadzi badanie sprawdzające koncepcję w środowisku open source Streamlit i chce wykorzystać platformę Snowflake Marketplace, która umożliwia przesyłanie danych stron trzecich bezpośrednio do platformy technologicznej ubezpieczyciela. Firma w dalszym ciągu ściśle współpracuje z firmą Snowflake, aby pomóc swoim pracownikom efektywnie i efektywnie wykorzystywać dane.

„Jeśli nie masz kontroli i nie rozumiesz, w jaki sposób korzystasz z chmury, możesz wpaść w kłopoty. Praca, którą wykonaliśmy w tym roku ze Snowflake, była fantastyczna, ponieważ mieliśmy okazję przyjrzeć się, jak realizujemy zapytania i korzystamy z naszych magazynów” – mówi.

„Jeśli nie masz kontroli i nie rozumiesz, w jaki sposób korzystasz z chmury, możesz wpaść w kłopoty. Praca, którą wykonaliśmy w tym roku z Snowflake, była fantastyczna, ponieważ mieliśmy okazję przyjrzeć się, w jaki sposób realizujemy zapytania i korzystamy z naszych magazynów”

Sasha Jory, Hastings Direct

Zespół Jory’ego kontynuuje współpracę ze Snowflake, aby rozważyć kilka kluczowych pytań dotyczących zużycia danych: „Czy używamy właściwych typów zapytań? Czy mamy zapytania, które nie są skuteczne? Czy piszemy zapytania w najbardziej efektywny sposób?” ona mówi.

„Udało nam się zabrać w tę podróż 160 osób z naszej społeczności zajmującej się danymi cenowymi i analityką. Teraz mamy prawdziwą kulturę pielęgnowania wiedzy na temat kosztów, a nie zamykania ludzi i zarządzania nimi. Nasze podejście polega na budowaniu społeczności świadomości i to naprawdę działa.”

W stronę automatyzacji

Celem Jory’ego na najbliższe 24 miesiące jest wykorzystanie cyfryzacji, aby zapewnić pracownikom wewnętrznym taką samą wysoką jakość usług, jak klientom zewnętrznym.

Pracownicy Hastings korzystają z systemu ewidencji kluczowych obszarów, takich jak polisy, fakturowanie i roszczenia. Systemy te są przeznaczone do obsługi call center, co stanowi wyzwanie, gdy większość klientów kontaktuje się z firmą za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Jory chce zebrać wszystkie te spostrzeżenia w jedną całość.

„Byłoby wspaniale, gdybyśmy mogli korzystać z tych samych cyfrowych podróży dla naszych współpracowników i klientów” – mówi. „Myślę, że dzięki temu wygląd, styl i sposób pracy naszych współpracowników byłby nowoczesny i pełen energii, a także oznaczałoby, że więź między klientami i współpracownikami byłaby bezpośrednio widoczna”.

Jory chętnie wykorzystuje także nowe technologie, gdy pojawiają się nowe możliwości. Zamiast wydawać budżet IT na usługi obejmujące całe przedsiębiorstwo, np. na dużą skalę zrobotyzowana automatyzacja procesówJory i zarząd Hastingsa szukają możliwości taktycznych na małą skalę.

„Oznacza to wprowadzenie sztucznej inteligencji tam, gdzie jej potrzebujemy i wykorzystanie automatyzacji do usunięcia niektórych bardziej przyziemnych zadań” – mówi.

„Wykonaliśmy wiele takich działań w naszym świecie operacji technologicznych. I choć początkowo ludzie prawdopodobnie trochę bali się tego, co oznacza automatyzacja, udało nam się wykazać, że technologia wzmocniła ich role i dała im możliwości”.

Jory spodziewa się w przyszłości częściej wykorzystywać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Na przykład pojawiająca się technologia może pomóc w automatyzacji sprawdzania i weryfikacji danych fotograficznych pochodzących z wypadków. Sztuczną inteligencję można również wykorzystać w procesach wykrywania oszustw. Hastings współpracuje z Microsoft, EY i Snowflake, aby zbadać te możliwości.

„Jak dotąd udało nam się wykorzystać sztuczną inteligencję, aby pomóc ludziom skupić się na ciekawszej pracy niż żmudna praca, podczas której kręcisz korbką, naciskasz przycisk i przeglądasz raport” – mówi. „Teraz mamy maszyny, które wykonują tę pracę za nas. To przejście było jak dotąd wspaniałe, a więcej korzyści byłoby fantastycznych dla naszych pracowników”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wywiady na temat bezpieczeństwa: Cyberbezpieczeństwo polega na skutecznym zarządzaniu ryzykiem

Dobry strategia bezpieczeństwa cybernetycznego powinno zawsze zaczynać się od określenia, jakie ryzyko firma jest skłonna tolerować, a w realizację tego zadania menedżer ds....

Asustor przedstawia NAS Drivestor 2 Lite

Asustor przedstawia serwer NAS dla każdego — Drivestor 2 Lite. Drivestor 2 Lite i Drivestor Pro Gen 2 wykorzystują wydajne czterordzeniowe procesory...

Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich firm

Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych w chmurze opartych na sztucznej inteligencji, wypuścił punkt dostępowy (AP) NWA130BE - BE11000 Wi-Fi 7...
Advertisment