Wywiad Oprah z Meghan i Harrym jest przykładem wyzwań stojących przed Paramount Plus


Dwa z największych wydarzeń rozrywkowych weekendu mógłby byli Paramount Plus ekskluzywne: długo oczekiwany wywiad Oprah z Meghan Markle i księciem Harrym oraz niecierpliwie wyczekiwany wywiad Eddiego Murphy’ego Coming 2 America. Zamiast tego to pierwsze jest teraz tylko dostępne na stronie internetowej CBS (bezpłatnie) a ta ostatnia transmituje strumieniowo wyłącznie na Amazon.

Dla firmy, której dyrektorzy właśnie zachwalali kluczowe znaczenie polegania na transmisji strumieniowej, po uruchomieniu Paramount Plus w ciągu kilku dni od wywiadu i premiery filmu, nie znajdowanie sposobu na to, aby jeden lub drugi – lub najlepiej, oba, były dostępne na żądanie – to głowa. -scratch godny.

Jedna nieobecność jest bardziej zrozumiała niż druga. Harpo (firma produkcyjna Oprah) nie udostępniła ViacomCBS praw do strumieniowego przesyłania wideo na żądanie, The Verge nauczył się. Wywiad był dostępny w Paramount Plus jako program na żywo, ale nie ma powtórki dostępnej dla subskrybentów.

Według ViacomCBS ich wywiad stał się najczęściej transmitowanym wydarzeniem poza meczami NFL i Super Bowl, ale bez żadnego kontekstu to stwierdzenie nie zapewnia dokładnego pomiaru. Wywiad zgromadził również w niedzielę średnio 17,1 miliona widzów linearnych (naprawdę imponująca liczba, biorąc pod uwagę spotkania telewizyjne, z każdą nową usługą przesyłania strumieniowego staje się coraz bardziej reliktem). Biorąc pod uwagę tę liczbę i rozmowę w mediach społecznościowych, była to całkiem poważna sprawa.

ViacomCBS radził sobie całkiem nieźle, nawet bez wywiadu w Paramount Plus. Ta oferta przyniosła około 325 000 USD za 30-sekundową reklamę, według Los Angeles Times, i jest teraz odtwarzany z reklamami w witrynie i aplikacji CBS. (Prawa do czegoś, co jest emitowane jako cyfrowe wideo w bezpłatnej witrynie i prawa do posiadania tego tytułu na wyłączność przez dłuższy okres w usłudze przesyłania strumieniowego są różne). Oznacza to, że wywiad może skończyć się w innej usłudze przesyłania strumieniowego. , ale w cyfrowej witrynie internetowej CBS rozmowa kwalifikacyjna będzie dostępna przez 30 dni. Wszystko to jest świetne dla tradycyjnej działalności telewizyjnej CBS, ale nie jest świetne dla firmy, która przez ostatni rok podkreślała znaczenie swojej zupełnie nowej platformy do transmisji strumieniowej.

Tak jak Sępjest Kathryn VanArendonk napisała na Twitterze, „Wyobraź sobie, że uruchamiasz usługę przesyłania strumieniowego, masz niezwykle popularny wywiad w tym samym tygodniu dostępny tylko za pośrednictwem usługi przesyłania strumieniowego, a następnie rozmowa kwalifikacyjna zniknie z Twojej platformy w chwili, gdy zostanie ona wyemitowana”.

Reklama

To krótkoterminowa gra poświęcenia. Oczywiście ViacomCBS chciałby posiadać prawa do transmisji strumieniowej, aby przyciągnąć subskrybentów do Paramount Plus. Ale ViacomCBS nie miał przewagi. Gdyby CBS przeszło, Harpo mógł zamiast tego udać się do ABC (Disney) lub NBC (Comcast). Ponadto, w oparciu o szybkie wyszukiwanie w Trendach Google i przewijanie Twittera, ludzie rejestrowali się w Paramount Plus przez bezpłatną wersję próbną na rozmowę kwalifikacyjną. Pytanie brzmi, czy ludzie pozostaną w pobliżu po tych pierwszych siedmiu dniach.

Pamiętaj, że kluczem do zrozumienia filozofii przesyłania strumieniowego większości firm jest ekscytująca, nowa zawartość przyciągająca subskrybentów, ale to ulubione seriale i filmy fanów, dzięki którym ludzie płacą miesiąc po miesiącu. To właśnie decyduje o tym, by nie nosić Coming 2 America, kontynuacja Eddiego Murphy’ego Przybywać do Ameryki, jeszcze bardziej zagmatwane.

Ważny kontekst do rozważenia: ViacomCBS sprzedał film firmie Amazon w październiku, w okresie, gdy firma sprzedawała kilka swoich filmów, gdy kina były zamknięte lub działały z ograniczoną liczbą miejsc. Trial of the Chicago 7 i Kocham ptaki obaj trafili do Netflix, grając w Paramount od 75 do 85 milionów dolarów dla obu. Paramount również został sprzedany Bez wyrzutów sumienia do Amazon, obok Coming 2 America.

W przypadku kilku filmów miało to sens. CBS All Access nie była poważną inwestycją dla ViacomCBS w porównaniu z Paramount Plus, a firma musiała generować przychody z filmów po prostu stojących na półce. Większość tych filmów ukazała się również przed premierą Paramount Plus. Jeśli pierwotnym zamiarem było zwolnienie Coming 2 America między połową grudnia a styczniem, dlaczego po prostu nie cofnąć tego do marca i uczynić z niego debiutancki tytuł?

Coming 2 America został wydany w ten sam weekend co Paramount Plus. Mogło zostać użyte do przyciągnięcia subskrybentów, na przykład Ciche miejsce II i Mission Impossible 7, który wcześnie wychodzą z kina i lądują dalej Paramount Plus zaledwie 45 dni po premierze. Zamiast wykorzystać film, ViacomCBS zakończył rywalizację z Amazon o uwagę. Brak filmu jest jednym z mniej powodów, dla których ludzie powinni rejestrować się w Paramount Plus.

Jak powiedział jeden z byłych dyrektorów konkurencyjnego studia The Verge, „Paramount był dysfunkcjonalny od 15 lat, ale … Zaniemówiłem, widząc, jak nieudolny i głupi był Paramount”.

Aha, a jeśli chodzi o to, gdzie może skończyć się wywiad Oprah z Meghan i Harrym, po tym, jak wszystko zostało powiedziane i zrobione? Obserwować w Discovery Plus. Oprah ma udziały w firmie, a OWN jest częścią rodziny Discovery. Właśnie to chciałoby mieć Discovery Plus.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

American Horror Story: Delicate kończy się WTF

Może dwa dobre amerykański horror sezonów z rzędu to zbyt wiele, o co prosiłem. Jako pierwsza zrobię makijaż klauna i krytykuję siebie...

Wacom twierdzi, że jego pierwszy tablet do rysowania OLED jest fajny i smukły

Firma Wacom rzuciła wyzwanie w kształcie tabletu twórcom cyfrowym czekającym na długo oczekiwane iPady OLED firmy Apple. Firma wprowadziła Wacom Movink 13...

Pojawia się więcej dowodów na to, że dyrektor Poczty wprowadził w błąd sędziego Sądu Najwyższego

Jak poinformowało publiczne dochodzenie, dyrektor Poczty Angela van den Bogerd była częścią podstępu przyjętego przez firmę w celu ukrycia problemów z systemem informatycznym,...
Advertisment