Wyszukiwania Google generujące największe przychody dotyczą iPhone’a


Nie jest trudno dowiedzieć się, jakie zapytania zyskują popularność w Google, ale rzadko kiedy mamy wgląd w to, które wyszukiwania generują najwięcej pieniędzy z reklam. Nowe dokumenty, będące wynikiem trwającego procesu antymonopolowego, ujawniły niektóre z zapytań wyszukiwanych w Google generujących największe przychody, a wiele z nich dotyczy iPhone’a.

Jak podkreślone przez Krawędźjakiś e-mail, który został upubliczniony podczas amerykańskiego procesu antymonopolowego z Google pokazał listę niektórych z najwyżej notowanych zapytań w Google.com, uporządkowanych według wielkości przychodów z wyszukiwania, jakie generują.

Nie wszystkie wyszukiwania w Google generują tę samą kwotę pieniędzy, ponieważ niektórym wyszukiwaniom opartym na faktach często w ogóle brakuje reklam, podczas gdy inne dotyczące produktów lub cen mogą być oklejone reklamami. Tendencję tę widać wyraźnie, patrząc na listę zapytań z tygodnia rozpoczynającego się 22 września 2018 r.. Po raz pierwszy w historii wyszukiwania wyszukiwania są uszeregowane według przychodów, jakie generują dla Google.

Poniżej znajduje się lista 20 najpopularniejszych zapytań.

  • iPhone’a 8
  • iPhone’a 8 plusa
  • ubezpieczenie samochodu
  • ubezpieczenie samochodu
  • tanie loty
  • wyceny ubezpieczenia samochodu
  • bezpośrednia telewizja
  • uczelnie internetowe
  • w&t
  • hulu
  • iPhone’a
  • ubera
  • widmo
  • komcast
  • xskończoność
  • wyceny ubezpieczeń
  • darmowy raport kredytowy
  • tanie ubezpieczenie samochodu
  • aarp
  • blokada życia

Wiele z nich ma sens w przypadku generowania wysokich zysków z reklam, zwłaszcza w przypadku „tanich lotów” i „wycen ubezpieczenia samochodu”, które są zarówno konkurencyjnymi, jak i lukratywnymi tematami reklamowymi.

Reklama

Jednak na szczycie widać również wyraźną tendencję – iPhone 8 i iPhone 8 Plus firmy Apple zajmują odpowiednio pierwsze i drugie miejsce, a zwłaszcza cały rok po dacie premiery w 2017 roku. Wyszukiwanie ogólne „iphone” również znajduje się niżej na liście, na miejscu 11.

Naprawdę nie jest zaskoczeniem, że dwa popularne smartfony Apple generują szalone przychody, biorąc pod uwagę ogromny popyt rynkowy na nie i na ich akcesoria. Nie brakuje operatorów, marek akcesoriów, sprzedawców detalicznych i prawdopodobnie samego Apple konkurujących o najwyższe miejsca reklamowe w przypadku tych wyszukiwanych haseł. Jak Krawędź Jak podkreśla, Google już wcześniej zalecał markom ubieganie się o miejsca reklamowe w swoich produktach, aby uniknąć zajęcia przez konkurencję czołowej pozycji, i prawdopodobnie jest to niewielka część powodu, dla którego iPhone pojawia się tak wysoko na tej liście i dlaczego produkty takie jak Hulu , Uber i firmy takie jak Comcast, AT&T i inne pojawiają się tutaj.

Rzeczywiste kwoty, które wygenerowały te wyszukiwania, są redagowane w opublikowanych dokumentach, ale można śmiało założyć, że wiele z nich, zwłaszcza iPhone, w 2023 r. nadal będzie znajdować się na szczycie listy.

Więcej w Google:

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Kody QR mogą być ukrytym oszustwem typu phishing – ostrzega FTC

Federalna Komisja Handlu (FTC) ostrzegła społeczeństwo przed skanowaniem jakichkolwiek starych kodów QR blog z alertami konsumenckimi zeszły tydzień. Oczywiście ostrzeżenie sprowadza się...

W miarę zbliżania się premiery Apple rozpoczyna planowanie szkoleń Vision Pro dla pracowników sprzedaży detalicznej

Apple intensywnie się do tego przygotowuje Premiera detaliczna Vision Pro– wynika z nowego raportu z Bloomberga. Według doniesień Apple zaczęło planować sesje...

Włącz podwójne dotknięcie dowolnego zegarka Apple Watch: instrukcje

Jedną z głównych nowych funkcji Apple Watch Series 9 i Ultra 2 jest tak zwane „podwójne dotknięcie”, które pozwala użytkownikom kontrolować urządzenie do...
Advertisment