Rosnące zjawisko randek aplikacja Z nowego raportu wynika, że wypalenie zawodowe skłania głównych graczy do przynajmniej częściowego przejścia na poszukiwanie przyjaciół…
Wypalenie w aplikacji randkowej
Coraz częściej pojawia się raport, że aplikacje randkowe i randki online nie spełniają swoich obietnic, co potwierdza jedno z niedawnych badań „paradoks wyboru” oznacza, że ludzie nie znajdują lepszych dopasowań w przypadku spotkań organicznych, pomimo znacznie większej puli randek.
Niedawne Forbesa badanie wykazało, że aplikacje randkowe również mają negatywny wpływ na to, jak ludzie się o sobie myślą.
W obliczu niezliczonej konkurencji i oszustw zatruwających krajobraz randkowy, łatwo jest poczuć się zagubionym, a nawet zbędnym dla innych singli […]
Rzeczywiście, przytłaczająca liczba respondentów zgłasza uczucie zmęczenia aplikacjami randkowymi. Na pytanie, jak często czują się wyczerpani emocjonalnie, psychicznie lub fizycznie aplikacjami randkowymi, łącznie 78% doświadczyło tego uczucia czasami, często lub zawsze […]
„Ludzie, którzy doświadczają wypalenia zawodowego w aplikacjach randkowych, są wyczerpani ciągłym poznawaniem nowych ludzi, marnowaniem okazji i kłamstwami” – mówi dr Spann. „Z biegiem czasu niefortunne obawy związane z korzystaniem z aplikacji randkowej mogą sprawić, że ktoś straci nadzieję w procesie randkowania i znalezieniu właściwej osoby”.
Główne aplikacje skupiające się na znajdowaniu znajomych
The „Financial Times”. donosi, że najważniejsi gracze w tej dziedzinie – w tym Bumble and Match Group – zwracają się obecnie w stronę znajdowania znajomych jako sposobu na ożywienie zainteresowania.
Jones powiedział, że Bumble skoncentruje się tej jesieni na „skalowaniu rozwoju Genewy i BFF”, aby „z czasem zdywersyfikować nasz model monetyzacji biznesu”.
Najnowsza aplikacja Match, Yuzu, wprowadzona na rynek w lutym, to także pierwszy produkt firmy Match, który wyraźnie oferuje tryb wyłącznie społecznościowy oraz funkcję randkową […]
„To dla nas poligon doświadczalny” – powiedział w tym miesiącu dyrektor finansowy Match, Gary Swidler, na konferencji inwestorów. „Myślę, że można wytyczyć granicę na podstawie rzeczy, które testujemy dla wschodzących marek, w tym Yuzu, i tego, co możemy pomyśleć w przyszłości w Tinderze”.
Analitycy twierdzą, że konsumenci znacznie rzadziej będą skłonni płacić za znalezienie znajomych, ale bezpłatne dopasowywanie znajomych może być sposobem na utrzymanie zaangażowania ludzi w aplikację, dzięki czemu chętniej zwrócą się do niej, gdy szukają romantycznego romansu. partner.
Zdjęcie autorstwa Nik NA Usuń rozpryski
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.