Wydawca Six Days in Fallujah mówi teraz, że gra jest „nierozerwalnie związana z polityką”


Prawie miesiąc po zdystansowaniu się od wypowiedzi politycznych wydawca kontrowersyjnej strzelanki wojskowej Sześć dni w Falludży wycofał się i teraz mówi, że wydarzenia w grze są „nierozerwalnie związane z polityką”. Gra, której akcja toczy się podczas drugiej bitwy o Falludżę podczas wojny w Iraku, została poddana analizie, ponieważ pozornie ukazuje skupienie się na USA w kampanii, w której zginęło około 800 irackich cywilów. według Czerwonego Krzyża.

„Rozumiemy wydarzenia odtworzone w programie Sześć dni w Falludży są nierozerwalnie związane z polityką ”, wydawca Victura powiedział w oświadczeniu na Twitterze. „Uważamy, że historie ofiar tego pokolenia zasługują na to, by je opowiadali żołnierze piechoty morskiej, żołnierze i cywile, którzy tam byli” – kontynuuje oświadczenie Victury. „Ufamy, że gra – podobnie jak wydarzenia, które odtwarza – będzie złożona”.

Oświadczenie jest następstwem komentarzy założyciela i dyrektora generalnego Victury, Petera Tamte, o tym, jak jeden z celów Sześć dni w Falludży ma pomóc graczom wczuć się w decyzje podejmowane przez wojska amerykańskie podczas wojny, a nie „robić politycznego komentarza”. Tamte w wywiad z Wielokąt, powiedział:

„Dla nas, jako zespołu, tak naprawdę chodzi o pomoc graczom w zrozumieniu złożoności miejskiej walki. Chodzi o doświadczenia tej osoby, która jest tam teraz z powodu decyzji politycznych. Chcemy pokazać, jak wybory dokonywane przez decydentów wpływają na te wybory [a Marine] musi zrobić na polu bitwy. Właśnie tak [Marine] nie możemy odgadnąć wyborów decydentów, nie próbujemy robić politycznego komentarza na temat tego, czy sama wojna była dobrym, czy złym pomysłem ”.

Gra wykorzystuje mieszankę wojskowej strzelanki i segmentów dokumentalnych, aby opowiedzieć swoją historię, w oparciu o informacje od „26 irackich cywilów i dziesiątek członków służby [who] przeżyli najtrudniejsze chwile swojego życia ”- mówi Victura. Znaczna część gry skupia się na grze żołnierzami, ale są też „misje z ukrycia o wysokiej intensywności”Gdzie grasz jako nieuzbrojony iracki cywil.

I chociaż misje te są „informowane” wywiadami z irackimi cywilami, bardzo niewiele osób jest ciekawych, jak to jest być irackim cywilem ”- powiedział Tamte w lutowym wywiadzie dla GamesIndustry.biz. „Nikt nie będzie grał w tę grę” – dodał.

„Ostatecznie powodem, dla którego ludzie mają zamiar grać w tę grę, jest to, że chcą bardziej realistycznego doświadczenia bojowego” – kontynuował. „To przede wszystkim doświadczenie, które musimy zapewnić”.

Reklama

Mecz został ogłoszony jako pierwszy w kwietniu 2009, ale jego koncepcja była szeroko krytykowany. Konami, oryginalny wydawca gry, upuścił go później w tym miesiącu. Gra została ponownie ogłoszona w lutym, obecnie opracowywane przez Highwire Games, którego współzałożycielami są Aureola weterani Jaime Griesemer i Marty O’Donnell, dawniej Bungie. Tamte z Victury również pracował w Bungie, kierując marketingiem pierwszego Aureola, według jego LinkedIn.

Sześć dni w Falludży pojawi się na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X / S i Windows, z myślą o wydaniu „pod koniec 2021 roku”, zgodnie z FAQ.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Razer Launches New Products and Partnerships at RazerCon 2023

Razer, the leading global lifestyle brand for gamers, once again elevated the global gaming landscape with the monumental RazerCon 2023. This year, on...

Aparat iPhone’a 15 kontra aparat 15 Pro

Wiele różnic między iPhonem 15 i 15 Pro sprowadza się do nowych systemów aparatów. Jak sama nazwa wskazuje, urządzenia Pro oferują najbardziej...

Fallout 76 otrzyma nową ekspedycję w Atlantic City tej zimy

Fallouta 76 rozpoczęła się w Wirginii Zachodniej, ale Ekspedycje w grze pozwalają graczowi opuścić Appalachy i udać się do nowych miast...
Advertisment