Absolutne minimalne wymagania dotyczące procesora graficznego wymagają karty NVIDIA GeForce RTX 2060 lub Radeon RX 6600. Dzięki temu możesz spodziewać się 1080p przy 30 FPS i możesz używać ustawienia „jakość” z DLSS 2 lub FSR 2. „Średni” inny niż RT na liście jest albo 1440p przy 30 kl./s, albo 1080p przy 60 kl./s. Aby uzyskać rozdzielczość 1440p przy 30 FPS, będziesz potrzebować procesora graficznego co najmniej tak szybkiego jak GeForce RTX 3060 lub Radeon RX 6600 XT. 1080p @ 60 FPS wymaga co najmniej GeForce RTX 3070 lub Radeon RX 6700 XT. Ustawienie wstępne „Ultra” bez technologii RT z rozdzielczością 4K przy 60 Hz, które zapewnia najlepsze wrażenia, jakie można uzyskać bez śledzenia promieni, wymaga przynajmniej karty GeForce RTX 4070 lub Radeon RX 7800 XT. Ray tracing to zupełnie inna bestia.
Poziom „niski” ray tracingu, czyli średnie ustawienia grafiki rastrowej z niskim ray tracingiem, dla 1080p przy 30 FPS, wymaga co najmniej karty GeForce RTX 3070 lub Radeon RX 6800 XT. „Średni” poziom ray tracingu, czyli średnie ustawienia grafiki rastrowej z włączonym średnim ray tracingiem i path tracingiem, dla rozgrywki w 1080p przy 60 FPS, wymaga co najmniej karty GeForce RTX 4070. Nie ma procesora graficznego AMD Radeon z wydajnością śledzenia promieni na poziomie karty RTX 4070 w swoim przedziale cenowym, dlatego Rockstar nie polecał opcji AMD. Ustawienie wstępne śledzenia promieni „Wysoki”, które łączy grafikę rastrową o wysokim współczynniku śledzenia promieni i śledzenie ścieżki; do rozgrywki w rozdzielczości 4K przy 60 FPS; wymaga GeForce RTX 4080.