Wydano wymagania systemowe Alana Wake’a II, wysokie wymagania RT ze względu na śledzenie ścieżki


Alan Wake II studia Remedy Entertainment zapowiada się na najbardziej intensywny wizualnie tytuł AAA roku. Wydawca udostępnił różne, wielopoziomowe listy wymagań systemowych, które podkreślają, co jest potrzebne, aby maksymalnie wykorzystać grę. Podobnie jak większość wydawców obecnie, firma opublikowała osobne listy dla treści RT i innych. Wspólne wymagania minimalne na wszystkich poziomach obejmują 90 GB pamięci masowej opartej na dysku SSD, system Windows 10 lub Windows 11 oraz 16 GB pamięci głównej. Jako minimum będziesz potrzebować czterordzeniowego procesora Intel Core i5-7600K lub porównywalnego. W przypadku wszystkich pozostałych poziomów Remedy zaleca co najmniej procesor AMD Ryzen 7 3700X lub równoważny procesor Intel (co oznaczałoby co najmniej Core i7-10700K) lub procesor 8-rdzeniowy/16-wątkowy, który jest tak szybki jak 3700X.

Absolutne minimalne wymagania dotyczące procesora graficznego wymagają karty NVIDIA GeForce RTX 2060 lub Radeon RX 6600. Dzięki temu możesz spodziewać się 1080p przy 30 FPS i możesz używać ustawienia „jakość” z DLSS 2 lub FSR 2. „Średni” inny niż RT na liście jest albo 1440p przy 30 kl./s, albo 1080p przy 60 kl./s. Aby uzyskać rozdzielczość 1440p przy 30 FPS, będziesz potrzebować procesora graficznego co najmniej tak szybkiego jak GeForce RTX 3060 lub Radeon RX 6600 XT. 1080p @ 60 FPS wymaga co najmniej GeForce RTX 3070 lub Radeon RX 6700 XT. Ustawienie wstępne „Ultra” bez technologii RT z rozdzielczością 4K przy 60 Hz, które zapewnia najlepsze wrażenia, jakie można uzyskać bez śledzenia promieni, wymaga przynajmniej karty GeForce RTX 4070 lub Radeon RX 7800 XT. Ray tracing to zupełnie inna bestia.

Poziom „niski” ray tracingu, czyli średnie ustawienia grafiki rastrowej z niskim ray tracingiem, dla 1080p przy 30 FPS, wymaga co najmniej karty GeForce RTX 3070 lub Radeon RX 6800 XT. „Średni” poziom ray tracingu, czyli średnie ustawienia grafiki rastrowej z włączonym średnim ray tracingiem i path tracingiem, dla rozgrywki w 1080p przy 60 FPS, wymaga co najmniej karty GeForce RTX 4070. Nie ma procesora graficznego AMD Radeon z wydajnością śledzenia promieni na poziomie karty RTX 4070 w swoim przedziale cenowym, dlatego Rockstar nie polecał opcji AMD. Ustawienie wstępne śledzenia promieni „Wysoki”, które łączy grafikę rastrową o wysokim współczynniku śledzenia promieni i śledzenie ścieżki; do rozgrywki w rozdzielczości 4K przy 60 FPS; wymaga GeForce RTX 4080.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najlepsza podklasa myśliwca BG3, osiągnięcia i przewodnik po budowie

Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The Wojownik Jest the archetypowa klasa walcząca...

iOS 17.2 beta 4, data premiery Vision Pro, współpraca z Apple Card słabnie

Chance ma więcej przemyśleń na temat swojego nowego MacBooka Pro, potem on i Benjamin zagłębiają się w zmiany w iOS 17.2 beta 4,...

Najlepsza podklasa Mnicha BG3, atuty i przewodnik po budowie

Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The Mnich to klasa walcząca w zwarciu,...
Advertisment