Wydano sterowniki NVIDIA GeForce 556.12 WHQL Game Ready


Firma NVIDIA udostępniła dzisiaj najnowszą wersję sterowników GeForce Game Ready. Wersja 556.12 WHQL zawiera optymalizację dnia zerowego dla „Pierwszego potomka”. Obejmuje to obsługę śledzenia promieni, rekonstrukcji promieni DLSS 3.5 i Reflex. Sterowniki dodają także optymalne ustawienia dla Bodycam, F1 24, Pax Dei i Soulmask, które można zastosować poprzez GeForce Experience lub aplikację NVIDIA. Wśród błędów naprawionych w tej wersji znajduje się błąd braku pamięci w „The Last of Us Part 1” podczas korzystania ze sterowników z serii GeForce 555; awaria gry z „Halo Infinite” na ekranach ładowania gry; oraz wysokie/nieprawidłowe opóźnienie wyświetlane przez wewnętrzny serwer statystyk „Valorant”.

POBIERAĆ: NVIDIA GeForce 556.12 WHQL

Gotowy do gry

  • Pierwszy potomek
  • PAYDAY 3 DLSS 3 i aktualizacja refleksu

Optymalne ustawienia GFE

  • Kamera ciała
  • EA SPORTS F1 24
  • Pax Dei
  • Maska Duszy

Naprawiono błędy w grach

  • [The Last of Us Part 1] Błąd braku pamięci w sterownikach 555.xx [4663766]
  • [Halo Infinite] Awaria podczas początkowego ekranu ładowania ze sterownikiem 555.99 [4685335]
  • [Valorant] Statystyki w grze błędnie pokazują duże opóźnienia w przypadku sterowników 555.xx [4668309]

Naprawiono błędy ogólne

  • Przełącznik multipleksera notebooka jest blokowany, gdy uruchomiona jest aplikacja Overwolf [3804893]

Znane problemy

Reklama
  • [NVENC] Ustawienia jakości i szybkości transmisji są ignorowane przy kodowaniu 10-bitowym [4697900]



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Jak ułatwić korzystanie z telefonu jedną ręką

Będą chwile, kiedy będziesz mieć tylko jedną wolną rękę, aby korzystać z telefonu. Możesz wyprowadzać psa, nieść zakupy, trzymać się słupka metra lub...

Oto wszystko, co powinieneś wiedzieć o plotkowanym HomePodzie z wyświetlaczem firmy Apple

Po uwolnieniu HomePod 2 na początku 2023 r. pojawiło się wiele plotek o nowym modelu HomePoda, który zawiera jakiś rodzaj wyświetlacza. Plotki te...

Wadliwa aktualizacja CrowdStrike’a spowodowała awarię 8,5 miliona urządzeń z systemem Windows, twierdzi Microsoft

Błędna aktualizacja CrowdStrike spowodowała ogólnoświatową katastrofę technologiczną, która w piątek dotknęła 8,5 miliona urządzeń z systemem Windows, według Microsoftu. Microsoft twierdzi, że to...
Advertisment