Firma NVIDIA udostępniła dzisiaj najnowszą wersję sterowników GeForce Game Ready. Wersja 556.12 WHQL zawiera optymalizację dnia zerowego dla „Pierwszego potomka”. Obejmuje to obsługę śledzenia promieni, rekonstrukcji promieni DLSS 3.5 i Reflex. Sterowniki dodają także optymalne ustawienia dla Bodycam, F1 24, Pax Dei i Soulmask, które można zastosować poprzez GeForce Experience lub aplikację NVIDIA. Wśród błędów naprawionych w tej wersji znajduje się błąd braku pamięci w „The Last of Us Part 1” podczas korzystania ze sterowników z serii GeForce 555; awaria gry z „Halo Infinite” na ekranach ładowania gry; oraz wysokie/nieprawidłowe opóźnienie wyświetlane przez wewnętrzny serwer statystyk „Valorant”.
POBIERAĆ: NVIDIA GeForce 556.12 WHQL
Gotowy do gry
- Pierwszy potomek
- PAYDAY 3 DLSS 3 i aktualizacja refleksu
Optymalne ustawienia GFE
- Kamera ciała
- EA SPORTS F1 24
- Pax Dei
- Maska Duszy
Naprawiono błędy w grach
- [The Last of Us Part 1] Błąd braku pamięci w sterownikach 555.xx [4663766]
- [Halo Infinite] Awaria podczas początkowego ekranu ładowania ze sterownikiem 555.99 [4685335]
- [Valorant] Statystyki w grze błędnie pokazują duże opóźnienia w przypadku sterowników 555.xx [4668309]
Naprawiono błędy ogólne
- Przełącznik multipleksera notebooka jest blokowany, gdy uruchomiona jest aplikacja Overwolf [3804893]
Znane problemy
Reklama
- [NVENC] Ustawienia jakości i szybkości transmisji są ignorowane przy kodowaniu 10-bitowym [4697900]