Firma NVIDIA udostępniła dzisiaj najnowszą wersję oprogramowania GeForce Game Ready. Wersja 551.52 WHQL zawiera optymalizację dla „Skull and Bones”. Wśród błędów związanych z grami naprawionych w tym wydaniu znajdują się sporadyczne mikrozacięcia zauważane przy włączonej synchronizacji V-Sync; problem z zacinaniem się gry „Red Dead Redemption 2” na niektórych notebookach Advanced Optimus; oraz problemy ze stabilnością występujące w „Immortals of Aveum” podczas dłuższych sesji rozgrywki. Problemy niezwiązane z grami, które naprawiono w tej wersji, obejmują zacinanie się obserwowane w niektórych przeglądarkach internetowych w określonych konfiguracjach systemu.
POBIERAĆ: NVIDIA GeForce 551.52 WHQL
Gra gotowaNaprawiono błędy w grach
- Niektórzy użytkownicy mogą doświadczyć sporadycznych mikrozacięć w grach, gdy włączona jest synchronizacja pionowa [4445940]
- Red Dead Redemption 2: Zacinanie zaobserwowane na niektórych notebookach Advanced Optimus [4425987]
- Immortals of Aveum: rozwiązuje problemy ze stabilnością podczas dłuższej rozgrywki [4415277]
Naprawiono błędy ogólne
- Podczas przewijania w przeglądarkach internetowych w niektórych konfiguracjach systemu można zaobserwować potencjalne zacinanie się [4362307]
Znane problemy
- [Netflix] Problemy z wyświetlaniem filmów podczas korzystania z przeglądarki Edge. Jako obejście zalecamy użycie aplikacji Windows Netflix. [4388454]
- Seria GeForce GTX 10/RTX 20: Komputer może losowo się zawiesić, gdy włączone są zarówno harmonogramy przyspieszane sprzętowo GPU w systemie Windows, jak i NVIDIA SLI [4009884]
- Ustawienia filtra NVIDIA Freestyle nie są zapisywane po wyjściu z gry [4472656]