Wydano oprogramowanie AMD Adrenalin 24.3.1 WHQL



Firma AMD udostępniła dzisiaj najnowszą wersję sterowników graficznych Adrenalin. Wersja 24.3.1 WHQL zawiera optymalizację dla Dragon’s Dogma 2, Horizon Forbidden West Complete Edition i Outpost: Infinity Siege. Sterowniki dodają także optymalizacje AMD HYPR-Tune dla Dragon’s Dogma 2, Diablo IV, Ghostrunner 2 i Suicide Squad: Kill the Justice League.

Sterowniki rozwiązują dość dużą liczbę problemów. Na początek naprawiono nadmierne mikrozacinanie się po włączeniu AFMF w wybranych grach. Naprawiono problemy z przekroczeniem limitu czasu sterownika w Helldivers 2 i Starcraft II na procesorach graficznych z serii RX 7900. Naprawiono nadmierne czasy ładowania World of Warcraft (DX12) na niektórych procesorach graficznych. Naprawiono fioletowe zabarwienie występujące w grze Dying Light 2 Stay Human Reloaded Edition z włączoną funkcją Radeon Boost. Naprawiono niewidoczne lub brakujące tekstury niektórych postaci w Kozakach 3. Naprawiono nieprawidłowy limit dostrajania pamięci raportowany dla RX 7900 GRE. Naprawiono także błąd buforowania modułu cieniującego dla nazw użytkowników systemu Windows zawierających znaki akcentowane. Pobierz sterownik z linku poniżej.

POBIERAĆ: Oprogramowanie AMD Adrenalin 24.3.1 WHQL

Wsparcie dla nowych gier

  • Dogmat smoka 2
  • Pełna edycja Horizon Forbidden West
  • Placówka: Oblężenie Nieskończoności

Rozszerzona obsługa HYPR-Tune

  • Dogmat smoka 2
  • Diablo IV
  • Ghostrunner 2
  • Legion samobójców: Zabij Ligę Sprawiedliwości

Naprawione problemy

  • Po włączeniu funkcji AMD Fluid Motion Frames w wybranych grach może sporadycznie występować nadmierne mikrozacinanie.
  • Poprawa problemu sporadycznego przekroczenia limitu czasu sterownika lub awarii aplikacji występującej podczas grania w HELLDIVERS 2 na procesorach graficznych z serii AMD Radeon RX 7900.
  • Podczas grania w Starcraft II na procesorach graficznych z serii Radeon RX 7000 można zaobserwować okresowe awarie aplikacji lub przekroczenie limitu czasu sterownika.
  • Ulepszenia mające na celu skrócenie początkowego czasu ładowania podczas gry w World of Warcraft z interfejsem API DirectX 12 na niektórych produktach graficznych AMD, takich jak Radeon RX 6800.
  • Fioletowe zniekształcenia można zaobserwować podczas grania w Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition z włączoną funkcją Radeon Boost i ray tracingiem.
  • Niektóre postacie mogą wydawać się niewidoczne lub mieć brakujące tekstury podczas gry w Kozaków 3.
  • Podczas gry w Inżynierów kosmicznych w niektórych pomieszczeniach można zaobserwować migoczące światła.
  • Maksymalny limit dostrojenia pamięci może być niepoprawnie zgłaszany w produktach graficznych AMD Radeon RX 7900 GRE.
  • Buforowanie modułu cieniującego może zakończyć się niepowodzeniem w przypadku nazw użytkowników systemu Windows zawierających znaki akcentowane.
  • Wskaźnik wydajności FPS może błędnie raportować wartości, gdy gra jest zminimalizowana.
  • W niektórych hybrydowych systemach graficznych w programie Adobe Premiere Pro może brakować akceleracji GPU lub być ona wyszarzona.
  • Spadek wydajności można zaobserwować podczas korzystania z niektórych obciążeń DirectML w Topaz AI.

Znane problemy

Reklama
  • Podczas grania w HELLDIVERS 2 na konfiguracji z dwoma monitorami i niektórymi produktami graficznymi AMD, takimi jak Radeon RX 7900 XTX, może wystąpić chwilowy przekroczenie limitu czasu sterownika lub awaria aplikacji.
  • Podczas gry w Lords of the Fallen i wchodzenia do niektórych obszarów na procesorach graficznych z serii Radeon RX 6000 można zaobserwować okresowe awarie aplikacji. Rozdzielczość przeznaczona dla 24.4.1
  • Artefakty mogą pojawiać się w niektórych błotnistych środowiskach podczas gry w SnowRunner na niektórych produktach graficznych AMD, takich jak Radeon RX 6800. Rozdzielczość docelowa dla 24.4.1
  • Wideo AMD SmartAccess Video może być błędnie zgłaszane jako „Dostępne” w niektórych systemach z zainstalowanym sterownikiem Parsec Virtual Display Driver. Rozdzielczość przeznaczona dla 24.5.1
  • Dźwięk i obraz mogą sporadycznie tracić synchronizację podczas nagrywania przy użyciu kodeka AV1 w oprogramowaniu AMD: Adrenalin Edition. Uchwała planowana na trzeci kwartał



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nowy elektryczny robot Atlas firmy Boston Dynamics wytwarza koszmarne paliwo

Firma Boston Dynamics chciała, aby nowa wersja pokazała, że ​​Atlas może zachować humanoidalną formę, nie ograniczając „sposób poruszania się dwunożnego robota”. Nowa...

Szczegóły edycji kolekcjonerskiej Homeworld 3

Po dwumiesięcznym opóźnieniu, Świat ojczysty 3 jest gotowa do premiery 13 maja, ale możesz zagrać w nią trzy dni wcześniej dzięki...

iOS 17.5: Nowe funkcje, data premiery i więcej szczegółów

Apple ma oficjalnie rozpoczęte testy beta systemu iOS 17.5 z programistami i użytkownikami publicznej wersji beta. Aktualizacja wprowadza kilka nowych funkcji i...
Advertisment