Wydano najnowszy pakiet SDK Agility firmy Microsoft z najnowocześniejszym interfejsem API Work Graphs



Dział DirectX firmy Microsoft jest zaplanowane aby pochwalić się kilkoma innowacjami w tym miesiącu Konferencja twórców gier (GDC), chociaż a podgląd z końca lutego ujawnił już szczegóły dotyczące interfejsu API DirectSR Super rozdzielczości. Dzisiaj wprowadzono detaliczną obsługę Shader Model 6.8 i Work Graphs w wersji zaktualizowana wersja firmowego zestawu Agility Software Development Kit. Menedżer programu, Joshua Tucker, oświadczył, że technologie te zostaną zaprezentowane na scenie podczas GDC 2024 — Shader Model 6.8 pojawia się z „szeregiem nowych funkcji dla twórców modułów cieniujących, w tym lokalizacją wierzchołka/instancji początkowej, zakresem wielkości fali i rozszerzonym próbkowaniem porównawczym .” Połączony artykuł dodatkowy —Wykresy pracy D3D12— zapewnia dogłębny wgląd w podstawy najnowocześniejszych interfejsów API, najlepiej skorzystać, jeśli masz godzinę lub dwie do stracenia.

Tucker podsumował interfejs API Work Graphs: „(it) wykorzystuje pełny potencjał twojego procesora graficznego. To nie tylko aktualizacja istniejących modeli, ale zupełnie nowy paradygmat, który umożliwia bardziej wydajne, elastyczne i kreatywne tworzenie gier. Dzięki Work Graphs, możesz generować i planować pracę procesora graficznego w locie, bez polegania na hoście. Oznacza to, że możesz osiągnąć wyższą wydajność, mniejsze opóźnienia i większą skalowalność swoich gier dzięki takim zadaniom, jak selekcja, binowanie, łączenie pracy obliczeniowej i wiele więcej .” AMD i NVIDIA oferują wsparcie dla sterowników już od pierwszego dnia. Zespół Red omówił wprowadzenie „Microsoft DirectX 12 Work Graphs 1.0 API” w GPUOtwórz blog—potwierdzają, że podczas ich trwania nastąpi „głębokie zanurzenie się” w interfejsie API Szczyt zaawansowanej grafiki prezentacja. firmy NVIDIA Wessama Bahnassiego omówił także znaczenie wykresów pracy — sprawdź jego „Udoskonalone renderowanie oparte na GPU„artykuł. Grahama Wihlidala— z Epic Games — jest podekscytowany najnowszym osiągnięciem: „opowiadaliśmy się za czymś takim od wielu lat i bardzo ekscytujące jest wreszcie wydanie Work Graphs”.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Mocowanie Tesli przypominało pedały Cybertruck z tą instalacją nitów

Chwila Film Aarona Casha opublikowany w serwisie X twierdzi, że jest to „35-sekundowa naprawa wycofania” zademonstrowana podczas wydarzenia „Cyber ​​Takeover” w Long Beach,...

Następna era Home Assistant zaczyna się teraz

Jak rozwiązać problem przekształcenia popularnej platformy inteligentnego domu, opartej na ideałach open source i otwartych standardów, w coś większego, co pozostanie wierne tym...

Dolphin wyjaśnia, dlaczego jego emulator GameCube i Wii nie będzie dostępny w App Store

Firma Apple niedawno zmieniła swoje zasady, zezwalając na korzystanie z emulatorów gier w App Store. Delta, jedna z podstawowych aplikacji do emulacji,...
Advertisment