Wszystkie wiadomości na temat procesorów graficznych Nvidia z serii RTX 50


Nvidia ujawnia dziś duże ulepszenie swojej technologii Deep Learning Super Sampling (DLSS). DLSS 4 będzie zawierać nowe możliwości renderowania neuronowego, które w systemach z nowe procesory graficzne z serii RTX 50może wykonać generację wielu klatek, generując „do trzech dodatkowych klatek na tradycyjnie renderowaną klatkę, współpracując z pełnym zestawem technologii DLSS w celu zwielokrotnienia liczby klatek nawet 8 razy w porównaniu z tradycyjnym renderowaniem metodą brute-force”.

Według Nvidii jest to wystarczająco duże ulepszenie, aby umożliwić granie w rozdzielczości 4K przy 240 klatkach na sekundę przy pełnym ray tracingu. Ponadto, w ramach aktualizacji, która będzie działać na wszystkich procesorach graficznych GeForce RTX, gry DLSS z Ray Reconstruction, Super rozdzielczości i DLAA można zaktualizować do nowych modeli transformatorów AI, które korzystają z tej samej technologii, co narzędzia AI, takie jak ChatGPT, co według firmy jest pierwszym dla branży graficznej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Gamesir Intros X3 Pro Deadpool Edition Mobile kontroler

Zintegrowany chłodnica GamesIr X3 Pro łączy zaawansowany system chłodzenia z wysokiej jakości wydajnością. Został zaprojektowany w celu zwiększenia komfortu gier i podniesienia wrażeń...

ZOTAC używa niezgody do sprzedaży RTX 50 GPU i zatrzymania skalpers

ZOTAC wymyślił nowy sposób walki z skalpingiem kart graficznych, rozpoczynając „kampanię dostępu priorytetowego” na swoim serwerze Discord, a pracownik ZOTAC o imieniu Bryant...

Deepseek zostanie zakazany w USA, uważa, że ​​CEO Arm

Krzem jabłkowy Chipy przekształciły postawy wobec architektury ramienia, z nadawania głównie dla energii urządzeń mobilnych, aby również zdolne do zasilania procesorów stacjonarnych, które...
Advertisment