Współpraca LG i Meta Forge z Meta w celu przyspieszenia działalności XR


Firma LG Electronics (LG) zacieśnia swoją strategiczną współpracę z globalną potęgą technologiczną, Meta Platforms, Inc. (Meta), mając na celu przyspieszenie swoich przedsięwzięć w zakresie rzeczywistości rozszerzonej (XR). Celem jest połączenie mocnych stron obu firm w zakresie produktów, treści, usług i platform, aby wprowadzać innowacje w zakresie doświadczeń klientów w rozwijającej się przestrzeni wirtualnej.

Nawiązanie współpracy XR z Meta
28 lutego najwyższe kierownictwo LG, w tym dyrektor generalny William Cho i Park Hyoung-sei, prezes Home Entertainment Company, spotkało się z założycielem i dyrektorem generalnym Meta Markiem Zuckerbergiem w LG Twin Towers w Yeouido w Seulu. Spotkanie to zbiegło się z podróżą Zuckerberga po Azji. Podczas dwugodzinnej sesji omawiano strategie biznesowe i rozważania dotyczące rozwoju urządzeń XR nowej generacji. Dyrektor generalny Cho, oglądając zestaw słuchawkowy Meta Quest 3 i inteligentne okulary Ray-Ban Meta, wyraził duże zainteresowanie demonstracjami zaawansowanych technologii Meta, koncentrując się zwłaszcza na dużych modelach językowych Meta i ich potencjale w zakresie integracji sztucznej inteligencji na urządzeniu.

Torowanie drogi w doświadczeniach rzeczywistości rozszerzonej nowej generacji

LG przewiduje, że łącząc platformę Meta z jej własnymi możliwościami w zakresie treści/usług z działalności telewizyjnej, można stworzyć charakterystyczny ekosystem w domenie XR, która jest jednym z nowych obszarów działalności firmy. Co więcej, połączenie różnorodnych, kluczowych elementów technologicznych Meta z najnowocześniejszymi produktami i możliwościami jakościowymi LG zapewnia znaczącą synergię w rozwoju urządzeń XR nowej generacji.

Urządzenia XR są ogłaszane jako urządzenia osobiste nowej generacji, które są w stanie pokonać ograniczenia ekranów mobilnych pod względem immersji i intuicyjności. Urządzenia ubieralne oferują potencjał znacznego poszerzenia interakcji z klientami. Dyrektor generalny Cho zauważył wcześniej: „Widzimy możliwości dla urządzeń osobistych nowej generacji na arenie biznesowej XR”.

Ciągłe ulepszanie portfela poprzez selekcję i koncentrację
W ostatnich latach LG strategicznie skoncentrowała zasoby na obiecujących przyszłych obszarach, w których przewidywany jest wysoki wzrost, decydując się na minimalizację marginalnych biznesów w oparciu o dynamikę rynku i oceny strategiczne. Współpraca z Meta wpisuje się w tę strategię, mającą na celu innowację w zakresie doświadczeń klientów w przyszłej przestrzeni wirtualnej, przewidując pełny rozwój rynku XR.

W zeszłym roku firma LG przedstawiła swoją wizję przyszłości na rok 2030, określając swój długoterminowy cel, jakim jest ewolucja w firmę oferującą rozwiązania Smart Life, która będzie w stanie bezproblemowo łączyć i poszerzać doświadczenia klientów w różnych dziedzinach, w tym w przestrzeniach domowych, komercyjnych, mobilnych i wirtualnych. W ramach przetasowań organizacyjnych pod koniec roku w Home Entertainment Company utworzono dedykowaną jednostkę biznesową XR, aby przyspieszyć realizację nowych przedsięwzięć na arenie przestrzeni wirtualnej.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Unijna ustawa o sztucznej inteligencji nie chroni praworządności i przestrzeni obywatelskiej

Unia Europejska (UE) Ustawa o sztucznej inteligencji (AI). Jak wynika z oceny Europejskiego Centrum Prawa Non-Profit (ECNL), „nie chroni skutecznie praworządności i przestrzeni...

57-calowy Predator Z57 firmy Acer trafia do sprzedaży detalicznej

Dla tych, którzy nie są zadowoleni z rozdzielczości większości ultraszerokokątnych wyświetlaczy dostępnych na rynku, nowy dodatek firmy Acer do linii Predator powinien zadowolić...

Emulator iPhone’a „iGBA” został usunięty z App Store, ale nie jesteśmy pewni dlaczego

W weekend pierwszy emulator gier na konsolę przenośną trafić do App Storepo złagodzeniu wytycznych dotyczących recenzji App Store tydzień wcześniej. Przewiń do przodu o...
Advertisment