Współpraca LG i Meta Forge w celu przyspieszenia działalności XR


Firma LG Electronics (LG) zacieśnia swoją strategiczną współpracę z globalną potęgą technologiczną, Meta Platforms, Inc. (Meta), mając na celu przyspieszenie swoich przedsięwzięć w zakresie rzeczywistości rozszerzonej (XR). Celem jest połączenie mocnych stron obu firm w zakresie produktów, treści, usług i platform, aby wprowadzać innowacje w zakresie doświadczeń klientów w rozwijającej się przestrzeni wirtualnej.

Nawiązanie współpracy XR z Meta
28 lutego najwyższe kierownictwo LG, w tym dyrektor generalny William Cho i Park Hyoung-sei, prezes Home Entertainment Company, spotkało się z założycielem i dyrektorem generalnym Meta Markiem Zuckerbergiem w LG Twin Towers w Yeouido w Seulu. Spotkanie to zbiegło się z podróżą Zuckerberga po Azji. Podczas dwugodzinnej sesji omawiano strategie biznesowe i rozważania dotyczące rozwoju urządzeń XR nowej generacji. Dyrektor generalny Cho, oglądając zestaw słuchawkowy Meta Quest 3 i inteligentne okulary Ray-Ban Meta, wyraził duże zainteresowanie demonstracjami zaawansowanych technologii Meta, koncentrując się zwłaszcza na dużych modelach językowych Meta i ich potencjale w zakresie integracji sztucznej inteligencji na urządzeniu.

Torowanie drogi w doświadczeniach rzeczywistości rozszerzonej nowej generacji

LG przewiduje, że łącząc platformę Meta z jej własnymi możliwościami w zakresie treści/usług z działalności telewizyjnej, można stworzyć charakterystyczny ekosystem w domenie XR, która jest jednym z nowych obszarów działalności firmy. Co więcej, połączenie różnorodnych, kluczowych elementów technologicznych Meta z najnowocześniejszymi produktami i możliwościami jakościowymi LG zapewnia znaczącą synergię w rozwoju urządzeń XR nowej generacji.

Urządzenia XR są ogłaszane jako urządzenia osobiste nowej generacji, które są w stanie pokonać ograniczenia ekranów mobilnych pod względem immersji i intuicyjności. Urządzenia ubieralne oferują potencjał znacznego poszerzenia interakcji z klientami. Dyrektor generalny Cho zauważył wcześniej: „Widzimy możliwości dla urządzeń osobistych nowej generacji na arenie biznesowej XR”.

Ciągłe ulepszanie portfela poprzez selekcję i koncentrację
W ostatnich latach LG strategicznie skoncentrowała zasoby na obiecujących przyszłych obszarach, w których przewidywany jest wysoki wzrost, decydując się na minimalizację marginalnych biznesów w oparciu o dynamikę rynku i oceny strategiczne. Współpraca z Meta wpisuje się w tę strategię, mającą na celu innowację w zakresie doświadczeń klientów w przyszłej przestrzeni wirtualnej, przewidując pełny rozwój rynku XR.

W zeszłym roku firma LG przedstawiła swoją wizję przyszłości na rok 2030, określając swój długoterminowy cel, jakim jest ewolucja w firmę oferującą rozwiązania Smart Life, która będzie w stanie bezproblemowo łączyć i poszerzać doświadczenia klientów w różnych dziedzinach, w tym w przestrzeniach domowych, komercyjnych, mobilnych i wirtualnych. W ramach przetasowań organizacyjnych pod koniec roku w Home Entertainment Company utworzono dedykowaną jednostkę biznesową XR, aby przyspieszyć realizację nowych przedsięwzięć na arenie przestrzeni wirtualnej.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Uzyskaj ograniczoną czasowo zniżkę na ten wielourządzeniowy power bank za 199,99 USD

Grafenowy power bank Flash Pro Plus potrafi po trochu wszystkiego. Ma akumulator o pojemności 25 000 mAh, porty USB-C i USB-A, bezprzewodowe...

Próbkowanie Kioxia Najnowsza generacja UFS Ver. Wbudowane urządzenia pamięci Flash 4.0

Kioxia Corporation, światowy lider w dziedzinie rozwiązań pamięciowych, ogłosiła dzisiaj, że rozpoczęła próbkowanie najnowszej generacji pamięci Universal Flash Storage (UFS) wer. Urządzenia...

Czy Trubbish może być błyszczący w Pokémon Go?

Trubbish, Pokémon w worku na śmieci z Unovy, można znaleźć na wolności w Pokemon Go. Tak, Trubbish może się błyszczeć...
Advertisment