WSJ przedstawia sylwetki Phila Schillera, który pracuje prawie 80 godzin tygodniowo, broniąc App Store


Apple w dalszym ciągu boryka się z trudnościami związanymi z App Store na całym świecie, w dużej mierze polega na Philu Schillerze, byłym starszym wiceprezesie ds. marketingu światowego. A nowy raport z Dziennik Wall Street daje ciekawe spojrzenie na to, jak Schiller, który obecnie posiada tytuł Apple Fellow, nadal pracuje 80 godzin tygodniowo, aby bronić App Store przed zarzutami antymonopolowymi i krytyką programistów.

Historia pokazuje, że podczas gdy inni dyrektorzy Apple bronią App Store, Schiller jest jego „najwybitniejszym orędownikiem”.

Inni dyrektorzy Apple, w tym dyrektor generalny Tim Cook, również bronili takiego podejścia. Cook, który często pozwala porucznikom zajmować się swoimi zakresami odpowiedzialności, w niektórych sprawach związanych z App Store zleca Schillerowi, twierdzą osoby zaznajomione z firmą. Schiller nadzoruje App Store wraz z szefem marketingu Gregiem Joswiakiem i szefem usług Eddym Cue, ale Schiller jest jego najważniejszym orędownikiem.

Powołując się na „osoby bliskie Schillerowi”, w raporcie przedstawiono trzy główne zainteresowania Apple Fellow, w tym samochody, sport i Apple. Pomimo pewnych spekulacji, że przejście na stanowisko „Apple Fellow” oznaczało, że Schiller zbliża się do emerytury, firma WSJ twierdzi, że nadal pracuje „prawie 80 godzin tygodniowo”.

Osoby bliskie Schillerowi opisują jego trzy główne hobby: samochody, bostońskie drużyny sportowe i Apple, gdzie nadal pracuje prawie 80 godzin tygodniowo, niemal natychmiast odpowiada na e-maile i odbiera telefony o każdej porze. Jest także mocno zaangażowany w działalność filantropijną, w tym w instytut w Boston College, jego macierzystej uczelni, który nosi jego imię, Instytut Schillera na rzecz Zintegrowanej Nauki i Społeczeństwa.

Schiller stał się Apple Fellow w sierpniu 2020 r. Apple oświadczył wówczas, że „będzie nadal kierować wydarzeniami w App Store i Apple”, oferując jednocześnie „przemyślane partnerstwo i wskazówki”. W momencie przejścia do Apple Fellow Schiller kierował także PR Apple – funkcję tę pełniła obecnie Kristin Huguet Quayle.

Pełny raport można przeczytać na stronie Dziennik Wall Street strona internetowa lub z Apple News.

Reklama

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Które samochody obsługują kluczyk samochodowy w Apple Wallet?

Na WWDC w 2020 r. Apple ogłosiło nowa funkcja kluczyka samochodowego, która umożliwia kontrolowanie samochodu za pomocą aplikacji Portfel na iPhonie lub zegarku...

Funkcje Galaxy AI będą dostępne w telefonach Samsung ostatniej generacji – w tym w serii S21

Według nich Samsung planuje w przyszłym miesiącu udostępnić wybrane funkcje Galaxy AI kilku starszym flagowym telefonom i tabletom za pośrednictwem aktualizacji One UI...

Apple opowiada się za sprzedażą komputerów Mac wyposażonych jedynie w 8 GB pamięci RAM

Wraz z premierą MacBooka Pro M3 w zeszłym roku wielu recenzentów i klientów skrytykował firmę za w dalszym ciągu sprzedaż komputerów klasy premium...
Advertisment