The Wschodnia Świątynia to mini loch Legenda Zeldy: Echa Mądrości to jest dom dla „Zagrajmy w grę” zadanie poboczne. Będziesz musiał pokonać potwora w świątyni archeologa Sago, który chce tam kontynuować swoją pracę.
W tym Zelda: Echa mądrości przewodniku, pokażemy Ci, jak przejść przez Wschodnią Świątynię i ukończyć zadanie „Zagrajmy w grę”, w tym poinformujemy Cię, jak pokonać bossa świątyni, Smoga.
Lokalizacja Wschodniej Świątyni i sposób rozpoczęcia „Zagrajmy w grę”
Udaj się do Wschodniej Świątyni, która znajduje się na wschód od Zamek Hyrule.
Przy wejściu spotkasz Sago, który powie Ci, że chce przeprowadzić prace archeologiczne w świątyni, ale usłyszał dziwny głos proszący go o zabawę i boi się, że w środku są potwory. Będziesz musiał oczyścić tego potwora, aby pozwolić mu wykonać swoją pracę.
Zaraz przy wejściu do Wschodniej Świątyni powitają Cię dwie iskry poruszające się synchronicznie wokół pary filarów. Iskry nie zadają Zeldie obrażeń, ale chwilowo ją ogłuszają i odpychają do tyłu.
Możesz używać przeszkód, aby zepchnąć iskry z drogi i pozwolić ci przejść, lub możesz je pokonać za pomocą wroga dystansowego echa. Jeśli to zrobisz, będziesz mógł się tego nauczyć Echo iskryco przyda się później. Tak czy inaczej, kieruj się przed siebie, aby dostać się w głąb świątyni.
W tym pomieszczeniu znajdują się trzy iskry oraz mechanizm w kształcie sześcianu w rogu. Jeśli poobserwujesz przez kilka sekund (unikając iskier!), zobaczysz, że jedna z iskier dostanie się do mechanizmu i spowoduje jego zapalenie.
Aby otworzyć drzwi, musisz wrzucić pozostałe dwie iskry do kostki. Możesz to zrobić chwytając je za pomocą Bindu. Łatwiej będzie określić czas, jeśli najpierw złapiesz ich między dwiema przeszkodami. Przejdź przez otwarte drzwi, aby dotrzeć do następnego pomieszczenia.
W tym pomieszczeniu musisz także zmienić drogę iskier tak, aby przedostały się do sześcianu. Najpierw podejdź do głazu i małej ściany w północnej części pomieszczenia, używając a tabela. Następnie chwyć jedną z iskier za pomocą X i wejdź po prowizorycznych schodach.
Gdy iskry znajdą się na wysokości sześcianu, możesz je wypuścić i powinny w końcu przeciąć się z kostką. Przejdź przez drzwi, które są teraz otwarte.
W tym pomieszczeniu znajdują się dwie iskry strzegące skrzyni. Ponieważ nie możesz ich stamtąd przenieść za pomocą Spętania, możesz użyć echa wroga dystansowego, takiego jak włócznia moblina aby ich pokonać. Celność włóczni moblina nie jest świetna w walce z poruszającym się wrogiem, ale w końcu go dopadnie!
Otwórz skrzynię, aby ją zdobyć pięć soli kamiennej a następnie zejdź po drabinie po zachodniej stronie tego pomieszczenia.
W tym pokoju 2D wokół górnych platform wiruje kilka iskier, a na podłodze znajduje się caromadillo. Pokonaj caromadillo za pomocą echa wroga, aby zdobyć Caromadillo Echo poz. 2. Następnie możesz albo pokonać iskry, albo ominąć je, stosując dokładne wyczucie czasu, aby wejść do następnego pokoju po prawej stronie.
W tym pomieszczeniu iskry dostają się do wody, elektryzując niewielki promień wokół nich. Nie są one jednak zbyt trudne do uniknięcia. Popłyń na dno basenu, aby otworzyć skrzynię 50 rupii w nim, a następnie idź dalej w prawo. Pamiętaj, aby zrobić pauzę, jeśli uniknięcie głazu spowodowałoby zderzenie się z iskrą, ale powinieneś być w stanie wydostać się po drugiej stronie bez większych problemów. Zejdź po schodach, aby wejść do następnego pokoju.
To trochę wytchnienia, z dwoma garnkami, które możesz rozbić, ale bez wrogów.
Jak pokonać Smoga, bossa Wschodniej Świątyni
Wejście do tego pokoju rozpocznie walkę z bossem we Wschodniej Świątyni, zwaną elektryczną chmurą Smog.
Smog będzie przemieszczał się po tym przypominającym labirynt obszarze, strzelając w ciebie kulami błyskawic. Forma szermierza nie będzie ci tu zbyt przydatna, ponieważ Smog może porazić Zeldę prądem mieczem.
Przyzywaj wrogie moby dystansowe, takie jak włócznia moblinana skrzyżowaniach, żeby dobrze strzelić do Smoga. Możesz go także na krótko związać, aby dać mu trochę więcej czasu na oddanie strzału. Spowoduje to również odwrócenie kierunku smogu.
Po trzech trafieniach Smog podda się „rundzie” i rozpadnie się na trzy mniejsze części. Będziesz musiał obserwować ich wzorce, przerywać i blokować je głazami, aby zmusić je do ponownego połączenia, zanim będziesz mógł zadać mu więcej obrażeń.
Gdy Smog wróci w jednym kawałku, powtórz kroki, aby ponownie go rozbić, tym razem na pięć części. Po raz kolejny zamień te kawałki w jeden gigantyczny Smog, unikając jednocześnie elektryczności. Zauważ, że ten w prawym górnym rogu jest uwięziony i będziesz musiał odepchnąć głaz, aby go uwolnić.
Wszystko, co musisz teraz zrobić, to uderzyć Smoga jeszcze trzy razy echem ataków wroga, a zakończysz tę bitwę z bossem! Dostaniesz mnóstwo Rupie i a Kawałek Serca jako nagrodę. Zostaniesz teleportowany z powrotem do pokoju wschodniej świątyni nr 1, abyś mógł wyjść na zewnątrz i przekazać Sago dobrą nowinę.
Sago da ci starożytny urok co zmniejsza ilość obrażeń odniesionych podczas noszenia. To zakończy zadanie „Zagrajmy w grę”.
Jeśli po ukończeniu tego zadania dojdziesz wystarczająco daleko w grze, aby ukończyć szczelinę Faron Wetlands, będziesz mógł rozpocząć zadanie „Polowanie na watę cukrową” w Ukrytych Ruinach, które prowadzi od tego zadania.
I na więcej Zelda: Echa mądrości zadania poboczne, mamy przewodniki po „Uczta dla mojej osoby”, „Cuccos na wolności”, „Latająca płytka”, „Potwór wywołujący deszcz,” I “Wrak statku Zappy” oraz szczegółowe informacje na temat zadań pobocznych z nimi związanych automaty i uzyskanie koń. Lub zobacz nasze pełne Echa Mądrości solucja.