Ampler stworzył jeden z Pierwsze nowoczesne e-rowery, jakie kiedykolwiek przetestowałema teraz sprzedaje pierwsze komercyjne motocykle elektryczne-Nova i Nova Pro-wiem, że można pobrać przez port USB-C zintegrowany bezpośrednio z ramą. Do diabła, ten sam Jack nawet obciąży twoje gadżety w mgnieniu oka, ale nie w USA, ponieważ ten e-rower jest tylko dla Europy.
Ampler oparty na Estonii jest najbardziej znany z tworzenia niezawodnych rowerów elektronicznych bezpośrednio do konsumenta z domu w Tallinn za pomocą przyzwoitych, głównie gotowych części, które można serwisować w dowolnym lokalnym sklepie rowerowym. Dodanie ładowania USB-C od Ładowarka laptopa, którą możesz już posiadać ma sens jako Europa standaryzuje na porcie w celu wyeliminowania redundancji i zmniejszenia odpadów. Ułatwia także znalezienie kompatybilnej ładowarki rowerowej, jeśli zostawisz swoją w domu.
Możesz naładować stosunkowo małe baterie zintegrowane 48 V 336W (zdejmowane wyłącznie do serwisu) na rowerach E Nova Series od zera do pełnego w ciągu zaledwie trzech godzin od ładowarki USB-C PD 3.1 działającego do 140 W. To bardzo szanowane. Niektóre rowery elektryczne wyposażone w baterię tego samego rozmiaru mogą zrobić pięć godzin lub dłużej, aby napełnić ładowarki z zastrzeżonymi złączami, a inne wyposażone w większe baterie i cegły ładujące 300-watowe mogą sprowadzić to do około dwóch godzin. Na szczęście, 240 W ładowarki USB-C teraz zaczynają wysyłać, więc USB-C jest w stanie konkurować.
Ampler przetestował również swoje motocykle do pracy z mniej zdolnymi ładowarkami IKEA i MacBooka, które obsługują starszą specyfikację USB-C PD 3.0. Jeśli jeszcze nie masz takiej ładowarki, Ampler sprzedaje własną ładowarkę USB-C PD 3.1 za 80 € (około 87 USD). I chociaż port USB-C jest dwukierunkowy w serii Nova, jest w stanie tylko ładować gadżety USB-C przy skromnej 15 W.
Zarówno 2990 EUR (około 3230 USD) Nova, jak i 3 490 € (około 3 770 USD) Nova Pro są dostępne w ramach kroku i kroku w trzech rozmiarach, aby pomieścić większość jeźdźców, ze standardowym standardowym silnikami 250 W maksymalnie wynoszącym 25 km/h. Są zasadniczo ulepszone Stout i Stella Modele zaprojektowane tak, aby były bardziej kompatybilne z akcesoriami takimi jak U-Locks, siodła zewnętrzne i dzieci. Podstawowy model NOVA jest wyposażony w szerokie 27,5-calowe opony i zależy od tłustego łańcucha i przerzutki dla jego dziewięciobiegowej transmisji. Jednak Nova Pro to rower, na który wybrałem, z jego nieco większym 28-calowym kółkami, napędem pasa węglowego i 10-biegowym układem napędowym Shimano Deore upiekniętym w pionie.
Zarówno Nova, jak i Nova Pro są dostępne w przedsprzedaży od dziś w Wielkiej Brytanii, UE i Szwajcarii, a wysyłka rozpocznie się w czerwcu. Ampler jest wspierany przez oficjalne centra serwisowe w Niemczech i sieć „Przyjazny dla wzmacniacza„Warsztaty rozproszone po Europie. Każdy rower ma dwuletnią gwarancję i 14-dniową politykę zwrotu.