WoW: The War Within’s Delves to wreszcie idealne lochy do gry solo


Napięcie nieodłącznie związane z grami RPG dla wielu graczy, takimi jak Świat Warcrafta jest to, że wiele największych momentów narracyjnych, najfajniejszych scenariuszy i najbardziej dopracowanego projektu — nie wspominając o najlepszym loocie — trafia do treści, które nie są tak łatwe do cieszenia się dla wszystkich graczy. Wieloosobowe lochy i rajdy są niemal zawsze szczytem końcowej rozgrywki MMO i Gwiazdą Północną, wokół której organizowane są takie rzeczy jak równowaga klas postaci (z przeprosinami dla fanów gry gracz kontra gracz). Ale mogą być też onieśmielające: intensywne, czasochłonne i społecznie zniechęcające, szczególnie biorąc pod uwagę społeczność wokół nich, która nie jest znana ze swojego spokoju.

Ten Wow Zespół Blizzard próbował obejść ten problem, oferując różne wersje gry przeznaczone dla pojedynczych osób lub małych grup Świat Warcraftadoświadczenie w lochach w przeszłości, takie jak Mgły PandariiScenariusze i Kraina Cienia‘ inspirowana roguelike’iem wieża Torghast. Żadna z nich nie przyjęła się, a deweloper wydawał się niechętny ryzyku rozwodnienia doświadczenia lochów i rajdów — często uważanych za najlepszą część całej gry. Ale teraz, w niedawno wydanym rozszerzeniu Wojna wewnętrznaBlizzard podejmuje jak dotąd najbardziej zdecydowane wysiłki, aby udostępnić rozgrywkę w lochach cichej większości Wow graczy, którzy wolą grać samotnie.

Ten impuls występuje w dwóch formach, każda z nich ma inny cel: Lochy śledzące i Delves. Lochy śledzące to sposób, w jaki gracze solo mogą wypełnić luki, które mogą mieć w Wownarracji, podczas gdy Delves oferują nową ścieżkę rozwoju postaci i nagród oraz nowy sposób testowania umiejętności i wyposażenia postaci. Delves są bardziej znaczącym dodatkiem, ale warto najpierw szybko omówić Follower Dungeons.

W Follower Dungeons wszyscy gracze mogą przeżyć fajne chwile, takie jak w Dawnbreaker, lochu o tematyce sterowca.
Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Lochy Towarzyszy zostały faktycznie dodane w styczniu w jednej z późniejszych aktualizacji do gry. Lot smoka ekspansji i działają podobnie do popularnego systemu Duty Support w Wowgłówny rywal, Ostateczna Fantastyka 14. Lochy Follower Dungeons pozwalają na zajęcie niektórych lub nawet wszystkich innych miejsc w standardowej drużynie lochów składającej się z pięciu osób przez postacie sterowane przez AI, dzięki czemu lochy można przejść solo. W rzeczywistości podobny system był używany przez ostatnie kilka lat w prostych lochach w WowObecnie domyślnym obszarem startowym jest Exile’s Reach, ale dopiero od stycznia jest on dostępny w całej grze.

W Wojna wewnętrznaBlizzard zintegrował Follower Dungeon Runs z linią zadań kampanii gry, dzięki czemu gracze wskakują prosto do lochów i doświadczają ich jako ciągłej części historii gry, w towarzystwie kluczowych postaci. To duża poprawa spójności Wowopowiadanie historii i jest bardzo zgrabne — jak przedzieranie się przez lochy z super wyszkolonym i dobrze wyposażonym oddziałem graczy, którzy nie mają nic przeciwko czekaniu na ciebie i nie odzywają się. Można by rzec, że obniża to wartość lochów, ponieważ pierwsze doświadczenie graczy z nimi jest tak łatwe i bezproblemowe, bez ładunku i dramatyzmu właściwego trybu wieloosobowego. Ale kiepski bieg z niecierpliwą lub kłótliwą grupą graczy może być również zabójcą klimatu.

Reklama

Delves to coś innego. To nowa forma mini-lochów wprowadzona w Wojna wewnętrznai można w nie grać solo lub w grupach. Są one niezależne od roli, co oznacza, że ​​nie potrzebujesz tanka ani uzdrowiciela, aby w nie grać; graczom towarzyszy towarzysz AI, którego rolę można zmienić, aby uzupełnić klasę gracza. Ukończenie ich zajmuje tylko około 15 minut. Jest ich mnóstwo — w sumie 12 Wojna wewnętrznacztery strefy — a w każdej z nich występują różne konfiguracje scenariuszy i zagrożeń.

Solidnie zbudowana kopalnia z torami wozowymi pełnymi jaj i pająkowatych Nerubian

W Delves jest mnóstwo tego typu rzeczy — kopalnie, jaskinie i grobowce pełne niegrzecznych Koboldów, złych Nerubian i grzybowych ludzi.
Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Jest tam dużo elastyczności, ale co naprawdę imponujące w Delves, to to, jak wyraźnie zostały zaprojektowane na długą metę. Te mini-lochy nie są zwykłymi rozrywkami; są nową, znaczącą i wykonalną ścieżką postępu dla Wow które ostatecznie będą stały obok lochów i nawet rajdów na poziomie Mitycznym. Towarzysz AI — obecnie jest to krasnoludzki odkrywca Brann Bronzebeard, ale kolejne sezony wprowadzą nowych towarzyszy — może być awansowany i dostosowywany za pomocą drobiazgów, zwanych osobliwościami, które zapewniają specjalne zdolności. Jest nie mniej niż 11 poziomów trudności do pokonania (poziomy 4 i wyższe zostaną odblokowane, gdy sezon 1 rozpocznie się 10 września), a nagrody za łupy skalują się odpowiednio. Delves wysokiego poziomu będą upuszczać sprzęt tej samej jakości, co lochy Mityczne i bossowie rajdów na poziomie normalnym.

Innymi słowy, Delves to prawdziwa, uczciwa i solowa gra końcowa dla Wow. Prawdopodobnie będą nawet przydatnym sposobem na wypełnienie luk w łupach dla osób, które biorą udział w rajdach i lochach Mythic. społeczność wydaje się zachwyconai jest duże prawdopodobieństwo, że Delves przeżyją Wojna wewnętrzna stanowić stałą część Wowmnóstwo sposobów na zabawę.

Co ważne, są też całkiem zabawne. Nie są tak epickie ani tak dopracowane jak lochy, mogą być trochę chaotyczne, a na niższych poziomach trudności nie pokazały jeszcze swoich zębów, jeśli chodzi o wyzwanie. Ale są klimatyczne i zabawne, z popisem, komiczną wrażliwością i mnóstwem interesujących zagrożeń i mechanik, które urozmaicają rozgrywkę.

Przysadzisty, fioletowy sterowiec w grze World of Warcraft

Wśród nagród, które można zdobyć od Delvesa, znajduje się modułowy, konfigurowalny wierzchowiec w kształcie sterowca.
Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Delves są również o wiele, wiele łatwiejsze do dopasowania do dnia niż nawet najbardziej proste biegi po lochach. Nie chodzi tylko o długość, chociaż to jest ważny czynnik. Chodzi również o to, że nie są ograniczone czasowo, więc jeśli grasz solo, możesz po prostu zrobić pauzę, kiedy tylko potrzebujesz. Jedną z największych przeszkód w dostępności lochów i rajdów jest to, że jesteś skutecznie zamknięty od początku do końca, co może łatwo zająć godzinę lub więcej; to, co sprawia, że ​​są ekscytujące, może również sprawić, że będą klaustrofobiczne i niezręczne dla każdego, kto ma inne wymagania dotyczące uwagi i czasu. Delves są jednak prawie tak łatwe do podjęcia i odłożenia, jak zwykłe zadania w świecie.

Nad Wowdługie życie, w każdej walce między puryzmem a przystępnością, przystępność zwykle wygrywała. Gra jest teraz o wiele bardziej wyrozumiała i łatwiejsza w odbiorze niż 20 lat temu. Mimo to zespołowi Blizzard zajęło te wszystkie dwie dekady, aby wymyślić prawdziwą alternatywę dla lochów dla gracza solo. Z Delves — i, w mniejszym stopniu, Follower Dungeons — wydaje się, że w końcu to zrobili.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Apple wyłącza nową funkcję „Dotknij, aby zapewnić” w Apple Wallet przed wydaniem systemu iOS 18

Jabłko jest Oczekuje się, że zostanie ogłoszone datę premiery iPhone'a 16 i iOS 18 podczas corocznej konferencji iPhone'a jutro, 9 września. Przed tym...

Apple może zorganizować wydarzenie w październiku, aby odświeżyć swoje najmniejsze iPady i komputery Mac

Jutro Premiera iPhone’a 16 nie będzie to ostatnie wydarzenie Apple w tym roku, ponieważ firma planuje zaprezentować kilka komputerów Mac M4 i nowe...

Kiedy Apple wypuści nowe AirPods? Oto, co mówią plotki

Chociaż nie było główny rewizje linii AirPods w 2023 r., Apple szykuje wielką przebudowę na ten rok. Na czele aktualizacji w 2024 r....
Advertisment