World of Warcraft: Dragonflight przywraca komfort rozdartemu wojną światu


Świat Warcraftakolejne rozszerzenie, Smocze stado, ma na celu zmniejszenie nacisku na pedał gazu i zapewnienie mniej kataklizmicznych i bardziej komfortowych wrażeń. Po 18 latach sam upływ czasu się zmienił Świat Warcraftaa gra przeszła do niektórych prawdziwie dziki teren. Smocze stado to korekta kursu z powrotem do przytulnego.

„Trzecie miejsce” to socjologiczne określenie miejsca, które odwiedzamy najczęściej, gdy nie jesteśmy w pracy ani w domu. Niezależnie od tego, czy jest to stacja relaksacyjna, czy centrum społecznościowe, trzecie miejsce powinno być chłod. Dla wielu graczy na przestrzeni lat świat Warcraft to ich trzecie miejsce. Ostatnie rozszerzenia wciągnęły graczy w niekończącą się serię epickich przygód i zawartości gry końcowej. Podróżowaliśmy do podmorskich królestw tyranskiej królowej Nag, udaliśmy się, by naprawić królestwa śmierci, a nawet sprawdziliśmy wypaczającą umysł kosmiczną kolebkę stworzenia. Smocze stado doda nowe przygody, ale będziemy mieć też czas na prostsze przyjemności — co czyni go idealnym trzecim miejscem.

„Stworzenie samej krainy było jak powrót do domu” — mówi Tina Wang, zastępca dyrektora artystycznego w Blizzardzie, w rozmowie z Polygon. „Jest poczucie majestatu; chcieliśmy stworzyć poczucie nieodkrytej dziczy”. Gracze będą używać swojej nowej smoczej jazdy, aby zobaczyć wszystkie Smocze Wyspy z góry, ale spędzą trochę czasu wąchając metaforyczne róże. „Stworzyliśmy te kieszenie, myśląc o nich jako o siedzibach władzy dla różnych stad smoków, a to, gdzie je umieściliśmy, zależało od ich decyzji i tego, co miało sens w kulturach, z którymi byli związani”.

Reklama

Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Za wszystkie błędy poprzednich ekspansji, premierowa zawartość nowych stref i zadań została dobrze przyjęta. To wygląda jak Smocze stado zamierza kontynuować tę tradycję. O te terytoria na Smoczych Wyspach walczą zarówno nowe, jak i stare frakcje. Podczas zdobywania kolejnych poziomów gracze spotkają plemiona centaurów i osady tuskarrów. Po tym następuje ogromny spadek stawek Krainy Cieniai mile widziany.

Nadal będą dostępne zwykłe rodzaje zadań, takie jak zbieranie skór i zabijanie wrogów. W grze końcowej obserwuje się największą deeskalację, a działania na maksymalnym poziomie wymagają od graczy spędzania czasu i budowania więzi z nowymi przyjaciółmi z tych frakcji. Zamiast powstrzymywać koniec świata, będziemy łowić ryby z przyjaciółmi morsów lub polować z nowymi sojusznikami.

„Stworzenie tych przestrzeni w strefach, które są ogromne, wymagało ogromnego wysiłku zespołowego Świat Warcrafta standardów” — mówi Jake Miller, starszy dyrektor ds. gier w firmie Świat Warcrafta. „Gdy gracz przedziera się przez strefy, odblokowuje nowe zdolności dla swoich smoków, a także nowe smoki w każdej strefie. Więc jeśli protodrake nie do końca pasuje do twojego dżemu, może to być szybki smok – to mój ulubiony, ma szeroki uśmiech.

Gracz spędzi dużo czasu na grzbiecie smoka, którego może dostosować i ulepszyć za pomocą glifów ukrytych na wyspach. Wyspy zostały również zbudowane z mnóstwem otwartych równin, pionowymi wieżami i szczytami oraz ogromną, starożytną architekturą.

World of Warcraft - smoczy towarzysz gracza, w trakcie dostosowywania.  Ten smok to zębata, rogata bestia z ciężkimi pazurami i skrzydłami złożonymi z boku.

Zdjęcie: Blizzard Entertainment

„Ucząc się na podstawie niedawnych, poprzednich rozszerzeń i widząc, co możemy zrobić, znaliśmy pierwsze rumieńce [on dragon-riding] byłoby bardzo ważne” – mówi Miller. „Staraliśmy się więc stworzyć coś, co było naprawdę zabawne, wciągające i szybkie. Poruszanie się i eksploracja zapewniają graczom nieograniczony czasowo, całkowicie zależny od gracza sposób na postęp”.

Valdrakken, centrum społeczne i stolica Smocze stadojest również znacznie różni się od swoich poprzedników. Bitwa o Azeroth miał dwie stolice, po jednej dla każdej frakcji, i Krainy CieniaOribos było bardziej międzywymiarowym lotniskiem niż prawdziwym domem. Oczekuje się, że gracze będą spędzać dużo czasu w Valdrakken, pracując nad swoimi profesjami i handlując z innymi graczami, a Smocze stada sprawiły, że jest to wygodne dla nas, śmiertelników.

Wszystko to wygląda na to, że się uda Smocze stado znacznie wygodniejsze trzecie miejsce niż poprzednie rozszerzenia. Blizzard będzie musiał budować na tym fundamencie w kolejnych łatkach rozszerzenia i upewnić się, że ten reset status quo nie spowoduje natychmiastowych zagrożeń kończących galaktykę. Ale jak na ironię, gracze wydają się podekscytowani grą, która jest mniejsza na cały czas.

Azeroth przez lata było trzecim miejscem dla fanów. Najnowsza antologia komiksów dla fanów, Interludiumpokazuje historie bohaterów Warcrafta odpoczywających podczas post-Krainy Cienia przeskok czasowy. Smocze stado wydaje się spokojniejszym, łagodniejszym okresem, a jednocześnie wciąż wprowadza nowe konflikty do rozstrzygnięcia i ziemie do odkrycia.

Smocze stado zostanie wydany na komputery PC z systemem Windows 28 listopada.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Senat ponownie zatwierdza program szpiegowski FISA, ale nie przed jego wygaśnięciem o północy

Senat przyjął ustawę ponownie zatwierdzającą art. 720 ustawy o nadzorze wywiadu zagranicznego (FISA), kontrowersyjny program umożliwiający szpiegowanie zagranicznych „celów” bez nakazu ale długa,...

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bellsprout

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bellsprout 20 kwietnia od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w przypadku...

Co oznacza restrukturyzacja Google dla Pixela i Androida?

Kluczowe dania na wynos Wewnętrzne zmiany Google pod rządami Ricka Osterloha mają na celu usprawnienie działania Pixela i Androida oraz usprawnienie...
Advertisment