Ale chociaż OpenAI tak ma podobno rzucał Hollywood jeśli chodzi o tę technologię, jednym z pierwszych podmiotów, które publicznie wyraziły opinię, jest firma zarządzająca marką WHP Global, która obecnie udziela licencji na markę Toys „R” Us sklepom takim jak Macy’s, a także bada większe sklepy. Prawie w każdym domu towarowym Macy’s znajduje się obecnie dział z markowymi zabawkami, ale zazwyczaj jest to kilka nędznych alejek z zabawkami, a nie magazyny z zabawkami, które niegdyś napędzały dziecięce marzenia.
Chociaż niektóre nagłówki nazywają to pierwszą reklamą wyprodukowaną przy użyciu Sory z OpenAI, komunikat prasowy nie sugeruje, że zostanie wyemitowany gdziekolwiek indziej niż choć w zeszłym tygodniu miał on także premierę przed publicznością złożoną z dyrektorów agencji reklamowych podczas festiwalu Cannes Lion Festival 2024 we Francji.
PR nie twierdzi również, że jest w całości generowany przez sztuczną inteligencję. Według reżysera Nika Kleverova, agencja kreatywna Native Foreign, która wyprodukowała materiał, nad filmem pracowało „około tuzina osób”, a na wierzchu zastosowano „korygujące efekty wizualne”. Sora „doprowadził nas do celu w około 80–85%” napisał na X:
Wygląda na to, że Native Foreign nawet ponownie wykorzystało wcześniejsze ujęcie, które wygenerowało z Sorą w ramach projektu Toys „R” Us. Oto firma zajmująca się naprawą rowerów pokazał się w marcuw porównaniu do finalnie poprawionego klipu:
Ujawnienie: Vox Media, spółka matka The Verge, zawarła umowę dotyczącą technologii i treści z OpenAI.