Witcher 4 pokazuje niesamowite nowe demo działające na PS5


W stanie Unreal 2025 CD Projekt Red zaprezentował imponujące nowe demo technologiczne dla Wiedźmnik 4podkreślając jego najnowocześniejszą grafikę, wciągające światowy projekt i debiut liści NANITE, co znacznie zwiększa realizm środowisk naturalnych.

Prezentacja otworzyła się z filmową przyczepą przedstawiającą powóz zasadzony przez latającego stworzenia. Przejście na rozgrywkę jest bezproblemowe, odbierając Ciri badając wrak. Wizualna wierność jest natychmiast uderzająca, a poza nadchodzącym Grand Theft Auto 6W Wiedźmnik 4 Wyróżnia się jako jeden z pierwszych prawdziwie „nowej generacji”. CD Projekt potwierdził, że demo działa na standardowym PlayStation 5 z włączonym śledzeniem promieni.

Przedstawiamy Kelpie, Ciri’s Horse Companion-elegancki czarny ogier z czerwonym siodłem, które pasuje do jej czerwono-czarnego stroju. Podczas jazdy ulepszony silnik fizyki jest w pełni wyświetlany: ciało Kelpie porusza się z realistyczną wagą, a poszczególne mięśnie widocznie się zginają, gdy galopuje, dodając imponującą warstwę autentyczności.

Następnie aparat odsuwa się, aby zaprezentować otaczającą dzicz. Dzięki Nanite Foliage Unreal Engine 5.6, demo ma drzewa, trawę i życie roślinne z niesamowitą gęstością, realistycznymi detalami i zasadniczo nieograniczoną odległością losowania.

Powrócając, Ciri przybywa do tętniącego życiem miasta portowego. Tutaj świeci świat światowy. Na zatłoczonym rynku Townsfolk gromadzi się, aby obejrzeć niedźwiedzia, podczas gdy Ciri tka przez tłum. Wpada na przechodnia niosącego skrzynię jabłek, zachęcając go do reakcji i upuszczenia kilku sztuk. Nawet małe szczegóły – jak możliwość płynnego, aby wiedźma upuściła monetę do żebraka – dodają do interaktywności i głębokości świata.

Chociaż nie zapewniono okna wydania, Wiedźmnik 4 potwierdza się pierwszą częścią nowej trylogii. To jeden z trzech Wiedźmnik Projekty obecnie rozwojowe, wraz z pełnym przeróbką oryginalnej gry z 2007 r. I tytułowego tytułu z ukierunkowanego tytułem wieloosobowym, opracowywanym przez bostońską spółkę zależną Molasses Flood.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pisarze fanfiction walczą AI, jeden zeskrobanie na raz

W internetowym świecie pisarzy fanfiction, którzy pióra historie inspirowane ich ulubionymi filmami, książkami i grami i dzielą się nimi za darmo, istnieją niewypowiedziane...

Rapidus ogłasza współpracę z Siemens dla projektu półprzewodników 2 NM

Rapidus Corporation, producent zaawansowanych logicznych półprzewodników, ogłosił dziś strategiczną współpracę z oprogramowaniem Siemens Digital Industries w zakresie procesów projektowania i produkcji półprzewodników dla...

Recenzja śmierci 2: znacznie bardziej przystępny, jeśli jesteś przygotowany

Długo zajęło mi docenienie Śmierć. Nie jestem nawet pewien, czy w pełni go dostałem po pierwotnej rozgrywce, która była równa części hipnotyzujące i...
Advertisment