Wielkość rynku GPU osiągnie 200,85 mld USD do 2027 r. Przy CAGR na poziomie 33,6%: wycenia raporty


Rynek jednostek przetwarzania grafiki jest podzielony na segmenty według typu (dedykowany, zintegrowany i hybrydowy), urządzenia (komputer, tablet, smartfon, konsola do gier, telewizor i inne), branży (elektronika, IT i telekomunikacja, obronność i inteligencja, media i rozrywka) i inni): Analiza szans globalnych i prognoza branży, 2020-2027. Ten raport jest publikowany w raporcie wyceniającym w kategorii Komputery i elektronika.

Globalny rynek jednostek przetwarzania grafiki (GPU) został wyceniony na 19,75 mld USD w 2019 r. I przewiduje się, że osiągnie 200,85 mld USD do 2027 r., Rosnąc przy CAGR na poziomie 33,6% od 2020 do 2027 r.

Główne czynniki wpływające na wzrost wielkości rynku GPU to:

  • Postępy w grach graficznych i rosnąca popularność laptopów i komputerów do gier.
  • Rosnący trend rzeczywistości rozszerzonej (AR) i rzeczywistości wirtualnej (VR)
  • Wysokie wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w różnych branżach.
  • Wydobywanie kryptowalut.

W badaniu omówiono zapotrzebowanie na procesory graficzne, w tym możliwości rozwoju, ograniczenia i analizę rynku.

Trendy wpływające na wielkość rynku
Oczekuje się, że rosnący trend w grach będzie napędzał wzrost wielkości rynku GPU. Dzięki hiperrealistycznej grafice i rozległym, skomplikowanym środowiskom w grach, gry wideo stały się bardziej wymagające obliczeniowo. Zapotrzebowanie na GPU szybko rośnie wraz z rozwojem gier w wirtualnej rzeczywistości i zaawansowanych technologii wyświetlania, takich jak wyświetlacze 4K i wysokie częstotliwości odświeżania. Procesory graficzne mogą renderować grafikę zarówno w trybie 2D, jak i 3D, umożliwiając graczowi grę w wyższych rozdzielczościach i większej liczbie klatek na sekundę.

Oczekuje się, że rosnące zapotrzebowanie na rzeczywistość rozszerzoną (AR) i rzeczywistość wirtualną (VR) zwiększy wielkość rynku GPU. Różne organizacje koncentrują się na rozwiązaniach rzeczywistości rozszerzonej, a wszystko to z zamiarem radykalnej poprawy sposobu, w jaki ludzie komunikują się z maszynami. Firmy projektują najnowocześniejsze systemy GPU dla AR i VR, czego efektem jest całkowicie interaktywne środowisko, które przemawia do branży komputerowej i filmowej, programistów i klientów. Oczekuje się, że wielkość rynku jednostek przetwarzania grafiki wzrośnie, ponieważ AR i VR będą coraz częściej wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Oczekuje się, że rosnąca popularność Internetu rzeczy (IoT) będzie napędzać wzrost wielkości rynku GPU. GPU zapewnia bogaty w funkcje interfejs IoT, który jest zarówno płynny, jak i wszechobecny we wszystkich branżach. Grafika 3D do przetwarzania złożonego interfejsu użytkownika i dynamiczne interfejsy użytkownika 3D to tylko niektóre przykłady aplikacji GPU w IoT. Postępy w zintegrowanych i hybrydowych procesorach graficznych mogą pomóc systemom IoT spełnić ich idealne wymagania dotyczące odpowiednich współczynników kształtu i niskiego zużycia energii, dzięki czemu nadają się do urządzeń zasilanych bateryjnie. Ponadto GPU jest warunkiem wstępnym dla wielu przenośnych produktów elektronicznych ukierunkowanych na IoT, w tym smartfonów, aparatów cyfrowych i kamkorderów, laptopów i tabletów, elektroniki do noszenia i elektroniki domowej.

Reklama

Inne obszary, w których wykorzystywane są procesory graficzne, obejmują wydobywanie kryptowalut, sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe ze względu na ich duże możliwości obliczeniowe.

Analiza udziału w rynku GPU
Ze względu na typ segment zintegrowany zdominował udział w rynku GPU w 2019 roku i oczekuje się, że utrzyma swoją dominację w okresie prognozy. Ta dominacja zintegrowanego GPU wynika z jego szerokiego zastosowania w przenośnych urządzeniach elektronicznych, takich jak smartfony, tablety, urządzenia do noszenia, laptopy i wiele innych. Oczekuje się jednak, że największy wzrost odnotują hybrydowe jednostki przetwarzania grafiki.

Bazując na tym urządzeniu, segment smartfonów zdominował udział w rynku GPU w 2019 roku i oczekuje się, że utrzyma ten trend w okresie prognozy. Wynika to ze zwiększonego zapotrzebowania na trwałe i mniej energochłonne procesory graficzne do smartfonów, które mają sprzyjać szybkiemu rozwojowi zintegrowanych procesorów graficznych.

Biorąc pod uwagę region, region Azji i Pacyfiku zdominował globalny rynek procesorów graficznych w 2019 r. I przewiduje się, że pozostanie dominujący w okresie prognozy. Wynika to ze znacznych inwestycji rządu w rozwój wysokowydajnych graficznych systemów obliczeniowych dla obronności i wywiadu oraz rosnącego wykorzystania systemów IoT, które wymagają wydajnych graficznych systemów obliczeniowych.

Aby kupić raport, odwiedź tę stronę.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Czasem nie ma nic złego w przyznaniu się do błędu, Apple

Apple ma problem z przyznaniem się do błędu. W marketingu firmy zawsze chodziło o doskonałość, a przyznanie się, że coś jest nie...

Dlaczego Xenomorph z Alien jest wciąż idealnym złoczyńcą science-fiction

Ta funkcja w Ridley Scott Obcy a franczyza, którą uruchomiła, została pierwotnie opublikowana jako część pakiet poświęcony najbardziej ukochanym złoczyńcom science...

Apple podobno negocjuje z OpenAI w sprawie obsługi funkcji iOS 18

Niektóre raporty z zeszłego miesiąca ujawniły, że Apple prowadził rozmowy z Google na temat wykorzystania Gemini do obsługi nowych funkcji sztucznej inteligencji dostępnych...
Advertisment