Dyrektor generalny ServiceNow, Bill McDermott, na konferencji dostawcy Knowledge 2023 w Las Vegas wezwał IT i biznes do współpracy w celu stworzenia nowej przyszłości w tak zwanym „przedsiębiorstwie wykładniczym”.
Firma, która ma swoje korzenie w dostarczaniu chmury i zarządzanie usługami informatycznymistylizuje się jako a szeroką platformę cyfrowej transformacjipoprzez digitalizację i dalszą automatyzację przepływów pracy. Wystawiło znaczny wzrost przychodów w ostatnich latach, odnotowując przychody w całym roku 2022 w wysokości 7,2 mld USD, co oznacza wzrost o 23% w stosunku do 2021 r.
Około 15 000 uczestników usłyszało McDermotta (na zdjęciu) ewangelizować dla ServiceNow równie mocno jak on robiliśmy dla SAPjako jej prezes.
„Najbliższe 18 miesięcy będzie najbardziej aktywnym w historii rewolucji technologicznej w historii świata” – powiedział w swoim przemówieniu. „Były w historii czasy, kiedy systemy zmieniały świat. Ten nowy okres hiper-automatów będzie większy niż wszystkie razem wzięte…. Aby zmaksymalizować ten moment, musimy zrozumieć różnicę między myśleniem liniowym a wykładniczym”.
Podczas briefingu dla prasy i analityków w przeddzień pokazu McDermott powiedział, że cztery lata temu spędził pierwsze sto dni w ServiceNow, próbując znaleźć klienta, któremu nie podobał się produkt. „Nie byłem przyzwyczajony do tego, że nie znajduję ludzi, którym nie podobał się produkt” — powiedział, dodając, że wartość firmowej konferencji polega na tym, że jej klienci rozmawiają ze sobą, a ServiceNow „usuwa się z drogi”.
Za retoryką prezesa dostawca zapowiedział szereg ulepszeń Platforma „Teraz”..
Bill McDermott, ServiceNow
Powiedział, że wprowadził nowe przepływy pracy w zakresie finansów i łańcucha dostaw, aby zautomatyzować krytyczne procesy biznesowe. Ogłoszono również generatywna sztuczna inteligencja do istniejącej funkcji sztucznej inteligencji, w tym produktu opartego na sztucznej inteligencji do wzrostu pracowników i rozwoju umiejętności. Kolejnym ogłoszeniem było to, co nazywa „kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym obserwację dla aplikacji w chmurze”.
Wraz z rozwojem technologii ogłosił oddział non-profit o nazwie ServiceNow.org. Stwierdzono, że „pomoże to w technologii, doświadczeniach pracowników i klientów, a także w opracowywaniu aplikacji o niskim kodzie, aby umożliwić wdrażanie katastrof, przesiedlenia uchodźców, zarządzanie wolontariuszami i członkami, zarządzanie zasobami i próby badawcze”.
Ogłosiła również kursy partnerskie „RiseUp with ServiceNow”, których celem jest podniesienie kwalifikacji miliona osób na platformie ServiceNow do końca 2024 roku.
W oświadczeniu McDermott dodał: „Istnieje aplikacja na wszystko, ale nikt nie chce każdej aplikacji. Dyrektorzy generalni potrzebują jednej platformy, która może koordynować cały łańcuch wartości technologii, aby osiągać szybsze wyniki biznesowe.
„Wiedza to miejsce, w którym nasi klienci i partnerzy uświadamiają sobie, w jaki sposób mogą sprostać największym wyzwaniom, przed którymi stoją dziś ich firmy. Jako inteligentna platforma do kompleksowej transformacji cyfrowej, ServiceNow spotyka ludzi, gdzie angażują się z w pełni zautomatyzowanymi rozwiązaniami, aby budować wspaniałe doświadczenia w nowej generacji oprogramowania w chmurze”.
W tym samym czasie, gdy wygłaszał przemówienie programowe na konferencji w Las Vegas, jego następca CEO SAP, Christian Kleinprzemawiał na konferencji klientów i partnerów tego dostawcy, Sapphire, w Orlando na Florydzie.
To też ogłosiło, że tak osadzanie możliwości sztucznej inteligencji w systemach w całym swoim portfolioz “SAP Business AI”.
Klein powiedział w oświadczeniu: „Innowacje, które ogłaszamy w SAP Sapphire, czerpią z naszej bogatej spuścizny odpowiedzialnie rozwijanej, przełomowej technologii dla przedsiębiorstw, zaprojektowanej w oparciu o wieloletnie doświadczenie w branży i procesach, aby zapewnić naszym klientom prosperowanie, zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości. przyszły.”
ServiceNow i SAP ogłosiły bliższą współpracę z Microsoft.
ServiceNow powiedział, że jego generatywne ulepszenia AI dla platformy Now są możliwe dzięki rozszerzonemu partnerstwu strategicznemu ServiceNow i Microsoft. „Nowe możliwości obejmują kontroler ServiceNow Generative AI, umożliwiający organizacjom łączenie instancji ServiceNow z OpenAI i Microsoft Azure Open AIoraz Now Assist for Search, wprowadzając moc generatywnej sztucznej inteligencji do wyszukiwania portali, Next Experience lub Virtual Agent”, powiedział.
Tymczasem firma SAP zadeklarowała „kolejny krok w trwającej współpracy SAP z Microsoftem, polegający na wykorzystaniu najnowszych innowacji w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji gotowej do zastosowania w przedsiębiorstwach, aby pomóc klientom w rozwiązywaniu najbardziej podstawowych wyzwań biznesowych.
„Firmy będą współpracować przy integracji rozwiązań SAP SuccessFactors z rozwiązaniami Microsoft 365 Copilot i Copilot in Viva Learning, a także usługą Azure OpenAI firmy Microsoft, aby uzyskać dostęp do zaawansowanych modeli językowych, które analizują i generują język naturalny. Integracje umożliwią nowe doświadczenia zaprojektowane w celu poprawy sposobu, w jaki organizacje przyciągają, zatrzymują i rozwijają umiejętności swoich pracowników”.