Oliver Schusser może mieć jeden z najbardziej rozległych tytułów Apple, jako wiceprezes Apple Music, Apple TV+, Sports i Beats. W nowy wywiadSchusser porusza wiele kwestii, skupiając się zwłaszcza na Apple Music, jego konkurentach i niedawnych Nowy wygląd Beats Pill.
Szuster usiadłem z Craigiem McLeanem w Wallpaper i zachwalał stałe tempo innowacji Apple Music oraz fakt, że konkurencja odciąga uwagę od muzyki.
Skupiamy się na muzyce, podczas gdy inni ludzie uciekają od niej w stronę podcastów i audiobooków… Podczas gdy większość innych na rynku przestała wprowadzać innowacje, my naprawdę mocno się staraliśmy
Schusser podkreśla, że takie nowe funkcje jak Apple Music Sing, muzyka klasyczna, teksty piosenek i dźwięk przestrzenny są dowodem na to, że Apple Music to produkt najwyższej jakości i innowacyjny.
Dzięki dźwiękowi przestrzennemu całkowicie zrewolucjonizowaliśmy wrażenia słuchowe. [Historically] przeszliśmy od mono do stereo i potem przez dekady nie było nic innego. Potem całkowicie wymyśliliśmy nowy standard [where] Obecnie 90 procent naszych abonentów słucha muzyki w formacie dźwięku przestrzennego.
W kontekście nowych słuchawek Beats Pill Schusser wyjaśnia wieloletnią przerwę między wersjami produktu, podkreślając konieczność skupienia się najpierw na słuchawkach:
Musieliśmy wykonać dużo pracy. Uważamy Beats za firmę produkującą produkty premium. Działamy w branży słuchawek. Naszym celem jest tworzenie najlepszych słuchawek z najlepszą technologią. Musieliśmy całkowicie przeprojektować i przeprojektować całe nasze portfolio słuchawek. Postanowiliśmy skupić się na tym najpierw, zanim przejdziemy do Pill.
Na koniec przechodzi do szczegółów technicznych zmian w projekcie fizycznym, które umożliwiają nowy Beats Pill aby zapewnić lepszą jakość dźwięku przy mniejszej wadze.
Z [preceding model] Pill+ mieliśmy dwa głośniki niskotonowe i dwa głośniki wysokotonowe, oba o okrągłym kształcie — kontynuuje Bruksch, który jest tutaj, aby porozmawiać o specyfikacji i technologii, podczas gdy szef przedstawia bardziej ogólny przegląd C-suite. „Całkowicie przeprojektowaliśmy i wyobraziliśmy to sobie na nowo, z jednym głośnikiem niskotonowym typu racetrack [and] pojedynczy głośnik wysokotonowy, który jest o wiele bardziej kompetentny i zdolny do głośniejszego dźwięku, większego dźwięku, mniejszych zniekształceń. Sam pojedynczy głośnik niskotonowy przemieszcza 1,9 razy więcej powietrza niż dwa głośniki niskotonowe razem wzięte w Pill+. Mają mocniejsze magnesy neodymowe. Dają o 20 procent większą siłę silnika. Razem daje nam to o wiele większy potencjał na niskim końcu dla lepszej reprodukcji basów, czystszej reprodukcji basów.
Schusser zajmuje wyjątkową pozycję, która pozwala mu komentować ambicje Apple w różnych działach, dlatego cały wywiad jest warta przeczytania.
Słowo „premium” pojawia się raz po raz, co jest zarówno synonimem Apple Music, jak i Beats — całkiem jasne jest, że Apple zadowala się tym, że pozwala konkurentom, takim jak Spotify i YouTube, zdominować rynek darmowej muzyki, podczas gdy samo koncentruje się na walce o płatnych abonentów.
FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.