Aby ograniczyć rosnący problem spamu w WhatsApp, Meta rozpocznie testowanie miesięcznego limitu liczby wiadomości, które użytkownicy mogą wysłać do osób, które nie odpowiedziały. Oto szczegóły.
Meta ma potwierdzone TechCrunch że wkrótce rozpocznie testowanie miesięcznego limitu liczby wiadomości, które użytkownicy i firmy mogą wysłać do osób, które nie odpowiedziały.
Z raportu:
“Wszystkie wiadomości, które użytkownicy i firmy wysyłają innym, będą wliczane do nowego miesięcznego limitu, chyba że otrzymają odpowiedź. Na przykład, jeśli spotkasz kogoś na konferencji i wyślesz trzy wiadomości, wlicza się to do limitu. “
Firma nie określiła, jaki będzie limit, twierdząc, że zmiana nie powinna dotyczyć zwykłych użytkowników, ale raczej „ludzi i firm, które niszczą wiadomości i spamują”. Meta nie określiła również, gdzie odbędzie się test, mówiąc TechCrunch tylko, że „będzie dostępny w wielu krajach w nadchodzących tygodniach”.
To nie pierwszy raz, kiedy Meta próbuje rozwiązać rosnący problem spamu, który dotyka ponad 3 miliardy użytkowników WhatsApp. W ostatnich latach firma wprowadziła szereg funkcji i zabezpieczeń, głównie wymierzonych w spam polityczny i komercyjny. Środki te okazały się tylko częściowo skuteczne, ponieważ spamerzy zwykle szybko znajdują sposoby na ich obejście.
Najnowszy krok Meta w walce ze spamem ma miejsce w momencie, gdy WhatsApp przygotowuje się do wprowadzenia obsługi nazw użytkowników, umożliwiającej użytkownikom łączenie się bez udostępniania numerów telefonów, co prawdopodobnie zwiększa ryzyko spamu.
Mimo że nie podano daty premiery, firma już pracuje nad grą obsłuż ekran rezerwacji na Androidzie, a w tym tygodniu podobny kod został wykryty w pliku Wersja beta iOS.
Oferty akcesoriów na Amazon
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.