Wbudowana w układ SoundHound sztuczna inteligencja głosowa z obsługą NVIDIA DRIVE


SoundHound AI ewoluuje swoje podejście w oparciu o sztuczną inteligencję głosową (Voice AI) i ogłosił zupełnie nową implementację pokładowego asystenta głosowego, który całkowicie wykorzystuje model dużego języka (LLM) na krawędzi, działając na platformie NVIDIA DRIVE. Rozwiązanie łączy w sobie technologię SoundHound Chat AI działającą całkowicie na urządzeniu i zapewnia generatywną sztuczną inteligencję bez łączności wymaganej do interakcji głosowych polegających na przetwarzaniu mowy na znaczenie.

SoundHound AI ewoluuje swoje podejście w oparciu o sztuczną inteligencję głosową (Voice AI) i ogłosił zupełnie nową implementację pokładowego asystenta głosowego, który całkowicie wykorzystuje model dużego języka (LLM) na krawędzi, działając na platformie NVIDIA DRIVE. Rozwiązanie łączy w sobie technologię SoundHound Chat AI działającą całkowicie na urządzeniu i zapewnia generatywną sztuczną inteligencję bez łączności wymaganej do interakcji głosowych polegających na przetwarzaniu mowy na znaczenie.

Według pioniera interfejsów głosowych SoundHound Chat AI wyznacza nowy rozdział w dziedzinie interfejsów głosowych i udowadnia, że ​​potężny asystent głosowy ze zintegrowaną generatywną sztuczną inteligencją może nadal zapewniać optymalne wyniki w przypadku braku łączności z chmurą. Współpraca SoundHound z firmą NVIDIA ma na celu znaczne zwiększenie liczby miejsc i sytuacji, w których można zastosować generatywną sztuczną inteligencję.

NVIDIA DRIVE umożliwi AI czatu SoundHound – przełomowa pokładowa platforma głosowa, która łączy w sobie możliwości sztucznej inteligencji działające w czasie rzeczywistym i generatywnej – aby zapewniać odpowiedzi nawet w przypadku braku łączności. Wśród wielu zastosowań nowe rozwiązanie umożliwi kierowcom dostęp do SoundHound Vehicle Intelligence, produktu, który natychmiast dostarcza informacje bezpośrednio z instrukcji obsługi samochodu i innych odpowiednich źródeł danych przy użyciu naturalnej mowy.

Vehicle Intelligence rozumie żądanie ustne i bezproblemowo udziela odpowiedzi – w tym dotyczących ustawień, bezpieczeństwa, rozwiązywania problemów i konserwacji pojazdu – bez konieczności posiadania kłopotliwego dokumentu fizycznego. Przykłady obejmują:

„Widzę migające światło, które wygląda jak akumulator samochodowy. Co to znaczy?”
„Do czego służy przycisk automatycznego wstrzymania?”
„Jak korzystać z funkcji, która pozwala bezpiecznie prowadzić samochód bez użycia rąk?”

Reklama

Oprócz funkcji Vehicle Intelligence użytkownicy mogą zadawać bardziej ogólne pytania, które mogą pomóc kierowcom w planowaniu podróży lub wakacji, np.:
„Gdzie są najlepsze miejsca do robienia zdjęć na autostradzie Pacific Coast Highway?”
„Które winiarnie oferują rieslinga w Carmel Valley?”

Ta nowa implementacja technologii głosowej otwiera nowe możliwości dla producentów samochodów, którzy chcą zaoferować szybki dostęp głosowy do możliwości LLM z dodatkową korzyścią w postaci większej prywatności, elastyczności i niższych kosztów operacyjnych.

„Wspólnie z firmą NVIDIA łączymy niesamowite możliwości generatywnej sztucznej inteligencji ze wszystkimi zaletami przetwarzania brzegowego” – mówi Mike Zagorsek, dyrektor operacyjny SoundHound AI. „Rezultatem końcowym jest szybkie i prywatne doświadczenie głosowe zapewniające płynne rezultaty. A dzięki temu nowemu poziomowi możliwości adaptacji możliwości są nieograniczone”.

 

„Współpracujemy z innowacyjnymi partnerami, takimi jak SoundHound, aby wprowadzić do samochodu generatywną sztuczną inteligencję i przyspieszone obliczenia, poprawiając wrażenia pasażerów i zwiększając bezpieczeństwo za kierownicą” – dodaje Rishi Dhall, wiceprezes ds. motoryzacji w firmie NVIDIA. „Pokładowy interfejs głosowy SoundHound, obsługiwany przez NVIDIA DRIVE, może dostarczać kierowcom szybkie i dokładne informacje, nawet gdy nie ma połączenia”.

Rozwiązanie NVIDIA DRIVE zostało pierwotnie ogłoszone przez firmę NVIDIA na targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas w styczniu 2015 r., a jego celem było zapewnienie autonomicznych samochodów i funkcji wspomagania kierowcy opartych na głębokim uczeniu. Platforma ewoluowała z każdą iteracją urządzeń CPU/GPU firmy NVIDIA i obecnie ewoluowała do procesora graficznego opartego na platformie Blackwell, ogłoszonego 18 marca 2024 r.

SoundHound AI oferuje wybór rozwiązań głosowych na urządzeniach brzegowych, które pozwalają producentom samochodów zapewnić użytkownikom końcowym większy poziom prywatności poprzez przechowywanie danych lokalnie. Najnowsza generacja rozwiązań głosowej sztucznej inteligencji jest już w stanie zapewnić użytkownikom niesamowite możliwości konwersacyjne w wielu językach. Dla branż usługowych SoundHound AI oferuje produkty takie jak Smart Answering, Smart Ordering i Dynamic Interaction, multimodalny interfejs obsługi klienta oparty na sztucznej inteligencji działający w czasie rzeczywistym.

www.nvidia.com

www.soundhound.com/voice-ai-solutions/automotive

 



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Które samochody obsługują kluczyk samochodowy w Apple Wallet?

Na WWDC w 2020 r. Apple ogłosiło nowa funkcja kluczyka samochodowego, która umożliwia kontrolowanie samochodu za pomocą aplikacji Portfel na iPhonie lub zegarku...

Funkcje Galaxy AI będą dostępne w telefonach Samsung ostatniej generacji – w tym w serii S21

Według nich Samsung planuje w przyszłym miesiącu udostępnić wybrane funkcje Galaxy AI kilku starszym flagowym telefonom i tabletom za pośrednictwem aktualizacji One UI...

Apple opowiada się za sprzedażą komputerów Mac wyposażonych jedynie w 8 GB pamięci RAM

Wraz z premierą MacBooka Pro M3 w zeszłym roku wielu recenzentów i klientów skrytykował firmę za w dalszym ciągu sprzedaż komputerów klasy premium...
Advertisment