Wątki otrzymują nową funkcję przejrzystości, która pozwala użytkownikom zobaczyć, jak ich konta są upominane w celu zerwania reguł platformy. Reklamy wideo debiutują również na platformie.
Nowy Pulpit nawigacyjny statusu konta jest podobny do istniejących funkcji konta na Instagramie i Facebooku, pokazując, że opublikowana treść została usunięta lub obniżona w kanałach. Pokazuje także posty, których nie można zalecić innym użytkownikom, ponieważ naruszają wytyczne społeczności wątków, i mówią użytkownikom, czy zostały zablokowane przed użyciem niektórych funkcji na platformie. Jeśli użytkownicy wątków uważają, że zostali błędnie karani, pulpit konta może ułatwić odwołanie.
Funkcja ma na celu zapewnienie użytkownikom większej jasności, gdy działania są podejmowane wbrew ich konto, ułatwia unikanie karania w przyszłości i przywracanie treści lub funkcji, które ich zdaniem zostały błędnie ograniczone. Pulpit nawigacyjny konta wdraża teraz użytkowników wątków i można uzyskać do nich dostęp z sekcji „Konto” w menu Ustawienia.
Rozszerzenie AD Meta będzie również odczuwalne na Facebooku i Instagramie. Nowe „krótkie rozwiązanie wideo” wyświetli reklamy obok filmów popularnych Reels do Piggack na temat zaangażowania, podczas gdy nowe markowe formaty reklam partnerskich zostaną wprowadzone zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, w tym Facebook Live.