Vision Pro to „jeden z największych kroków” na drodze do powszechnego przyjęcia XR, twierdzi studio Job Simulator


Apple Vision Pro może schodzić na dalszy plan, gdy… iPada M4 Pro ma swój słoneczny dzień, ale to nie znaczy, że nie szykują się wielkie rzeczy w przypadku wysokiej klasy zestawu słuchawkowego do rzeczywistości mieszanej. GamesIndustry.biz przeprowadził wywiad na temat dyrektora generalnego Owlchemy Labs, Andrew Eiche’a ich doświadczenie w tworzeniu Job Simulator i Vacation Simulator do Apple Vision Pro, a ich spojrzenie na rolę tej gry w świecie jest jasne.

Andrew Eiche w sprawie wykonalności Apple Vision Pro:

„Postrzegam to jako jeden z największych kroków w stronę przyjęcia głównego nurtu. Myślę, że musimy jeszcze przemyśleć wiele rzeczy, aby się tam dostać. Ale jeśli chodzi o tarcie [goes], czyli jedna z największych rzeczy, z którymi walczymy w XR… To jedno z urządzeń o najniższym tarciu. Zakładasz go, nie ma konfiguracji pomieszczenia, nie krzyczy na ciebie, żebyś rysował kółka czy cokolwiek innego, po prostu uruchamia aplikacje. Nie ma co do tego żadnych zastrzeżeń.

„Myślę, że myśląc strategicznie, naprawdę ważne jest posiadanie zestawu słuchawkowego, który można po prostu założyć, który automatycznie dostosowuje soczewki, loguje się i robi wszystko”.

Eiche argumentuje również, że ważniejsze jest rozważenie, czy rozwój rzeczywistości mieszanej znajduje się na właściwej drodze do przyjęcia do głównego nurtu, niż to, czy już tam dotarliśmy.

„Dla wielu z nas to istnieje, ale nie jest jeszcze dostępne dla głównego nurtu. Jednak zaczynamy dostrzegać możliwość rozwiązania tego szerszego problemu. Myślę więc, że jako programiści i entuzjaści zawsze chcecie mieć oko na przyjęcie do głównego nurtu, ale powinniśmy mniej martwić się pytaniem: „Czy już tam jesteśmy?”. i bardziej zaniepokojony pytaniem: „Czy jesteśmy na dobrej drodze, aby się tam dostać?”

Porównuje także pojawienie się ChatGPT do czegoś, co „każdy po prostu, kurwa, dostaje”, tak jakby pojawiło się z dnia na dzień, ale w rzeczywistości rozwój sztucznej inteligencji trwa od 50 lat.

Eiche dodaje dalej, że „przyzwyczailiśmy się do tego, że nie obserwujemy ewolucji technologii, ponieważ dzieje się ona z tyłu [the scenes] a potem zostaje wyprodukowany i rozesłany jako coś wspaniałego… Myślę, że VR to jeden z niewielu przypadków, w których byliśmy tak otwarcie zaangażowani w obserwowanie każdego kroku, że pomyśleliśmy: „Ale podoba mi się to, powinno być” bądź tu teraz!’ I to jest jak… po prostu poczekaj!”

Reklama

Podsumowując, szef studia odpowiedzialnego za niektóre z najpopularniejszych gier VR widzi wiele zalet istnienia Apple Vision Pro w obecnej postaci. Możesz przeczytać cały artykuł Tutaj.

Follow Zac: Twitter X, Threads, Instagram

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YouTube Music umożliwia wyszukiwanie poprzez nucenie do telefonu z Androidem

W aplikacji YouTube Music na Androida dostępna jest funkcja, która będzie po części Shazamem i po części Twoim przyjacielem, gdy powiesz „hej, co...

9to5Mac Overtime 019: Spójrz na te ramki, stary

Jeff jest szefem produkcji treści wideo w 9to5. Początkowo dołączył do 9to5Mac w 2016 roku, tworząc filmy, solucje, poradniki, pisemne samouczki i...

Ława przysięgłych przyznaje Bungie zwycięstwo na mocy przełomowej decyzji przeciwdziałającej oszustwom

Wczorajsza decyzja jury przyznała Bungie (PDF) porządną sumę 63 210 dolarów. – powiedział doradca Bungie, James Barker, w oświadczeniu przesłanym e-mailem na...
Advertisment