Verizon i AT&T oferują tymczasowe obniżenie mocy 5G, aby uniknąć zakłóceń samolotów


Ponieważ Federalna Administracja Lotnictwa nadal bada, czy widmo 5G w średnim paśmie może stanowić zagrożenie dla systemów bezpieczeństwa samolotów, Verizon i AT&T zaoferowały zmniejszenie mocy pochodzącej z wież komórkowych 5G na okres sześciu miesięcy, aby złagodzić wszelkie obawy branży. Obaj operatorzy przygotowują się do uruchomienia kluczowych modernizacji swoich sieci 5G z wykorzystaniem widma pozyskanego w aukcji pasma C. Doprowadzi to do bardziej niezawodnej łączności 5G i szybszych prędkości w porównaniu z podstawowym doświadczeniem 5G, które obecnie oferują firmy Verizon i AT&T.

Na początku listopada obie firmy zgodził się opóźnić wdrożenie o dodatkowy miesiąc do stycznia 2022 r. W liście wysłanym dziś do FCC wyjaśnili, że w tym czasie posuwają się naprzód z planowanym uruchomieniem 5G w średnim paśmie. „To widmo będzie przez wiele lat kręgosłupem naszych sieci 5G” – poinformowały firmy w liście, jak podał Dziennik Wall Street.

Na poparcie tej technologii Verizon i AT&T wskazują na lata badań nad potencjalnymi zakłóceniami i zauważają, że 5G w średnim paśmie nie spowodowało spustoszenia w lotach w innych krajach, w których działa już 5G w średnim paśmie. „Chociaż jesteśmy pewni, że 5G nie stanowi zagrożenia dla bezpieczeństwa lotniczego, jesteśmy również wrażliwi na pragnienie Federalnej Administracji Lotnictwa dotyczącego dodatkowej analizy tego problemu”.

Aby zapobiec przedłużającemu się konfliktowi z FAA, dwaj przewoźnicy twierdzą, że dobrowolnie podejmą dodatkowe środki ostrożności do lipca 2022 r. „W celu zminimalizowania energii pochodzącej ze stacji bazowych 5G – zarówno w całym kraju, jak i w jeszcze większym stopniu wokół publicznych lotnisk i heliportów. ” To powinno wystarczyć, aby „rozwiązać obawy dotyczące wydajności radiowysokościomierza”, powiedziały firmy, jednocześnie utrzymując wysoką wydajność dla klientów bezprzewodowych. Wysokościomierze mogą pomóc operatorom statków powietrznych podczas lądowań, zwłaszcza w warunkach słabej widoczności.

Nie jest jeszcze jasne, czy propozycja zostanie zaakceptowana przez FAA, która ostrzegła pilotów przed możliwością, że „zakłócenia z nadajników 5G i innych technologii mogą spowodować nieprawidłowe działanie niektórych urządzeń bezpieczeństwa, co wymaga od nich podjęcia działań łagodzących, które mogą wpłynąć na operacje lotnicze. ” Po 6 lipca obaj przewoźnicy twierdzą, że przywrócą wszystko do normy, „chyba że istnieją wiarygodne dowody na to, że gdyby środki łagodzące zostały złagodzone, wystąpiłyby zakłócenia w świecie rzeczywistym”.

„Wykorzystanie tego widma radykalnie rozszerzy zasięg i możliwości krajowych sieci 5G nowej generacji, rozwijając przywództwo USA i przynosząc ogromne korzyści konsumentom i gospodarce USA” – stwierdziły Verizon i AT&T we wspólnym liście wysłanym do Przewodnicząca FCC Jessica Rosenworcel.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Senat ponownie zatwierdza program szpiegowski FISA, ale nie przed jego wygaśnięciem o północy

Senat przyjął ustawę ponownie zatwierdzającą art. 720 ustawy o nadzorze wywiadu zagranicznego (FISA), kontrowersyjny program umożliwiający szpiegowanie zagranicznych „celów” bez nakazu ale długa,...

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bellsprout

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bellsprout 20 kwietnia od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w przypadku...

Co oznacza restrukturyzacja Google dla Pixela i Androida?

Kluczowe dania na wynos Wewnętrzne zmiany Google pod rządami Ricka Osterloha mają na celu usprawnienie działania Pixela i Androida oraz usprawnienie...
Advertisment