Tytuł: Niektórzy użytkownicy mogą doświadczać wielu problemów z Microsoft Teams
Wpływ na użytkownika: Użytkownicy mogą doświadczyć wielu problemów z Microsoft Teams.
Więcej informacji: Scenariusze, których to dotyczy, obejmują między innymi:
– Użytkownicy wykonujący zimny rozruch mogą nie być w stanie zalogować się do zespołów i zobaczyć stronę „ups”.
– Użytkownicy logujący się lub odblokowujący swoje urządzenia po pewnym czasie mogą zobaczyć brakujące wiadomości.
– Użytkownicy mogą nie ładować wiadomości na kanałach i czatach
– Użytkownicy nie mogą przeglądać ani pobierać swoich multimediów (obrazów, filmów, dźwięku, nagrań rozmów, fragmentów kodu)
– Niektóre wiadomości mogą być wysyłane z opóźnieniami
— Pojawienie się nagrań rozmów w OneDrive dla Firm i SharePoint Online użytkownika może zająć więcej czasu
– Boty mogą nie być w stanie pobierać załączników
– Wysyłanie i odbieranie powiadomień o potwierdzeniu przeczytania może być opóźnione
Obecny stan: nasze systemy monitorowania zaalarmowały nas o problemie, w wyniku którego użytkownicy mogą doświadczyć różnych scenariuszy wpływu w aplikacji Microsoft Teams, opisanych w sekcji Więcej informacji powyżej. Stwierdziliśmy, że w części usługi Microsoft Teams występuje problem z siecią. Zakończyliśmy przełączanie awaryjne w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), a dane telemetryczne wykazują poprawę. Kontynuujemy prace nad ruchem związanym z usługą przełączania awaryjnego we wszystkich dotkniętych regionach, aby zaradzić wpływom.
Następna aktualizacja do: piątek, 26 stycznia 2024, o 21:00 UTC