Unity planuje zmienić swój nowy, katastrofalny program cenowy


Unity planuje zmienić swój nadchodzący program płatności za instalację po powszechnej krytyce ze strony twórców gier.

„Przepraszamy za zamieszanie i niepokój wywołane ogłoszoną we wtorek polityką dotyczącą opłat za czas wykonania” Unity opublikowane na X (dawniej Twitter). „Słuchamy, rozmawiamy z członkami naszego zespołu, społecznością, klientami i partnerami i będziemy wprowadzać zmiany w zasadach. Za kilka dni udostępnimy aktualizację.”

Chociaż Unity powiedziało, że aktualizacja modelu cenowego prawdopodobnie pojawi się w tym tygodniu, nowy raport z Bloomberga może zarysować kształt zmian.

„W ramach wstępnego nowego planu Unity ograniczy opłaty do 4 procent przychodów z gry dla klientów zarabiających ponad 1 milion dolarów i stwierdziło, że instalacje liczone do osiągnięcia progu nie będą działać wstecz” – napisano. Bloomberga reportera Jasona Schreiera.

Wygląda na to, że zgodnie z nowym planem Unity nadal będzie pobierać opłaty za instalację, ale ograniczy opłatę do 4 procent w przypadku gier, które zarobią ponad 1 milion dolarów. Na razie nie wiemy, czy poniżej tej kwoty obowiązuje górny limit opłat za tworzenie gier. Wygląda również na to, że Unity będzie oceniać tylko instalacje wykonane po 1 stycznia, zamiast naliczać opłaty z mocą wsteczną do już wydanych gier, które osiągnęły próg instalacji.

Dodatkowo, Bloombergaraport zawierał informację, że zamiast używać Unity do śledzenia instalacji gier, Unity będzie polegać na samodzielnym zgłaszaniu instalacji przez użytkowników. Również w raporcie Unity nadal potwierdzało, że zmiany te miały jedynie na celu przejęcie przychodów z najlepiej zarabiających gier Unity. Niezwykle popularne gry mobilne Uderzenie Genshina I PokemonGo zostały opracowane w Unity i powszechnie zastrzegano, że te gry są prawdopodobnie prawdziwymi celami firmy. Krawędź skontaktował się z obydwoma programistami, Mihoyo i Niantic, z prośbą o komentarz; Mihoyo nie odpowiedział, a Niantic odmówił komentarza. Wcześniej Unity stwierdziło również, że w przypadku gier dołączonych do usług subskrypcyjnych, takich jak Xbox Game Pass, dostawcy usług, tacy jak Microsoft, będą płacić opłaty instalacyjne. Microsoft nie odpowiedział również na prośbę o komentarz.

Reklama

Chociaż wciąż nie wiemy dokładnie, jaki nowy kształt przybiorą te zmiany w modelu cenowym Unity, wydaje się, że niezależnie od tego, jakie one będą, szkody zostały wyrządzone.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przebicie mogłoby przekonać producentów samochodów do przyjęcia nowej generacji CarPlay

Jabłko nie miał szczęścia przekonać producentów samochodów do przyjęcia nowej generacji CarPlay, w którym własny interfejs użytkownika przejmuje wszystkie lub większość wyświetlaczy pojazdu....

Pamięć G.SKILL osiąga 31 rekordów podkręcania w okresie Computex 2024

G.SKILL International Enterprise Co., Ltd., wiodąca na świecie marka wydajnych podkręcanych pamięci i komponentów do komputerów PC, z radością ogłasza osiągnięcie 31 rekordów...

Wgłębianie się w obietnicę reformy planowania centrów danych Partii Pracy w programie wyborczym Partii Pracy

Manifest wyborczy Partii Pracy zawiera zobowiązanie do usunięcia barier planistycznych, które wstrzymują rozwój centrów danych i, z kolei, hamują wzrost gospodarczy Wielkiej Brytanii. Według...
Advertisment