Udział AirPods w rynku spada, ale sprzedaż wciąż rośnie


AirPods udział w rynku drastycznie spadł w tym roku, według danych Counterpoint Research, z prawie 50% w 2019 roku do około 35% obecnie. Firma szacuje udział Apple w rynku prawdziwie bezprzewodowych słuchawek dousznych.

Ten spadek udziału raczej nie martwi Apple’a, ponieważ sprzedaż wygląda zdrowiej niż kiedykolwiek…

Bloomberg podaje, że Counterpoint spodziewa się wzrostu sprzedaży AirPods z 61 mln w zeszłym roku do 82 mln w tym roku, czyli o ponad jedną trzecią.

Powodem spadku udziału AirPods w rynku przy rosnącej sprzedaży jest oczywiście to, że rynek jako całość szybko się rozwija. Prawdziwie bezprzewodowe słuchawki douszne weszły do ​​głównego nurtu dzięki stale rosnącej liczbie marek, które je oferują we wszystkich przedziałach cenowych, z wieloma w przedziale 30-50 USD.

Bardziej przystępne cenowo alternatywy od chińskich rywali osłabiły jednak przewagę Apple, a firma z Doliny Krzemowej ma teraz nieco ponad jedną trzecią rynku, na poziomie 35%, za nią plasuje się Xiaomi Corp. z 10% i Samsung Electronics Co. z 6%. , zdaniem naukowców […]

Na scenie pojawił się rosnący kontyngent wyspecjalizowanych chińskich marek, z modelami takimi jak […] the 1 Więcej prawdziwego bezprzewodowego ANC przewyższając redukcję szumów AirPods Pro za 250 USD za 180 USD.

Samsung zwiększył swój udział w rynku dzięki swoim Galaxy Buds na żywo, częściowo przez gratisów.

Firma z Korei Południowej twierdzi, że dostarczyła 300000 par Buds Live w ciągu pierwszych kilku tygodni dostępności, chociaż część z nich została dołączona do flagowego telefonu Galaxy Note 20.

Oczekuje się, że Samsung będzie mocno naciskał, oferując wiele prawdziwie bezprzewodowych modeli w różnych przedziałach cenowych. Apple już to zrobił, a opcje AirPods wahają się od 159 do 249 USD (choć dostępne za mniej).

Reklama

Nic dziwnego, że największa konkurencja jest na niższym poziomie.

„Segment niskiego i średniego segmentu obejmujący chińskie marki i amerykańskich producentów, takich jak JLab, odbiera udział w rynku premium” – powiedziała Liz Lee, analityk Counterpoint.

Co ciekawe, uznanych marek audio premium wciąż nie ma na tym rynku.

Sennheiser, Beyerdynamic i Audio-Technica ledwo zarejestrowali się w najnowszych danych rynkowych, a badacze Counterpoint zidentyfikowali ich jako konkurujących w segmencie premium i posiadających 0,3% lub mniej udziałów.

Master & Dynamic MW07 pozostawać moje ulubione.

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nasze badanie pokazuje, że covid-19 może wpływać na dane biometryczne przez kilka tygodni po zakażeniu

Na początku pandemii badacze i twórcy urządzeń do noszenia rzucili się, aby sprawdzić, czy smartwatche i monitory fitness mógł wykryć covid-19. Teraz...

Genesis przedstawia Lead 300: nowy zestaw klawiatur

Genesis, popularny producent akcesoriów dla graczy, zaprezentował właśnie nowy zestaw klawiatur o oznaczeniu Lead 300. Produkt ten pozwala użytkownikom szybko odmłodzić wygląd swoich...

Great action movies to watch from John Wick’s co-stars and adversaries

“You get to work with two martial arts legends in this movie, Donnie and Hiroyuki ,” Looper interviewer Don Kaye...
Advertisment

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami?

Bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie! Podaj swoje dane, a pozostaniemy w kontakcie. To takie proste!