Ubisoft wstrząsa premierą Assassin’s Creed Shadows, wprowadzając premierę na Steamie już pierwszego dnia i brak przepustki sezonowej


Pojawiło się mnóstwo zmian w związku z nadchodzącą premierą Assassin’s Creed Shadows, a najnowsze ogłoszenie Ubisoftu obiecuje poważne zmiany w strategii premiery gry. Gra nie tylko zostanie opóźniona o prawie cztery miesiące, ale zostanie również wydana na PC za pośrednictwem Steam w tym samym czasie co konsole PS5 i Xbox, a Ubisoft najwyraźniej porzuca model przepustki sezonowej, do którego wcześniej uciekał się w przypadku premier dużych gier.

W poprzedni artykułszczegółowo opisaliśmy opóźnienia w premierze Assassin’s Creed Shadows, ale więcej informacji ujawniono w aktualizacji handlowej Ubisoftu (PDF):

„Odchodzimy od tradycyjnego modelu Season Pass. Wszyscy gracze będą mogli cieszyć się grą w tym samym czasie 14 lutego, a ci, którzy zamówią grę w przedsprzedaży, otrzymają pierwszy dodatek za darmo”.

Poprzednie gry z serii Assassin’s Creed wywołały wśród graczy pewną niechęć do modelu przepustki sezonowej, co prawdopodobnie skłoniło Ubisoft do rezygnacji z przepustek sezonowych już w najnowszej odsłonie serii, Assassin’s Creed Mirage, na rzecz odrębnych pakietów DLC.

W aktualizacji finansowej dotyczącej nadchodzącej premiery Assassin’s Creed Shadows, Ubisoft przypisuje również słabe wyniki Star Wars Outlaws zarówno za opóźnienie Shadows, jak i zmiany w podejściu do premier gier i ich monetyzacji. Dyrektor generalny i współzałożyciel firmy, Yves Guillemot, powiedział w aktualizacji, że Ubisoft przechodzi na podejście do gier, w którym najważniejszy jest gracz i rozgrywka, przynajmniej w krótkim okresie, ale nadal wydaje się, że zamierza tworzyć gry przygodowe z otwartym światem ze strategiami monetyzacji gier na żywo jako usług. Być może jest to wskazówka, że ​​Ubisoft będzie ostrożniejszy w kwestii równoważenia monetyzacji i satysfakcji gracza w przyszłych wydaniach gier.

„Nasz drugi kwartał
wydajność nie spełniła naszych oczekiwań, co skłoniło nas do szybkiego i stanowczego zajęcia się tą sprawą,
z jeszcze większym naciskiem na podejście skoncentrowane na graczu, rozgrywce i niezachwianym
zaangażowanie w długoterminową wartość naszych marek.

Chociaż namacalne korzyści wynikające z transformacji Spółki pojawiają się później niż
spodziewamy się, że się zmaterializuje, kontynuujemy naszą strategię, koncentrując się na dwóch kluczowych pionach – Otwarte
World Adventures i doświadczenia natywne dla GaaS – mające na celu napędzanie wzrostu,
powtarzalność i generowanie solidnego wolnego przepływu środków pieniężnych w naszej firmie.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Zaoszczędź 45% na zestawie startowym Xbox firmy Amazon z Fire TV Stick i Game Pass

Pisaliśmy już wcześniej o kiju Amazon Fire TV będącym jednym z nich najtańsze konsole Xboxże tak powiem — za pośrednictwem aplikacji Xbox w...

Magazyn Azure: kluczowe opcje magazynu w chmurze Microsoft

Platforma Azure firmy Microsoft jest znaczącym graczem na rynku przechowywanie w chmurze rynek. Według danych Microsoftu na początku 2024 r. w usłudze Azure Storage...

Ludzie świętują swoje fikcyjne zauroczenia w nowym trendzie na TikToku

Ludzie w Internecie wyznają swoje niekonwencjonalne zauroczenia z dzieciństwa, a ja na przykład jestem z tego powodu szczęśliwszy. A nowy trend na TikToku...
Advertisment