Ubisoft zamierza znacznie zwiększyć liczbę osób pracujących nad i tak już ogromną Assassin’s Creed franczyzy – poinformowała firma w ramach swojego najnowszego raportu o zarobkach we wtorek. Firma zwiększa inwestycje w serię, ponieważ widzi dużą szansę na rozwój.
„W ramach naszego zwiększonego strategicznego skupienia się na naszych największych możliwościach rozwoju i stopniowej realokacji zasobów, Ubisoft znacznie zwiększy liczbę talentów pracujących nad serią Assassin’s Creed o 40 procent w nadchodzących latach, aby napędzać ambitną ekspansję” – napisała firma w komunikacie prasowym. Obecnie firma ma „około” 2000 osób pracujących nad franczyzą, powiedział dyrektor generalny Yves Guillemot podczas rozmowy o zarobkach.
Assassin’s Creed Valhalla było wielkim hitem
Na podstawie liczb dot Assassin’s Creed Walhalla, najnowsza gra z serii, nie jest to do końca zaskakująca decyzja. “Assassin’s Creed Valhalla ma teraz o 44 procent więcej graczy niż dotychczas Początek Assassin’s Creed i o 19 proc. więcej niż Assassin’s Creed Odyssey na porównywalnych zasadach, z istotnie wyższymi przychodami na gracza, co prowadzi do wzrostu dotychczasowych rezerwacji netto odpowiednio o +82% i +61%”, powiedział Ubisoft. TL;DR: Walhalla była naprawdę popularna I zarabia więcej pieniędzy na gracza niż te dwie pozostałe gry.
I już wiemy, nad czym pracuje Ubisoft ogromna tablica Assassin’s Creed Grywięc ma sens, że potrzeba zwiększonej liczby pracowników, aby móc je wszystkie wykonać. Assassin’s Creed Mirage spodziewana jest jeszcze w tym roku, a firma pracuje już nad dwiema kolejnymi głównymi grami (o nazwach kodowych „Red” i „Hexe”), grą mobilną (o nazwie kodowej „Jade”) oraz grą wieloosobową (kryptonim „Invictus”) i całość Assassin’s Creed projekt hubu o nazwie „Infinity”.
Ubisoft jest również podekscytowany swoimi grami free-to-play. To zamknięta beta strzelanki XDefiant miał ponad 1 milion graczy, zgodnie z komunikatem prasowym, a firma przygotowuje testy Rainbow Six Mobile, Odrodzenie dywizjiI Dywizja Heartland. A Ubisoft mówi, że możesz spodziewać się gier takich jak Avatar: Granice Pandory (Który opóźnił się w lipcu), gra piracka Czaszka i kości (Który został ponownie opóźniony w styczniu) oraz nieokreślonej „kolejnej dużej gry” w 2023 i 2024 roku. Wydaje się prawdopodobne, że firma udostępni więcej szczegółów na temat wielu z tych projektów na swoich Wydarzenie Ubisoft Forward 12 czerwca.