Nalej jednego za Rabbit R1. Tylko 5000 osób z 100 000, które kupiły pomarańczowy gadżet AI, nadal używa go codziennie, pięć miesięcy po jego premierze. To słowa prosto z ust założyciela Rabbit, Jessego Lyu, który dał numer do Szybka firma wyjaśniając jednocześnie, że urządzenie musiało zostać wprowadzone na rynek, zanim było gotowe, aby wyprzedzić duże firmy technologiczne.
Aktualizacja „modelu dużej akcji” Rabbita, który ma robić wszystko za Ciebie, a który rzekomo umożliwiłby mu logowanie się do witryn internetowych i wykonywanie takich czynności, jak zamawianie biletów lotniczych lub kolacji, gdy o to poprosisz, jest najwyraźniej wychodzi 1 października. Czy zainspiruje to ludzi do odkurzenia swoich Rabbit R1 i noszenia w kieszeniach jeszcze jednej rzeczy, tylko dla AI? Biorąc pod uwagę, że Apple i Google obiecują lokalną AI, która wie, co jest na twoim ekranie i może robić rzeczy dla ciebie w wielu aplikacjach… cóż, to wydaje się mało prawdopodobne.