Tylko 5000 osób korzysta z Rabbit R1 każdego dnia


Nalej jednego za Rabbit R1. Tylko 5000 osób z 100 000, które kupiły pomarańczowy gadżet AI, nadal używa go codziennie, pięć miesięcy po jego premierze. To słowa prosto z ust założyciela Rabbit, Jessego Lyu, który dał numer do Szybka firma wyjaśniając jednocześnie, że urządzenie musiało zostać wprowadzone na rynek, zanim było gotowe, aby wyprzedzić duże firmy technologiczne.

Aktualizacja „modelu dużej akcji” Rabbita, który ma robić wszystko za Ciebie, a który rzekomo umożliwiłby mu logowanie się do witryn internetowych i wykonywanie takich czynności, jak zamawianie biletów lotniczych lub kolacji, gdy o to poprosisz, jest najwyraźniej wychodzi 1 października. Czy zainspiruje to ludzi do odkurzenia swoich Rabbit R1 i noszenia w kieszeniach jeszcze jednej rzeczy, tylko dla AI? Biorąc pod uwagę, że Apple i Google obiecują lokalną AI, która wie, co jest na twoim ekranie i może robić rzeczy dla ciebie w wielu aplikacjach… cóż, to wydaje się mało prawdopodobne.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Apple i Amazon zawarły umowę dotyczącą sprzedaży Apple TV+ za pośrednictwem Prime Video

Od końca tego miesiąca abonenci Prime Video będą mogli subskrybować Apple TV+ za pośrednictwem Amazon. Konkretne szczegóły ustaleń biznesowych pomiędzy Apple i Amazonem...

Telegram umożliwia teraz firmom korzystanie z aplikacji do weryfikacji numerów telefonów

W tym tygodniu Telegram ogłosił aktualizację zawierającą kilka nowych funkcji, a jedna jest szczególnie interesująca. Platforma umożliwi teraz firmom korzystanie z Telegramu do...

Wykonane na iPadzie: kultowe projekty masek bramkarzy NHL ożywają dzięki iPadowi Pro i Apple Pencil Pro

Tima Cooka Nike Air Max 1 z lat 86 to nie jedyne rzeczy, które w tym roku „stworzono na iPadzie”. Krajowa Liga Hokejowa...
Advertisment